איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

אופטימיות בבית"ר: "טביב לא יוותר על שכטר. הוא מעריך אותו"

בבית וגן בטוחים שהקפטן יחתום על חוזה חדש. מקורבי שכטר מוסיפים: "ההערכה היא שזה ייסגר בקרוב. גם איתי וגם טביב רוצים להמשיך ביחד"

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:15

סוגיית החוזה של איתי שכטר ממשיכה להעסיק את בית"ר. כידוע, כבר לפני שבועיים, התקיימה פגישה ראשונה בין בעלי בית"ר אלי טביב לבין אבי נמני, סוכנו של החלוץ, אך הצעה קונקרטית וממשית, כך נמסר ל"כל העיר" על ידי גורמים המעורים בפרטים, לא הונחה על השולחן.

שכטר, הקפטן ומלך השערים של בית"ר, יכול עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר – כך על פי חוקי ההתאחדות, לנהל משא ומתן גם מול קבוצות אחרות, אך בשלב זה מציינים בסביבתו שהוא ממתין להצעה רשמית מבית"ר.

שכטר, כך נודע ל"כל העיר", מעוניין לקבל חוזה לשנתיים לפחות ובשכר שיהלום את מעמדו הן כקפטן והן כשחקן מוביל וכמלך שערי הקבוצה. גורמים המקורבים לחלוץ טוענים השבוע כי בניגוד לפרסומים השונים בשבוע שעבר, בפגישה בין נמני לבין טביב כלל לא הוזכרו סכומים, כשלדבריהם גם משך תקופת החוזה לא עלה בפגישה.

"הכל ספקולציות שמעלים בתקשורת", מוסיף וטוען אחד ממקורביו של שכטר. "חשוב להדגיש שאיתי לא מעורב במשא ומתן. מי שמטפל בכל הנושא זה אבי נמני, כשהמטרה היא לנתק אותו מהנושא זאת בכדי שאיתי יישאר מפוקס".

אז מה כן עלה בפגישה בין טביב ונמני? גורם המעורה בפרטים מציין כי "הפגישה עסקה במספר נושאים ושחקנים. אבי, כידוע, מטפל בעוד שחקנים בבית"ר, כשבנוסף הוא גם מייצג שחקנים שיכולים לעניין את בית"ר בעתיד. הם כמובן דיברו גם על שכטר אבל זה היה רק בקווים כלליים ומבלי להיכנס לפרטים ולסכומים".

בסביבתו של שכטר מוסיפים כי "איתי מאוד רוצה להמשיך בבית"ר. הוא מחובר למועדון, הוא יודע טוב מאוד שבבית"ר הוא שב ליכולת שהוא הציג בעבר, הוא אוהב את הקהל ואסור לשכוח שהיחסים שלו עם אלי טביב טובים ונמשכים כבר תקופה ארוכה, עוד מהימים שלהם בהפועל תל אביב, כך שיש הערכה וכבוד הדדי. ההערכה היא שהנושא ייסגר בקרוב כי גם איתי וגם אלי רוצים להמשיך ביחד".

 

 

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

כך או כך, פגישה נוספת צפויה להתקיים בין טביב ונמני כבר בימים הקרובים, כשהפעם, כך מעריכים גורמים המעורים בפרטים, היא תהיה יותר קונקרטית וזאת על מנת להגיע לעמק השווה ולחוזה חדש כמה שיותר מהר.

בבית וגן, כמעט מיותר לציין, רוצים ששכטר ימשיך בקבוצה. לדברי שחקנים וגורמים במועדון, החשיבות של שכטר לבית"ר גדולה מאוד ולא רק בפן המקצועי.

"איתי הוא נכס לקבוצה", מדגיש שחקן בבית"ר ומסביר: "מעבר לצד המקצועי, שאותו כולם מכירים ורואים, איתי מחבר את חדר ההלבשה ומלכד אותו. הוא אדם מאוד חיובי, הוא מצחיק והוא מביא אנרגיות טובות. הוא בהחלט לא עוד שחקן ומאוד חשוב להשאיר אותו בקבוצה".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "איתי הוא קפטן ומנהיג אמיתי. אני מאמין שהוא יישאר כי כולם במועדון מבינים עד כמה הוא חשוב. הקהל אוהב אותו, השחקנים אוהבים אותו והצוות אוהב אותו. אני לא מאמין שטביב יוותר עליו".

מנגד, בבית וגן ישנם גורמים שלא שוכחים את מה שקרה עם הקפטנים האחרונים של בית"ר – אריאל הרוש, אופיר קריאף, אלי דסה, עומר אצילי ודן איינבינדר – שעזבו בסופו של דבר את המועדון בטונים צורמים.

"אני צופה משא ומתן ארוך ומתיש", טוען אחד מאותם גורמים, "אבל אני מעריך שבסופו של דבר שכטר יישאר בבית"ר. אני בטוח ששני הצדדים רוצים לסגור את הסיפור לצד החיובי, טביב מאוד מעריך את שכטר ולכן אני חושב שהוא יעשה הכל כדי להשאיר אותו בקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר