השחתת בית כנסת בשכונת הבוכרים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

שכונת הבוכרים: מי השחית תקרה של בית כנסת?

כך נראתה הבוקר תקרה של בית כנסת בשכונת הבוכרים, משטרת ירושלים פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 2.11.17 10:39

מתפללי בית כנסת בשכונת הבוכרים הגיעו הבוקר, חמישי, למקום והופתעו לגלות מעשה של השחתה בהיכל התפילה. במהלך הלילה, בין רביעי לחמישי,  נגרם נזק לתקרת בית הכנסת בשכונת הבוכרים. במקום נראה כי התקרה הושחתה לחלוטין. אל המקום הגיעו שוטרים שפתחו בחקירה.

מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה הרקע לאירוע הינו סכסוך מתמשך בין מתפללי בית הכנסת. חקירת המשטרה נמשכת.

השחתת בית כנסת בשכונת הבוכרים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

 



בחודש יוני התרחש מקרה השחתה אחר של בית כנסת, בשכונת נחלאות. במקרה זה צלבי קרס רוססו על קירות בית כנסת בשכונה. חוקרי משטרת ירושלים הוזעקו למקום לאחר שמתפלל שהגיע לבית הכנסת הבחין בארבעה צלבים על הקירות, כמו כן הוא הבחין כי נעשה ניסיון להצית שלושה ספרי תפילה. במקרה זה משטרת ירושלים עצרה תושב ירושלים החשוד בריסוס צלבי קרס בבית הכנסת ובכניסות לבתי מגורים בשכונת נחלאות, וזאת בעקבות שורת פעילויות מיידיות שביצעו חוקרי המשטרה מיד לאחר גילוי צלבי הקרס שרוססו, הביאו לאיתור זהות החשוד ומעצרו.

בתוך כך, אמש לכדה המשטרה על חם חשודים שגנבו משאית מדרום העיר. במשטרה מספרים כי ביום שני בשעות הלילה התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות משאית שלפי החשד נגנבה משכונה בדרום העיר. שוטרים שקיבלו את הדיווח, נערכו מיד בפעילות מבצעית מהירה תוך ניתוח תא השטח בו על פי החשד עלולה להימצא המשאית. תוך דקות ספורות הבחינו השוטרים במשאית העושה דרכה לאחד ממעברי עוטף ירושלים, שם עצרו את המשאית וכן את החשוד שנהג בה טרם הצליח לממש כוונותיו ולהעבירה לשטחי יהודה ושומרון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר