חן עזרא (צילום: ניר קידר)
לא בכל מחיר - עזרא (צילום: ניר קידר)

"חן בכושר נפלא והתרומה שלו ענקית"

בבית"ר מחמיאים לעזרא, שמאז הפציעה של עידן ורד לוקח על עצמו הרבה יותר: "הוא פקטור מאוד גדול בתקופה האחרונה"

פורסם בתאריך: 11.1.18 10:12

שלושה שערים בלבד כבש חן עזרא מאז תחילת העונה, לא מספרים שגורמים להתפעלות, אבל הערך המוסף של שחקן הכנף עבור בית"ר הוא הרבה יותר גדול מאשר השערים שהבקיע או אלה שבישל (שלושה).

מאז תחילת העונה, ובמיוחד מאז פציעתו של עידן ורד, משחק ההתקפה של בית"ר מתבסס על אגף שמאל של עזרא. הוא משקיע המון על כר הדשא, עובד קשה, רץ אחרי מגנים ועדיין מצליח להרטיט את הצופים עם פריצות נהדרות על הקו, שגם אם לא תמיד מסתיימות בשערים הן גורמות הנאה לצופים.

פריצה אחת כזו סידרה לבית"ר את השער הראשון מול הפועל חיפה ביום שני. פריצה אופיינית שבסיומה הוא העביר כדור מצוין לרחבה – איתי שכטר עוד סחט הצלה מהשוער היריב אך אנתוני וארן היה שם כדי להשתלט על הריבאונד.

במחצית השנייה – בדקה ה-59, עזרא היה זה שהקפיץ את אלפי הצהובים ביציעים של סמי עופר. הוא קיבל כדור, חתך לכיוון המרכז ושחרר טיל היישר לחיבורים. ענק.

 

 

"נגמרו הסופרלטיבים כדי לתאר את התרומה והיכולת של חן", מחמיא השבוע שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "הוא בכושר נפלא והתרומה שלו ענקית. יש לו יכולת טכנית אדירה והוא גם עובד מאוד קשה כדי להצליח. השער שהוא הבקיע נגד הפועל חיפה גילם את כל היכולות שלו – מהירות, טכניקה ועוצמה".

אותו שחקן מציין כי "בחודשים האחרונים חלק גדול מהמשחק שלנו עובר דרכו. הוא מבין שיש לו יותר אחריות כי עידן ורד חסר והוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

חן עזרא (צילום: ניר קידר)

חן עזרא (צילום: ניר קידר)

שחקן אחר בבית"ר מציין כי "חן עובד מאוד קשה באימונים והיכולת הטובה שלו לא מפתיעה. חן הבין שבכדורגל צריך להיות תכלס וגם אם המספרים שלו עדיין לא גבוהים, אפשר לראות שהוא מחפש הרבה את השער. הוא פקטור מאוד גדול בתקופה האחרונה".

בית"ר, כאמור, סובלת מחסרונו של עידן ורד הפצוע, אבל לפני כשבועיים חתם בקבוצה דייוויד בויסן כץ, כשבבית"ר יש מי שטוען כי ההגעה שלו גרמה לעזרא להעלות את הרמה.

"ברגע שיש תחרות על ההרכב זה מעלה את הרמה של כולם", מסביר שחקן נוסף בבית"ר. "וזה לא רק ההגעה של בויסן אלא גם היכולת של וארן. חן עושה עבודה מצוינת בתקופה האחרונה, הוא לוקח על עצמו הרבה יותר מאז הפציעה של עידן. כנראה שהתחרות על ההרכב עשתה לו רק טוב ובית"ר מרוויחה מזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר