יואב כץ (צילום: שרון בוקוב)
יואב כץ (צילום: שרון בוקוב)

"אנחנו ננצח את בית"ר. רוצים אליפות"

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, מוכן למשחק הצמרת ביום שני: "אנחנו יודעים שבית"ר קבוצה מצוינת וזוכרים שבמשחק הקודם הצלחנו להשוות רק בשנייה האחרונה"

פורסם בתאריך: 6.1.18 18:38

כשהיא מסתכלת על מרבית קבוצות הליגה מלמעלה, תנסה הפועל חיפה, ההפתעה הגדולה של העונה, להמשיך במסע הקסום שלה גם מול בית"ר (שני, 20:30, אצטדיון סמי עופר).

האדומים מהכרמל עושים את עונתם הטובה ביותר מאז זכייתה באליפות היסטורית אי שם בעונת 1998/9, ולבטח את העונה המוצלחת ביותר מאז הפך יואב כץ לבעלי המועדון.



והמספרים מראים את זה בצורה הטובה ביותר: אחרי 16 מחזורים הפועל חיפה מדורגת במקום השני בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד מהאלופה הפועל באר שבע שבמקום הראשון. האדומים מהכרמל מציגים את ההגנה הטובה ביותר בליגה – 11 ספיגות בלבד – ואת אחת ההתקפות הפוריות עם 26 שערי זכות, כשהם נוחלים הפסד בודד (הנתון הטוב בליגה).

את כל אלה עושה הפועל חיפה של כץ, בדומה לבית"ר של אלי טביב, עם תקציב נמוך באופן משמעותי מזה של הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

"אני מאוד מעריך את אלי טביב ויש לנו יחסים מאוד טובים", אומר כץ על הקולגה שלו ומוסיף: "אני שמח שאני נכלל ברשימה של בעלי קבוצות שמגיעים לתוצאות טובות עם תקציב שפוי, כמו שנוהגים לומר. זה בהחלט משמח אותי. אני לא רוצה לדבר על התקציבים של קבוצות אחרות אלא רק על הקבוצה שלי, והנוסחה מבחינתי היא שיש לנו תלכיד טוב, יש שחקנים טובים מאוד, גם ישראלים וגם זרים, וזה מה שעושה את ההבדל".

 

 

 

 

האם ניצחון נגד בית"ר יהיה מבחינתך הצהרת כוונות לאליפות?
"בלי קשר למשחק, כבר אמרתי שאני רוצה להיות במקום הראשון בסוף העונה. אנחנו נעשה הכל על מנת לקחת את הנקודות. אנחנו ננצח את בית"ר. רוצים אליפות. אבל אנחנו גם יודעים שבית"ר קבוצה מצוינת, יש לה שחקנים מוכשרים ואנחנו זוכרים היטב שבמשחק הראשון הצלחנו להשוות רק בשנייה האחרונה".

יואב כץ (צילום: שרון בוקוב)

יואב כץ (צילום: שרון בוקוב)

אחרי שנים של מאבקי תחתית אתה סוף סוף בצד השני, איך ההרגשה?
"ההרגשה בסדר. אני שמח שאנחנו נאבקים בצמרת, זה הרבה יותר נעים מאשר להיאבק בתחתית. עברנו ימים לא פשוטים והתמודדויות נגד ירידה ועכשיו אנחנו נושאים את הפירות".
"אני חושב שהתלכיד הקבוצתי שלנו הוא מצוין", מוסיף כץ ומסביר את סוד ההצלחה של הקבוצה שלו. "הבאנו שחקנים זרים מצוינים שהוסיפו לנו המון וגם הישראלים עושים עבודה מצוינת. הקבוצה גם מאוד מחוברת ומלוכדת מבחינה חברתית והדבר אולי הכי חשוב – יש לנו מאמן מצוין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר