מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור (צילום: שרון בוקוב)

עוד ערב עגום: הפועל שוב הובסה ביורוקאפ – 111:85 לבאיירן מינכן

הפסד שישי לאדומים ביורוקאפ. הבשורה הטובה: אולי בעובדה שבעוד שני משחקים הסיוט ייגמר. קינזי ופרפרוגולו הובילו את הקלעים. דיי ספג 5 עבירות ב-9:40 דקות

פורסם בתאריך: 13.12.17 23:28

אחרי עוד תבוסה שנחלה הפועל ירושלים לפני שעה קלה, 111:85 לבאיירן מינכן ביורוקאפ, נדמה שאולי כדאי לפתוח דווקא ברבע הכוס המלאה, אולי בעצם עשירית או פחות מכך – עוד שני משחקים והסיוט שנקרא העונה האירופית של הפועל ירושלים נגמר.

האדומים נחלו הערב (רביעי) את הפסד השישי במפעל (אל מול שני ניצחונות) ומבלי להלאות אתכם בכל החישובים המסובכים, נראה שגם ניצחון בשני המשחקים הנותרים (רג'יו אמיליה בארנה בשבוע הבא וגלאטסראיי בטורקיה בעוד שבועיים) ישאירו את הפועל ירושלים ללא הכרטיס לשלב הבא. נכון, נותר עוד סיכוי אבל הוא קלוש ביותר.

בחלק הרע של הסיפור, הרי שהחלק החמור באמת הוא שלמרות השינויים בסגל ולמרות חילופי המאמנים וההיררכיה, הפועל לא רושמת שום גרף שיפור, כשבעיקר אמורים הדברים לחלק ההגנתי, שממשיך לספוג נקודות במספרים הרבה יותר מדי גבוהים. 30 נקודות ספגו האדומים ברבע הראשון, 29 ברבע השלישי (82 בשלושת הרבעים הראשונים) וגם ברבע האחרון, וכך, כפי שכבר נכתב כאן לא אחת, בלתי אפשרי לנצח משחקים בירוקאפ, בטח לא משחק חוץ.

טרנס קינזי וסטרטוס פרפרוגולו הובילו את הקלעים של הפועל עם 19 נקודות, ג'רום דייסון תרם 11, אבל את המחצית הראשונה הוא סיים עם 2 נקודות עלובות ובתחילת הרבע הרביעי ספג עבירה חמישית.

 

אלן אומיץ' ואוסטין דיי, שניים שבהפועל שוקלים בכובד ראש להיפרד מהם מיד לאחר ההדחה מהיורוקאפ, תרומו ביחד 8 נקודות ב-24 דקות משחק משותפות, כשדיי הגדיל לעשות וספג 5 עבירות בפחות מ-10 דקות על הפרקט.

מי שלא קיבל ולו דקת משחק אחת הוא ליאור אליהו, וזאת למרות שדיי וגם פרפרוגולו יצאו עם חמש עבירות, כשריצ'רד האוול הפצוע לא לבוש וביכולת מחפירה של אומיץ'.

כאמור, הפועל רדפה אחרי באיירן לאורך כל המשחק. את הרבע הראשון סיימו האדומים בפיגור 30:19. עד המחצית היתרון של הגרמנים צמח ל-53:38. ברבע השלישי, הטוב של הפועל מבחינה התקפית עם 30 נקודות, לא הוביל לשינוי דרמטי בלוח התוצאות כי באיירן קלעה כאמור 29 משלה בדרך ל-82:68. ברבע האחרון היתרון הלך וצמח עד לתוצאה הסופית – 111:85 לבאיירן ועוד תבוסה קשה להפועל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר