כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)
כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

משה אמויאל – כלל תקשורת

מחפשים ציוד תקשורת חדש במחירים משתלמים ושירות נעים ואדיב? לנו ברור שכלל תקשורת היא התשובה עבורכם. שוחחנו עם משה אמויאל, מנהל החנות, על הסניף החדש ברחוב אגריפס ועל האתגרים לקראת השנה האזרחית החדשה

פורסם בתאריך: 1.1.18 18:56

כששואלים את משה אמויאל, מנהל חנות כלל תקשורת, על הקשר המיוחד שלו עם לקוחותיו, ניכרת צניעות בתשובתו. "אני לומד המון מלקוחות שלי,", הוא אומר, "אני תמיד נהנה לעבוד איתם, לספק להם שירות וללמוד מהם על עצמי".
אמויאל, בן 52, ירושלמי המתגורר בגבעת זאב, נשוי לאפרת ואבא לירדן, נעה, דניאל ואיתי, מציין בימים אלה 25 שנות ניסיון בתחום התקשורת הטלפונית.

מה הוביל אותך לפתוח עסק משלך?
"הכל התחיל כשהתחלתי לעבוד כשכיר בסניף ירושלים של חברת יורקום שישב בבניין כלל. עבדתי שם כ-12 שנים ולפתע הרשת הודיעה כי היא עומדת בפני מהלך כלכלי וצמצומים והסניף עומד להיסגר. אזרתי אומץ והחלטתי לפתוח תחת חסותם חנות משלי. קראתי לה כלל תקשורת. במהרה החנות גדלה והחלה לתת שירות לכל תושבי ירושלים וסביבתה בכל הקשור לטלפונים ביתיים, פקסים, מרכזיות ומערכות שמע. מאז אני עצמאי כבר כ-13 שנים".

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

מה מייחד את העסק שלך?
"מיום הקמתה של החנות היא הציבה כיעד מתן שירות טוב ויעיל ללקוחותיה, יושרה, אמינות ויחס חם ואישי לכל אחד ואחת. אני, משה, הוא הגורם נותן השירות והאחריות מוטלת על כתפי, בין אם מדובר בתמיכה טלפונית ובין אם כשהלקוח מגיע לבית העסק עצמו, אני משתדל שהלקוח יהיה מרוצה ככל האפשר. ברוך השם, הלקוחות מוכיחים זאת כשהם חוזרים אלי לקנות או לקבל שירות".

ובאמת, אילו פידבקים אתה מקבל מלקוחות?
"אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל המון לקוחות משבחים את השירות שלי ובמיוחד את היושר והאמינות. אגיד אפילו משהו שיישמע לא אמיתי – ממש בכל יום יש לי מקרה של 'יצאת צדיק' בחנות וזה כל כך עושה אותי מאושר. לא פעם אני מהרהר לעצמי שזכיתי לעבוד בעבודה כזאת שגורמת לי לאושר כזה כשאני רואה אנשים מאושרים ומרוצים. רוב הלקוחות שלי הם מבוגרים ואני רוצה לציין שזה תענוג לעבוד מולם".

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

ובכל זאת, 25 שנה בתחום זה לא הולך ברגל.
"נכון. בשנים האחרונות, כשהטלפונים הביתיים כבר לא בשימוש כמו פעם והעבודה ירדה בצורה משמעותית, אני שומע לא פעם מהלקוחות שלי: 'תעבור לתחום הסלולר, שם ממש קשה למצוא יושר ואמינות כמו שלך'. עכשיו החלטתי לפתוח חנות חדשה מחוץ לבניין כלל ונכנסתי גם לתחום הסלולר. גם שם אני מקווה לתת את השירות הטוב והאמין ביותר לכלל לקוחותי".

ומה מציעה כלל תקשורת בתחום הזה?
"כלל תקשורת היא היחידה שנותרה אשר נותנת שירותי מעבדה לכל סוגי הטלפונים הביתיים ובונה את עצמה בתחום הסלולר והגאדג'טים. המיקום של החנות החדשה הוא במרכז שוק מחנה יהודה ובעקבות זאת היא חשופה לתיירות הפנים בירושלים שמתחדשת בשנים האחרונות ביתר שאת. אני מוכר אביזרים לסלולר ולמחשבים במחירים טובים והוגנים, ובאופן כללי אני חושב חברתית כשאני מתמחר את הסחורה שלי. זאת גם ההזדמנות לספר שנכנסתי לאחרונה לשיתוף פעולה עם חברה למחשבים מחודשים ואני מציע ללקוח מחירים אטרקטיביים, למשל מחשבים ניידים ב-500 עד 900 שקל כולל אחריות לשנה".

אז מה האתגרים שלך לשנה האזרחית החדשה?
"עם יציאת חנות כלל תקשורת מבניין כלל, האתגר שלי כמנהל העסק הוא לשמור על הלקוחות שמזהים את יורוקום וכלל תקשורת עם הבניין הזה ולהמשיך את השירות שיוצא מהכלל תרתי משמע לאגריפס 71 במעלה הרחוב. וכמובן, גם להכיר לקוחות חדשים".

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

כלל תקשורת (צילום: אורן בן חקון)

אילו עצות תוכל לתת לבעלי עסקים חדשים בעיר?
"המוטו שלי הוא שירות, אמינות ויושרה מעל הכל וגם סבלנות לכל אחד ואחת. לדעת לעמוד בלחץ ולתת שירות טוב וגם כשמצב הרוח שלך ירוד, לא לתת לזה להשפיע עליך".

מה החלום שלך?
"החלום שלי כבר מתגשם כשיש לי סביבת עבודה תומכת ומחבקת, משפחה שאוהבת אותי ומקצוע שגורם לי באמת לסיפוק אישי בכל יום מחדש. אז אל תעירו אותי מהחלום".

ואיפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"בעוד עשר שנים אני רואה את עצמי צועד קדימה עם ההתפתחות הטכנולוגית. אני מקווה לחוות עם הלקוחות שלי את ההתקדמות בתקשורת הדיגיטלית, שדואגת לאתגר אותנו ולהמציא לנו פיתוחים עדכניים בכל יום מחדש".

רח' אגריפס 71, ירושלים, טל. 02-6244110, www.clalcom.com, פייסבוק. clalcom

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר