ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)
(צילום: ינון פוקס)

גניש: "התחזקנו איפה שצריך ובלי להשתגע"

מאמן נורדיה מרוצה משלושת שחקני הרכש החדשים שלו - הבלם משה כחלון, הקשר מישל רוס והחלוץ דיויד גומז

פורסם בתאריך: 22.1.18 09:19

ביום שישי האחרון החלה בית"ר נורדיה את משחקי הסיבוב השני של ליגה א' דרום מול הפועל אזור עם ניצחון 0:1. אל המשחק נגד אזור הגיעה נורדיה לאחר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי בסגל הקבוצה, עם מספר החתמות מעניינות שביצעה הקבוצה בפגרה לפני תום מועד ההעברות בליגות הנמוכות השבוע.

פרט לשוער אוהד סיידוף, שצורף עוד לפני היציאה לפגרה, התחדשה נורדיה בשלושה שחקני רכש. הבלם משה כחלון, בן 26, מהפועל בית שאן, שבשנה שעבר שיחק בהפועל חדרה וסייע לה לעלות ללאומית.

מצטרף נוסף הוא הקשר מישל רוס, בן 26 וחצי, שרשם העונה 9 הופעות במדי הפועל מרמורק מהליגה הלאומית.

אחרון המצטרפים הוא החלוץ דיויד גומז הוותיק, בן 29 וחצי, שהגיע מעירוני נשר מהליגה הלאומית. גומז, מקווים בנורדיה, יחזק וישדרג את החלק הקדמי של הקבוצה, זאת למרות שלא הרבה להבקיע בשנתיים שבהם שיחק בנשר (שלושה שערים בעונה וחצי).

מנגד, נורדיה גם נפרדה בפגרה ממספר שחקנים, בהם הקשר הוותיק עוז אריאל שפרש מכדורגל, הקשר עטאף אבו בילאל, החלוץ ירין הלל והשוער עילאי פישמן.

"עשינו החתמות טובות במסגרת התקציבית וללא חריגה", מציין ויקטור גניש ומוסיף: "הסגל שלנו עשה עבודה טובה מאז שהגעתי ולא הרגשתי שיש צורך במהפכות. התחזקנו רק איפה שחשבנו שצריך ובלי להשתגע".

 

ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)

ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)

הקשר שי ניסים מוסיף ומציין כי "הפגרה נועדה כדי לצבור כוחות ועשינו את זה. התאמנו בצורה קלה יותר ואנחנו מגיעים עם אנרגיות טובות".

אפשר לומר שאתם מכוונים כעת לפלייאוף העליון?
"זו ליגה טריקית. שני ניצחונות אתה למעלה ושני הפסדים אתה למטה. חשוב לנו בעיקר לפתוח בצורה טובה את הסיבוב השני, כדי לכוון למעלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר