אנטואן קונט ואריק סאבו מבית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
אנטואן קונט ואריק סאבו מבית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

גורם בבית"ר: "סאבו ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה"

בבית וגן מרוצים מאוד מהשיפור העצום ביכולת של הקשר הסלובקי ומציינים כי "טביב יממש את האופציה עליו". גם קונט צפוי להמשיך. גורם: "טביב ירכוש את הכרטיס שלו"

פורסם בתאריך: 15.3.17 19:22

עזיבתו של רן בן שמעון את בית"ר הובילה לשדרוג משמעותי ביכולת של הקבוצה ושל מספר שחקנים במיוחד, כשהבולט שבהם הוא אריק סאבו. הקשר הסלובקי, שהגיע לבית"ר בקיץ האחרון אחרי מאבק ממושך שניהל נגד קבוצתו הקודמת פאוק סלוניקי, לא מצא את עצמו בחודשים הראשונים בבית"ר, וגם אחרי שהסתיימה תקופה ההתאקלמות הוא שובץ על ידי בן שמעון בתפקידים שהוא פחות אוהב – מגן ימני וקשר כנף.

בתחילת פברואר עזב בן שמעון את בית"ר ומאז סאבו פשוט פורח. שרון מימר נתן לסלובקי את המקום בשלישיית הקישור – ביחד עם דוד קלטינס ודן איינבינדר ובמקום קלאדומיר פריירה – וסאבו נהנה מכל רגע והפך להיות בורג חשוב מאוד במערך של בית"ר.

חוזהו של סאבו מסתיים בסוף העונה, אך לבית"ר ולאלי טביב ישנה אפשרות להאריך את החוזה בעונה נוספת או לרכוש את כרטיס השחקן שלו. ואם בחודשים הראשונים נראה היה כי סאבו הוא רק אורח לרגע, הרי שכיום תמונות המצב שונה לחלוטין.

"אלי טביב יממש את האופציה שיש לו, ואריק סאבו ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה", מדגיש גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", שמוסיף: "אני לא חושב שנכון לומר שאריק טוב יותר כיום מאשר תחת רן בן שמעון, הוא פשוט השתחרר וזה כל ההבדל".

סוכנו של סאבו, שחר גרינברג, מאושר מהפריחה של הסלובקי. "הרבה זמן שלא היה שחקן ברמתו בישראל ובמיוחד בבית"ר", אומר הסוכן. "זה שחקן בינלאומי, שמשחק בנבחרת ברמה כמו סלובקיה שלצידו משחקים כוכבים אירופאים כמו האמשיק וסקרטל, וזה אומר הכל. ההתחלה היתה קשה, אבל עכשיו הוא השתחרר והוא מראה שיש לו הרבה כדורגל ורצון להישאר בבית"ר. צריך לשבח את טביב על כך שנתן לאריק את הגב ואת הזמן".

פרט לסאבו, גם המגן הימני אנטואן קונט גורף הרבה מחמאות בחודש וחצי האחרונים. הצרפתי, שהגיע בשבוע האחרון של מועד ההעברות, נראה בינתיים כמו גניבה אדירה, בטח בהתחשב בכך שהוא הצטרף באמצע העונה.

"קונט הוסיף לנו הרבה מבחינת משחק ההגנה", מחמיא גורם בקבוצה למגן, "הוא מביא איתו שקט, משרה ביטחון וצריך להגיד כל הכבוד לטביב שהנחית שחקן כזה. אין לי בכלל ספק שטביב יממש את האופציה שלו על קונט וירכוש את כרטיס השחקן שלו".

גורם בצוות המקצועי מוסיף ומציין כי "עד כמה קונט טוב אפשר היה לראות בזה שהוא שיתק את אנתוני נוואקמה, וזו לא משימה קלה".

"קונט נותן לנו כוח ומהירות בשני צידי המגרש", מוסיף ומחמיא שחקן בקבוצה. "הוא עושה עבודה אדירה על האגף והוא הספיק כבר לבשל שני שערים. הוא פותח שטחים ואם הוא לא מבשל, הוא פשוט חלק מהשערים שאנחנו כובשים בחודש האחרון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר