אנתוני וראן, חלוץ בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)
אנתוני וראן, חלוץ בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)

וראן: "אני מאמין שאוכל לעמוד ביעד של 15 שערים"

אנתוני וראן, שכבר כעת עומד על מאזן של ארבעה כיבושים, מרוצה עד הגג בבית"ר, מאוהב באוהדים וחולם על זימון לנבחרת. ראיון

פורסם בתאריך: 19.9.17 11:17

לאחר שנתיים בליגה הלאומית, שבמהלכן חורר רשתות במדים האדומים של הפועל ירושלים, חתם בקיץ האחרון אנתוני וראן במדי בית"ר לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

הפתיחה של החלוץ הצרפתי ממוצא יהודי בבית"ר היתה פנטסטית: במשחק הבכורה שלו במדים הצהובים, נגד ואשאש, הוא כבש שער שמונה דקות לאחר שנכנס כמחליף. הכושר המעולה של השחקן בא לידי ביטוי גם במשחקי גביע הטוטו, שבהם כבש שני שערים נגד אשדוד, ובמשחק נוסף מול אשדוד, הפעם בליגה, שבו כבש שער אחד בניצחון 1:4.

היכולת הטובה וזמן ההתאקלמות המועט שנדרש לו, גרמו לאנשים בבית"ר להציב רף גבוה לחלוץ – 15 שערים כבר העונה. "יש לי כבר ארבעה שערים בכל המסגרות", מתייחס וראן לנושא בראיון ל"ספורט כל העיר", "אבל אני לא רוצה להגיד או לחשוב באיזה מספר אסיים. אני לא עובד ככה. אני מנסה להבקיע בכל משחק, וצריך לראות בסוף העונה מה יהיה. אני מאמין ומקווה שאוכל לעמוד ביעד של 15 שערים העונה".

אתה פתחת טוב, אבל בית"ר לא כל כך – הושפלתם באירופה.
"זה היה קשה. רצינו להגיע רחוק באירופה, אבל עשינו את הסוויץ' בראש שלנו, כי ידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים על מנת להצליח בליגה. זה היה לא פשוט, הקהל שלנו בא בהמוניו לבולגריה ותמך בנו. כולם חיכו שנעלה שלב ושנגיע רחוק בליגה האירופית. היינו ממש עצובים".

תיארת לעצמך פתיחה כזו בליגה?
"אחרי שהפסדנו לפלובדיב, דיברנו כל השחקנים וסיכמנו שאנחנו צריכים להשאיר את זה מאחור ולהתרכז בליגה, לא להוריד את הראש בגלל משחק אחד, עם כל הצער והכאב. אני שמח שעשינו את זה מהר ובצורה טובה".


אנתוני וראן (צילום: ניר קידר)

אנתוני וראן (צילום: ניר קידר)


שלומי ארבייטמן היה על סף חתימה בבית"ר. זה ערער אותך?
"לגיטימי שבית"ר תחפש כמה שחקנים באותה עמדה. בסופו של דבר הוא לא חתם, וזה אומר גם שהם סומכים עליי. לא הרגשתי יותר מדי רע, כי התחלתי את העונה מצוין ואני יודע מה אני שווה".

איך היחסים שלך עם איתי שכטר?
"איתי חלוץ ענק, ואני רוצה להגיד לו המון תודה כי הוא עוזר לי מאוד. הוא תמיד אומר לי מילים טובות, זה נותן לי ביטחון וזה ממש מרגש".


אנתוני וראן (צילום: ליאת אבשלומי)

אנתוני וראן (צילום: ליאת אבשלומי)


אתה לא צעיר, בן 27, יש הרגשת פספוס, שאולי היית יכול להגיע רחוק יותר?
"אני חושב שהייתי צריך להגיע לליגת העל לפני כן, אבל היום אני ממש שמח להיות בבית"ר. אני לא חושב שאני יכול לשחק באירופה. אני חושב שאני שחקן טוב, אך אני לא חושב שאני ברמה המתאימה לאירופה".

בשנתיים האחרונות שיחקת לעיני כ־100 אוהדים, ועכשיו אתה משחק מול אלפי אוהדים בכל משחק, איך ההרגשה?
"זה ממש טוב בשבילי, אני אוהב את זה. זה כיף לכל שחקן כדורגל. לשחק מול מעט אוהדים זה לא פשוט בכלל. אני מתרגש מאוד לשחק מול הקהל של בית"ר, ועוד יותר מתרגש מהמשחקים בטדי". .

אתם מרגישים שהשנה בית"ר יכולה ללכת עד הסוף ולזכות באליפות?
"אנחנו לא מדברים על זה בכלל, כי אנחנו בסך הכול במחזור השלישי. אנחנו צריכים לבוא צנועים ולעשות את העבודה".

מה ההשפעה של אלי אוחנה עליכם?
"אלי לא מדבר הרבה. הוא לא מגיע לחדר ההלבשה יותר מדי. אנחנו מרגישים הרבה ביטחון כשהוא נמצא, מרגישים את המילים שלו, את הווינריות שלו. יש לו הרבה ניסיון בכדורגל, לכן אנחנו מקשיבים לכל מילה שלו. הוא מספר לנו שבית"ר זה מועדון גדול, ושאנחנו צריכים להביא הכול למען המועדון. לתת הכול על המגרש ולתת את הנשמה".

מה היעד הבא שאתה מציב לעצמך?
"אני צריך לשחק טוב ולהשתדל להבקיע בכל משחק. הנבחרת בינתיים היא רק חלום – יש חלומות שאפשר להגיע אליהם ויש כאלו שאי אפשר להגיע אליהם, אבל אעבוד בשביל זה, וצריך לחכות".

אם יבקשו ממך לבחור בין אליפות לבין זימון לנבחרת, מה תעדיף?
"אליפות וזימון לנבחרת".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר