אריק סאבו, מגן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
שוויון בדקה ה-90 - סאבו (צילום: שרון בוקוב)

"סאבו מפתיע מאוד, הוא משחק ממש טוב כמגן"

בבית"ר מחמיאים לאריק סאבו, שהשתלט על עמדת המגן הימני ועושה עבודה מצוינת בשני צידי המגרש. "הוא סוגר, פורץ ומהווה איום בהתקפה. הוא נראה נפלא"

פורסם בתאריך: 13.9.17 09:48

ערב פתיחת העונה, כשהיה ברור שאנטואן קונט עובר לשחק כבלם, התמודדו בבית"ר עם חיסרון חדש בחוליית ההגנה ועם חלל גדול שהותיר אחריו הצרפתי בעמדת המגן הימני. לפני המשחק הראשון נגד מכבי תל אביב התלבט רבות הצוות המקצועי בשאלה מי יאייש את העמדה החשובה, ושני המועמדים הסופיים היו אבישי כהן הצעיר ואריק סאבו הסלובקי, שמילא את התפקיד לא פעם בעונה שעברה אך לא הוכיח את עצמו בתפקיד וגם לא הראה נכונות לשחק בתפקיד, שאותו הוא ממלא גם בנבחרת סלובקיה.

בסופו של דבר החליט המאמן הזמני דאז גיל לבנדה, ככל הנראה בעצתם של אלי טביב ואלי אוחנה, לבחור בסאבו. כיום, שלושה מחזורים לפתיחת העונה נראה שמדובר בבינגו. עוד פגיעה מדויקת של הבעלים טביב, שהתעקש על קונט כבלם ועל סאבו כמגן ימני, כי הסלובקי פשוט ממרר לבינתיים את החיים של יריבו באגף ימין של בית"ר, בין אם זה בעבודה הגנתית אחראית מאוד ובין אם בתמיכה מצוינת בהתקפה.

בינתיים, כאמור, זה עובד מצוין. ההגנה של בית"ר היא הטובה בליגה עם 2 שערי חובה בלבד, כשלסאבו יש בכך חלק גדול מאוד.

"סאבו מפתיע מאוד, הוא משחק ממש טוב כמגן", מחמיא שחקן בקבוצה ליכולת שמציג חברו הסלובקי. "הוא סוגר, פורץ ומהווה איום בהתקפה. הוא נראה נפלא, ויש לו גם בישול אחד במשחק נגד מכבי תל אביב".


עוד בינגו שלו - אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

עוד בינגו שלו – אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)


"סאבו שחקן נהדר", מוסיף ומחמיא גורם במועדון. "היה לו קשה בתחילת העונה כי אשתו והילד לא היו בארץ. עכשיו, כשהם חזרו, הוא נראה טוב יותר. זה עוזר לו להציג את היכולת שאפיינה אותו לקראת סוף העונה שעברה".

לפני כעשרה ימים, כשחלון ההעברות בליגה עמד להסתיים, עוד התלבטו בבית"ר אם להחתים בלם זר כדי להחזיר את קונט לעמדת המגן הימני ואת סאבו לקישור. אז גם ציינו בבית וגן כי "אם נראה שסאבו מחויב לחלוטין לעמדת המגן, לא נחתים בלם". וסאבו, כך נראה, בהחלט מחויב.

במשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שני האחרון היה הסלובקי אחד השחקנים הטובים במגרש, אם לא הטוב שבהם. הוא חרש את הקו והפגין יכולת מעולה הן בצד ההגנתי והן עם תמיכה  יוצאת מן הכלל בהתקפה.

"סאבו מקצוען", החמיא המאמן לבנדה לשחקן שלו. "הוא משחק מצוין מאז פתיחת העונה ואנחנו לא מופתעים. צריך לזכור שהוא משחק כמגן ימני גם בנבחרת סלובקיה, כך שהוא מכיר את העמדה ואת העבודה. באופן כללי, אין לי ספק שהוא יהיה טוב בכל עמדה שבה נציב אותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר