אצטדיון טרנר בבאר שבע (צילום: שרון בוקוב)
אצטדיון טרנר בבאר שבע (צילום: שרון בוקוב)

גורמים בבית"ר: "גם תיקו נגד באר שבע יהיה לא רע"

אחרי העלייה לגמר הגביע ביום ראשון, בבית"ר יסתפקו גם בתיקו הערב (19:30 בטרנר) כשבקבוצה מסבירים: "יש עוד זמן לתקן ובאר שבע עוד צריכה לשחק אצלנו בטדי"

פורסם בתאריך: 3.4.18 11:31

בבית"ר מנסים להשאיר את טירוף חצי גמר הגביע מאחור, כשכבר יממה לאחר מכן עבר הפוקוס אל עבר משחק העונה הערב (רביעי, 4.4) נגד הפועל באר שבע (19:30 באצטדיון טרנר), כשבבית"ר מקווים לשבור את הרצף הבלתי נתפס של הקבוצה מהדרום ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון בטרנר.

כזכור, לפני כחודש, מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה, בית"ר ירושלים התארחה בבאר שבע ופספסה ניצחון משום שהחמיצה לא מעט מצבים קורצים. הפעם יודעים בבית וגן כי הקבוצה צריכה להגיע מוכנה ודרוכה מתמיד, במיוחד בשל ריבוי הפציעות ולאור העובדה שהיא מגיעה למשחק שלושה ימים בלבד לאחר החגיגה הגדולה בחצי גמר הגביע. כל זה מביא גורמים רבים במועדון להודות כי יסתפקו גם בתוצאת תיקו נגד באר שבע הערב.

"אחרי החגיגה הגדולה ביום ראשון והעלייה לגמר הגביע, אין לי בעיה שנעשה תיקו בבאר שבע", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הדבר החשוב הוא שעלינו לגמר הגביע כי הליגה עוד ארוכה ותהיה לנו הזדמנות לתקן כי יש עוד שמונה מחזורים עד לסיום העונה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילום: ניר קידר)

רוצים דאבל – שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

"תיקו בבאר שבע יהיה לא רע בכלל", מוסיף באותו הקו שחקן בבית"ר ומסביר: "הרי זה לא שנגמרה הליגה. יש עוד זמן לתקן ובאר שבע עוד צריכה לשחק אצלנו בטדי. המטרה שלנו היא להביא השנה תואר למועדון. אם נעשה את זה ניכנס לדפי ההיסטוריה, עם התמונות שלנו כשחקנים. זה מרגש, זה לא נשמע אמיתי. דאבל? זה יכול להיות מרגש בטירוף".

מנגד, שחקן אחר בבית"ר מציין כי "המשחק נגד קרית שמונה היה המשחק החשוב של השבוע, אין בכלל ספק, אבל אנחנו ממש לא מוותרים על המשחק בבאר שבע. אין ספק שבאר שבע זה משחק עונה ואנחנו חייבים לחזור עם תוצאה טובה. אנחנו רוצים לזכות בתואר כפול, ובעזרת השם נעשה את זה".

"באר שבע השנה לא מלחיצים כמו לפני שנתיים. הם טובים פחות, פספסנו בגדול במחזור הקודם מולם", טוען שחקן נוסף בבית"ר, "אנחנו מגיעים למשחק הכי מוכנים שיש, ולא באים להתבטל. נסתכל להם בלבן של העיניים ונקווה לעשות תוצאה טובה".

שחקן אחר בבית"ר מציין כי "יש מוכנות מאוד גדולה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. כיף גדול שיש משחקים כאלה, וכיף שאנחנו בתוך מאבק האליפות. זה עוד משחק עונה בשבילנו".

 

"אנחנו מגיעים בטירוף למשחק נגד באר שבע", מוסיף גורם בבית"ר ומסביר: "אחרי העלייה לגמר הקהל יהיה מאחורינו והשחקנים מגיעים עם הרבה ביטחון".

אנטואן קונט (צילום: אורן בן-חקון)

יצליחו להכשיר אותו? אנטואן קונט (צילום: אורן בן-חקון)

בבית"ר, יש לציין, חששו מאוד מהמחיר שעשויה היתה הקבוצה לשלם בשל סמיכות המשחק מול באר שבע לחצי גמר הגביע ביום ראשון, אבל בסוף נשמו לרווחה כשאף שחקן לא נפצע, ויתרה מכך שאיתי שכטר קיבל מנוחה לאורך כל המשחק והוא עשוי לפתוח הערב בטרנר. שביעות רצון גדולה גילו בבית"ר גם מהיכולת המצוינת שהפגין עידן ורד, שנכנס כמחליף ושינה את המשחק, כשגם יאקוב סילבסטר זוכה לשלל מחמאות.

מנגד, מרסל הייסטר ואנטואן קונט הפצועים ימשיכו להיעדר, כשדוד קלטינס וז'אורז'יניו יהיו בסגל אך לא יפתחו בהרכב. בבית"ר מקווים שכבר במשחק נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב או לכל המאוחר נגד מכבי תל אביב שבוע לאחר מכן, יחזרו כל הפצועים לכשירות, כך שלמאני טיים האמיתי תגיע הקבוצה עם סגל מלא.

"אני מקווה שלקראת הפיניש כולם יהיו כשירים", אומר גורם בקבוצה ומתייחס להיעדרותו של קונט, שאמור היה להצר את צעדיו של טוני וואקמה: "החיסרון של קונט במשחק הזה גדול מאוד ואין על כך עוררין. הפיזיות שלו, התמיכה שלו בהגנה והשקט שהוא נותן – הכל נכון. הוא שחקן מאוד משמעותי עבורנו והוא יהיה מאוד חסר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר