ז'אורז'יניו (צילום: אורן בן-חקון)
ז'אורז'יניו - קשר/חלוץ בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

בבית"ר מחמיאים: "ז'אורז'יניו גולר, הוא ממש מריח שערים"

בבית"ר נהנים מהרכש החדש, שנראה מצוין מאז החלה העונה, ובונים עליו כשחקן שייתן את האקסטרה מבחינת מספרים: "יש לו את החוש לשערים"

פורסם בתאריך: 16.9.17 18:32

ב־21 במאי, יום לאחר סיום העונה, כשמאחוריהם עוד משחק משכנע באצטדיון בנתניה שהסתיים בניצחון 0:2 על מכבי תל אביב, זימנו ראשי בית"ר מסיבת עיתונאים מיוחדת. ברקע נשאלו שאלות רבות: מי הולך להיות מוצג במסיבת העיתונאים – האם זה אלי אוחנה? אולי רכש חדש?

לאחר כמה דקות נכנס אל החדר הבעלים, אלי טביב, לצד משה דמאיו (אז מנכ"ל בית"ר), ואיתם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. ברגע זה כל העיתונאים כבר הבינו: הברזילאי סגר בבית"ר.

את העונה החל ג'ורג'י, כך הוא מכונה בבית וגן, בצורה חלומית עם שער בכורה כבר במשחק הראשון, במסגרת האירופית נגד ואשאש, שהסתיים ב-3:4 לבית"רים לאחר מהפך גדול.

גם את הליגה הוא התחיל טוב, ולזכותו כבר שני שערים בשלושה משחקים, האחרון שבהם נגד מכבי פתח תקוה ביום שני האחרון, כשפרט לשער הוא גם גרם להרבה כאבי ראש לשחקני ההגנה של המלאבסים. בבית"ר, כמעט מיותר לציין, התאהבו בברזילאי ובונים עליו לא מעט להמשך העונה.


ז'אורז'יניו (צילום: אורן בן-חקון)

בבית"ר בונים עליו – ז'אורז'יניו (צילום: אורן בן-חקון)


"ג'ורג'י הוא בחור מדהים, יש לו אישיות יוצאת מהכלל", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", וממשיך לפרגן לרכש החדש של טביב: "הוא מאוד אהוד ומאוד אהוב. ג'ורג'י אדם מאוד נוח, שחקן שעובד ורוצה כל הזמן ללמוד, למרות שהוא על תקן 'כוכב'".

עם זאת, בבית וגן לא יודעים עדיין איך 'לאכול' את הרכש הברזילאי החדש: מצד אחד הוא ניחן ביכולת אישית מופלאה, אך מצד שני הוא לוקה מאוד במשחק הטקטי. "יש לו הרבה ליקויים", טוען גורם בצוות המקצועי, "אבל יש לו גם המון רצון, המון יכולת, ואישיות יוצאת מהכלל. הוא גולר, הוא ממש מריח שערים וזו הסיבה שאין בעיה לתפקד אותו כחלוץ. יש לו את החוש לשערים".

ועל חוש הריח של ז'אורז'יניו בונים בבית"ר לא מעט, גם לטווח הארוך של העונה כולה וגם לזה הקצר, של המשחק הערב נגד הפועל חיפה, שבן בשל העובדה שאיתי שכטר לא כשיר במאת האחוזים, ז'אורז'יניו יהיה זה שיצטרך לגבות ולסייע לאנתוני וראן.


ז'אורז'יניו (צילום: אורן בן-חקון)

חלוץ לעת הצורך – ז'אורז'יניו (צילום: אורן בן-חקון)


גורם במועדון מציין: "אנחנו בונים על כך שג'ורג'י הוא החלוץ השלישי למקרה הצורך. הוא גולר, יש לו יכולת אישית, הוא גם יודע לשמור על הכדור עם הגב לשער. התפקיד האידיאלי שלו זה מתחת לחלוץ, אבל הוא יכול לשחק גם בשפיץ. לצאת החוצה, לקבל את הכדורים ולמשוך את הבלמים קדימה. 'חלוץ מדומה', כמו שאומרים".

"ז'אורז'יניו שחקן ממש טוב, שחקן שמצטרף להתקפה בצורה מצוינת", מוסיף אחד מחבריו של הברזילאי בבית"ר. "יש לו טכניקה טובה וזה לא מפתיע, כי ראיתי אותו עוד כששיחק בסכנין. כל אחד יודע שהוא שחקן מעולה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר