מסעדת מונא (צילום: אלה ברק)
מסעדת מונא (צילום: אלה ברק)

בקרוב: פסטיבל קולינרי בינלאומי במסעדת "מונא"

במסגרת הפסטיבל - "Round Tables by American Express" - יתארח ב'מונא' שף סימון הולסטון הבריטי, שיבשל ביחד עם השפים מושיקו גמליאלי ואיתמר נבון

פורסם בתאריך: 10.9.17 13:23

מסעדת "מונא" זכתה לכבוד רב, כשנבחרה להשתתף בפסטיבל הקולינרי הבינלאומי "Round Tables by American Express", שמפגיש בין המסעדות והשפים הטובים בעולם לבין הקולגות מישראל.

עד כמה מדובר בכבוד? מספיק רק לציין כי זוהי הפעם הראשונה שהפסטיבל יתארח בירושלים, כשעד כה נעשו שיתופי פעולה רק עם מסעדות מתל אביב.

מסעדת מונא (צילום: אלה ברק)

מסעדת מונא (צילום: אלה ברק)

במסגרת הפסטיבל יארחו השפים של מסעדת "מונא" – מושיקו גמליאל ואיתמר נבון – את שף סימון הולסטון ממסעדת "The Elephant", בעל כוכב המישלן שקיבל שלל פרסי קולינריה.

"זוהי הפעם הראשונה שהפסטיבל יוצא מגבולות תל אביב ועולה לירושלים", מוסרים מארגני הפסטיבל ומוסיפים: השנה יתארחו 14 שפים מהמסעדות המוערכות והמעניינות במסעדות בישראל ויציגו מספר שיא של כוכבי מישלן ומטבחים חדשים והרפתקניים לחיך של הפודיס המקומיים".

הפורמט הוא כזה: כל מסעדה בינלאומית שולחת את השף הראשי וצוותו לבשל במשך שבוע במטבח של מסעדה ישראלית מובילה. כל מסעדה תגיש תפריט טעימות המציג את מנות הדגל של המסעדה האורחת בשילוב טעמים וחומרי גלם מקומיים בתיבול השף הישראלי.

שף הולסטון והפסטיבל יגיעו אמנם רק בעוד כחודשיים, בשבוע שבין 17.11-12.11, אך מומלץ מאוד להזמין מקום וכרטיסים מראש, שכן מדובר בפורמט יוצא מן הכלל שצבר לו שלל מעריצים ברחבי הארץ.

התענוג הזה, יש לציין, יעלה לכם סכום לא מבוטל – 299 שקל, כשלמחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס תינתן הנחה של 60 שקל וגם קוקטייל ראשון של וודקה "Grey Goose" במחיר של 25 שקל בלבד.

"מסעדת "מונא" נחשבת לאחד המוסדות הקולינריים הבולטים בירושלים ולאחת המסעדות המוערכות בישראל בכלל", מסבירים המארגנים את הבחירה ב"מונא". "היא מציגה תפריט גורמה לא כשר, נועז ומרדני המשלב טעמים מהמטבח הצרפתי והאיטלקי תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר