בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

"בוריס ספג שער מביך, שוער ברמות האלה לא יכול לקבל גולים כאלה"

בחדר ההלבשה של בית"ר מדברים על הטעויות ועל היכולת החלשה של בוריס קליימן. "לא יכול להיות שמכל כדור למסגרת נספוג"

פורסם בתאריך: 26.9.17 14:20

החל מהדקה ה־50 של המשחק אתמול (שני, 25.9) בין בית"ר ירושלים לקרית שמונה, מאות מאוהדי בית"ר ירושלים החלו בשריקות בוז עם כל נגיעה של בוריס קליימן בכדור, וזאת כדי להביע את מורת רוחם מיכולתו המאכזבת של השוער מאז פתיחת העונה.

והאוהדים, כך מסתבר, ממש לא לבד. בבית וגן מותחים היום ביקורת נוקבת על השוער, שלדברי גורם במועדון, "ספג שער מביך, שוער ברמות האלה לא יכול לקבל גולים כאלה".

כזכור, כבר בשבוע שעבר, לאחר התיקו 3:3 נגד הפועל חיפה, נמתחה ביקורת נוקבת כנגד קליימן, כשבקבוצה טענו כי "כל מצב נגדנו הוא גול. כדאי להוריד את בוריס לספסל"; "הוא לא הביא לנו נקודות מתחילת השנה, רק לקח אותן".

השבוע, כאמור, הביקורת הזו גוברת, כשגורם שני בבית"ר מציין כי "לא יכול להיות שמכל כדור למסגרת נספוג. זה קרה נגד הפועל חיפה כשמשלושה מצבים קיבלנו שלושה שערים וזה קרה גם נגד קרית שמונה. הוא היה חייב לקחת את הכדור הזה".

אותו גורם מוסיף כי "בוריס היה צריך להוכיח את עצמו אחרי המשחק החלש נגד הפועל חיפה, אבל זה לא קרה. מאוד יכול להיות שנגד סכנין סתיו שושן יהיה זה שיפתח בשער. היכולת שלו מאוד מאכזבת".


לא מפסיק לספוג - קליימן (צילום: ניר קידר)

לא מפסיק לספוג – קליימן (צילום: ניר קידר)


אתמול, בסיום המשחק, התייחס המאמן גיל לבנדה ליכולת של קליימן וגם לשריקות הבוז שספג השוער שלו מהקהל: "אי אפשר להפיל את כל התיק על בוריס. יש כמה פעולות שמגיעות לפני כיבוש שער, אם זו ההרחקה לקרן או השמירה הלא נכונה על השחקן היריב. זה תמיד קבוצתי וגם לי, כראש המערכת, יש חלק בשערים שהקבוצה סופגת. אבל בוריס בחור חזק, הוא יודע את מצבו והוא יודע איך להתמודד עם הביקורת נגדו. הוא ייצא מזה".

כך או כך, התחושות הבוקר בבית וגן היו של אכזבה גדולה מכך שהקבוצה סיימה משחק שני ברציפות בטדי בתיקו, וגם מכך שלא השכילה לנצל את התוצאות של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב כדי לפתוח מהן פער.

"אנחנו מאוד מאוכזבים", אומר שחקן בבית"ר, "במחצית השנייה לא תפקדנו וחבל מאוד. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה והתסכול הכי גדול הוא שפעם שנייה ברציפות אכזבנו את אלפי האוהדים שלנו, שהגיעו ונתנו לנו דחיפה ענקית".

"איבדנו 2 נקודות יקרות וחבל", מוסיף שחקן שני, "במחצית הראשונה היינו יכולים בקלות להגדיל את התוצאה ומאוד מאכזב של עשינו זאת. כעת צריך להרים את הראש ולהתרכז במשחק הבא, אנחנו קבוצה חזקה עם קהל פנטסטי ויהיה בסדר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כפיר

    אדון לבנדה היקר אולי כדאי שתיראה את הוידיאו,כי מי שהוציא את הכדור לקרן זה בוריס קליינמן בהדיפה מביכה מכדור דרדלה של יחזקל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר