בוריס קליימן וסתיו שושן, שוערי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)
בוריס קליימן וסתיו שושן, שוערי בית"ר ירושלים (צילומים: ניר קידר)

בבית"ר בטוחים: "בוריס יחזור לעצמו בקרוב ויחזור גם להרכב"

שחקנים בבית"ר מתייחסים לספסול של קליימן ומוסיפים: "הוא עובר תקופה לא קלה". בקבוצה מנקים את סתיו שושן מאחריות להפסד נגד סכנין

פורסם בתאריך: 5.10.17 18:48

ביום שני, בהפסד של בית"ר ירושלים 3:2 לסכנין, איבד בוריס קליימן את מקומו בהרכב הפותח, משיקולים מקצועיים, לראשונה מאז הגיע לקבוצה. כבר תקופה ארוכה נשמעת בבית וגן ביקורת כנגד השוער, כשגורמים שונים בבית"ר אף טענו בשיחות עם "ספורט כל העיר" כי קליימן היה חייב לרדת לספסל כבר במחזור הקודם, מול הפועל קרית שמונה. לדעת גורמים נוספים, השוער אף לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה, לאחר סיום חוזהו.

מי שקיבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו בשער של בית"ר ירושלים הוא סתיו שושן הצעיר, אך הוא ירצה לשכוח מהר מאוד את המשחק הזה. כבר בדקה הרביעית טעות של שושן, שכשל במסירה לאנטואן קונט, הובילה למהלך שהסתיים בשער הראשון של סכנין, כשגם בהמשך הורגש חוסר הביטחון בפעולותיו.

מנגד, יש לציין כי למרות שספג שלושה שערים, שושן לקח כמה כדורים מסוכנים מאוד, כשאחד משחקני בית"ר ירושלים טוען כי "אין בכלל ספק שבשני השערים האחרונים שספגנו הוא לא היה אשם, וגם לגבי הראשון אני לא בטוח שהוא האחראי. אסור להפיל עליו את התיק ולטעון שבגלל הפסדנו".

שחקן שני מוסיף ואומר: "לצערנו אנחנו בתקופה לא טובה, ומשחק ההגנה שלנו לא טוב. אי אפשר לבוא ולהאשים את סתיו, כי אלו שערים שספגנו מטעויות ישירות שעשינו".


בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

יחזור לעצמו – קליימן (צילום: שרון בוקוב)


"בוריס היה קצת בירידה ולכן הוא לא פתח, זה לא כזה סיפור", טוען גורם במועדון ומוסיף כי: "ההורדה שלו לספסל לא קשורה כלל לעובדה שהוא מסיים חוזה בסוף העונה, אלא לכושר הנוכחי שבו הוא נמצא. קורה שלפעמים נותנים קצת אוויר ומשחררים קצת לחץ".

אותו גורם גם מסכם את ההופעה של שושן ואומר: "לא היה משהו מיוחד בהופעה של סתיו, לא לחיוב ולא לשלילה".

כפי שכבר פורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", הספסול של קליימן היה באוויר עוד מהשבוע שעבר ואף אחד לא הופתע ששושן היה זה שקיבל את אפודת השוער הראשון. בסיום המשחק התייחס גם המאמן הטרי בני בן זקן, שמונה כזכור רק ביום חמישי שעבר והספיק להעביר שני אימונים בלבד, לספסול של קליימן ואמר: "אני הגעתי אחרי ההחלטה לספסל את קליימן, והייתי חלק מהאנשים שאישרו אותה. בוריס שוער בכיר ומן הסתם ימצא את הדרך לחזור לשער. גם סתיו היה בסדר גמור".

"אני לא חושב שלבני היתה מילה בנושא של קליימן", טוען שחקן בקבוצה, ומוסיף: "אני חושב שהספסול של קליימן נעשה עוד לפני שבני הגיע. הוא הספיק לערוך איתנו שני אימונים בלבד, ולכן הלך עם ההחלטה לספסל את קליימן".

עבור קליימן זה היה משחק הליגה הראשון שאותו הוא מפספס זה שנה וארבעה חודשים, אך המטרה של הצעד הזה ברורה: לגרום לשוער לחזור לעצמו, ו'לנער' אותו על מנת שיתעורר. נציין כי למרות ספסולו בבית"ר, קליימן צורף לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול ליכטנשטיין (מחר, שישי, 6.10, בליכטנשטיין) ונגד ספרד (שני, 9.10, באצטדיון טדי), זאת בעקבות פציעתו של עומרי גלזר ממכבי חיפה.

"אין ספק שבוריס עובר תקופה לא קלה", טוען אחד מחבריו לקבוצה. "בוריס לא מדבר בכלל על המצב שלו, כי הוא בנאדם סגור ומופנם. אני הבנתי שהוא לא נוטה להקשיב לרעשי החוץ שמתחוללים בתקשורת, ושהוא מחק כל אפליקציית ספורט אפשרית. אנחנו בטוחים שהוא יחזור לעצמו בקרוב ויחזור גם להרכב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר