בדיקת מוניטור עוברי במכבי (צילום שירותי בריאות מכבי)
בדיקת מוניטור עוברי במכבי (צילום שירותי בריאות מכבי)

מכבי: קיצור זמני פענוח בדיקת מוניטור עוברי

בשורה לנשות ירושלים: שירות חדשני של מכבי שירותי בריאות מקצר את פענוח הבדיקה לכ-20 דקות

פורסם בתאריך: 15.1.18 15:15

כל אישה בשליש השלישי להריונה, עוברת לרוב מספר בדיקות מוניטור עוברי. הבדיקה נותנת אינדיקציה לגבי מצב העובר ויכולה לנבא סיכונים של מחלות, נזק ואפילו סכנת חיים ממשית לעובר. פענוח תרשים המוניטור בזמן קצר הוא קריטי. במקרים בהם קיימת בעיה, זמן הטיפול ומהירות הטיפול יכולה להכריע לגבי נזקים עתידיים לעובר.



שירות חדש של מכבי שירותי בריאות מקצר באופן משמעותי את זמן ההמתנה של המטופלת עד לפענוח הבדיקה על ידי רופא. במסגרת השירות, המטופלת מבצעת את הבדיקה במרפאה הקרובה לביתה, כשתרשים המוניטור מועבר למחשב של הרופא והוא נותן מענה בתוך מספר דקות, גם אם אינו נמצא במרפאה. ממכבי נמסר כי "באזור ירושלים שולבה השיטה החדשה בכ-15 מרפאות ומרכזים רפואיים שנותנים מענה לאלפי נשים בזמן אמת".

 

עוד נמסר ממכבי: "אנו ממשיכים לפתח את השירות כדי להפוך אותו לזמין, קל ופשוט ובעתיד יוכלו הרופאים לפענח את תרשימי המוניטור גם מהנייד האישי שלהם, בכל מקום בו יהיו ולקצר את זמן ההמתנה לפענוח של תצלום לאפס. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בארץ והגדול מסוגו בעולם שיאפשר להגדיל את כמות בדיקות המוניטור העוברי במרפאות בקהילה, יקצרו את זמני הנסיעה אל מרפאות ייעודיות ויקצרו את זמן ההמתנה לפענוח הבדיקה".

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה: "לאחר שהוספנו עשרות מכשירי אולטרסאונד גניקולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם במרפאות מכבי ברחבי העיר, אנחנו ממשיכים להרחיב את השירותים עבור נשות ירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר