בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
בוריס קליימן, שוער בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

גורם בבית"ר: "אנחנו מקווים שהספסול העיר את בוריס"

אחרי משחק אחד בחוץ, יחזור קליימן לשער מול מכבי נתניה ביום שני. שושן יחזור לספסל: "הבהרנו לו שהטעויות הן חלק מהמשחק"

פורסם בתאריך: 12.10.17 18:14

באחד מאימוני השבוע שעבר, לפני ששחקני בית"ר ירושלים יצאו לפגרת החג והנבחרת, לקחו בני בן זקן וגילי לבנדה לשיחה את השוער סתיו שושן, והסבירו לו שלא יפתח בהרכב במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה (שני, 21:00 בטדי). מה שאומר שבוריס קליימן, שישב על הספסל במשחקי הנבחרת וחזר רק ביום שלישי האחרון לאימוני הקבוצה, יחזור אל בין הקורות ויקבל את אפודת השוער הראשון למשחק המסקרן והמותח שבו תתארח השנייה (נתניה) אצל השלישית (בית"ר ירושלים).

"דיברנו עם סתיו שושן באימון של השבוע שעבר, הסברנו לו בדיוק את המצב והבהרנו לו שהוא לא היה אשם ושהטעויות הן חלק מהמשחק", אומר גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "לצערנו לא ניצחנו. אם היינו מנצחים אני חושב שסתיו היה ממשיך".

גורם נוסף בבית וגן מתייחס לחזרתו הצפויה של קליימן לשער, לאחר משחק אחד בחוץ: "בוריס עבר סוג של ניעור. אמנם זה היה רק משחק אחד, אבל הוא השוער הראשון שלנו ואנחנו מקווים שהספסול העיר את בוריס, ושעכשיו הוא יתחיל להביא נקודות".

חלק מהשחקנים בבית"ר, חשוב לציין, מותחים ביקורת על ההחלטה לספסל את קליימן דווקא במשחק נגד סכנין, וזאת למרות היכולת הלא טובה שהוא הפגין מאז תחילת העונה. "אני חושב שזו היתה טעות להפיל על סתיו את המשחק מול סכנין", טוען אחד מאותם שחקנים, ומוסיף: "כבר בסיום המשחק נגד סכנין היה ברור שבוריס יחזור לשער".


סתיו שושן (צילום: ניר קידר)

טעויות הן חלק מהמשחק – סתיו שושן (צילום: ניר קידר)


 

פרט להחזרתו של קליימן, צפוי עוד שינוי אחד בהרכב של בית"ר – עופר ורטה יפתח כמגן ימני במקום אריק סאבו, וזאת בשל האכזבה שיש מתפקודו של הסלובקי במשחקים האחרונים.

בית"ר מגיעה אל המשחק נגד נתניה ביום שני כשהיא במומנטום שלילי, ואחרי שצברה רק שתי נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, כך שהמטרה היא ברורה – לקחת את שלוש הנקודות ולצאת בראש קשה למשחק הקשה והמסקרן נגד מכבי חיפה בשבוע הבא.

"אנחנו חייבים לחזור ולנצח", מדגיש גורם במועדון. "הגיע הזמן שתהיה לטדי השפעה. אנחנו לא רוצים לאכזב את הקהל שלנו. אנחנו צריכים אותו, במיוחד במשחק הזה, במלוא הכוח".

מי שגורמים כאבי ראש גדולים מאוד לצוות המקצועי בבית וגן הם שני המוציאים לפועל בנתניה, דיא סבע, מלך השערים, שכבש תשעה כאלו עד כה, וערן לוי, 'המנוע' של נתניה. גורם בצוות המקצועי אומר: "אנחנו יודעים שנתניה קבוצה מאוד חזקה ומאוד התקפית. נצטרך לשמור חזק על סבע ועל לוי, ולא לתת להם לפתח את המשחק שלהם. יהיה משחק מאוד פתוח ומאוד התקפי, שיכול בקלות להניב 4ˉ5 שערים. אנחנו צריכים להיות דרוכים בהגנה, לשחק חזק ולהפעיל לחץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר