אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

"הקהל שלנו מדהים, הוא רץ אחרי הקבוצה וההשפעה שלו גדולה"

תצוגת העידוד של אלפי האוהדים אתמול (שני) במושבה לא נעלמה מעיניו של אלי אוחנה שהוסיף: "אין לי ספק שהקהל יגיע בהמוניו למשחק נגד הפועל חיפה במוצאי שבת". קלטינס: "התמיכה מהקהל נותנת לנו הרבה ביטחון". צפו בחגיגות מפתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.9.17 10:06

פתיחת העונה החלומית של בית"ר נמשכה גם אתמול (שני, 11.9) כשהקבוצה הצליחה לרשום ניצחון שלישי ברציפות (1:2 נגד מכבי פתח תקוה) ושמרה על המקום הראשון ועל המאזן המושלם עם 9 נקודות מ-9 אפשריות.



עד כמה מדובר בפתיחת עונה מצוינת יכול להעיד הנתון הבא – הפעם האחרונה שבה פתחה בית"ר בצורה שכזו את העונה היתה לפני עשור – בעונת 2007/8, אז זכתה קבוצת המיליונים של יצחק שום וארקדי גאידמק בדאבל.



האוהדים, כמעט מיותר לציין, בטירוף וכ-8,000 הצהובים שהגיעו אתמול לאצטדיון המושבה נשארו לחגוג שם דקות ארוכות מאוד לאחר שריקת הסיום, אבל בבית"ר מנסים להישאר עם רגליים על הקרקע. "אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה כי אנחנו בסך הכל במחזור השלישי", אמר המאמן גיל לבנדה בסיום והוסיף: "אנחנו שמחים על הפתיחה הטובה ואני שמח שהיכולת היתה הרבה טובה. פתחנו טוב את המשחק ולמרות הכרטיס האדום, היינו מאוד אחראים. צריך להגיד מילה טובה גם למאמן הכושר שלומי ודררו, שכולם ראו שגם בעשרה שחקנים הקבוצה רצה והצליחה לשלוט בקצב וגם להבקיע את השער השני. זה שילוב של עבודה טקטית והרבה אופי ואני שמח".

שני שחקנים ערכו במשחק נגד פתח תקוה את הופעת הבכירה שלהם בבית"ר – שון גולדברג ופול אדגר, שזכו למחמאות רבות בסיום.

כעת, בבית"ר כבר נמצאים עם הפנים הקדימה – אל המשחק הבא נגד הפועל חיפה במוצאי שבת, שיתקיים לראשונה העונה באצטדיון טדי, כשבקבוצה מאמינים ומקווים למלא את האצטדיון בלמעלה מ-30,000 צופים.



"אין לי ספק שהקהל יגיע בהמוניו למשחק נגד הפועל חיפה במוצאי שבת", אמר נציג הבעלים ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה. "הקהל שלנו מדהים, הוא רץ אחריה הקבוצה וההשפעה שלו גדולה. אני בטוח שהאוהדים יגיעו בהמוניהם בשבת ואין לי ספק שהם ידחפו אותנו קדימה. מבחינה מקצועית נצטרך לדעת לאושש את השחקנים כדי להביא אותם בשיא המוכנות למשחק נגד הפועל חיפה".

לאחר הרחקתו של מיקי סירושטיין הוסט דוד קלטינס לעמדת הבלם ונשאר שם גם לאחר כניסתו של שון גולדברג, שתופקד כקשר. קלטינס התייחס לכך בסיום ואמר: "זה יתרון מאוד גדול שיש לנו שחקנים שיכולים לשחק במספר עמדות ולעשות עבודה טובה. שון שיחק כקשר ועשה עבודה מצוינת, גם אריק היה מצוין כמגן וזה יתרון גדול שיש שחקנים שיכולים לשחק במגוון עמדות.

קלטינס, כמובן, לא שכח את אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון המושבה ואמר: "זה היה מדהים. זה היה משחק חוץ שלנו והאוהדים גרמו לנו להרגיש שאנחנו במשחק בית. התמיכה מהקהל נותנת לנו הרבה ביטחון ולכן לא הרגשנו בשום שלב שהמשחק הזה בורח לנו מהידיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר