רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

בית"ר בגמר גביע המדינה: "היתה הרבה תשוקה"

המאמן בני בן זקן מרוצה עד הגג מהעלייה לגמר. בית"ר פיגרה במחצית 1:0, אבל יאקוב סילבסטר (53, 79) ואריק סאבו (88 בפנדל) הפכו פיגור לניצחון גדול. ב-9.5.18 בית"ר נגד הפועל חיפה במשחק הגמר, שיתקיים באצטדיון טדי

פורסם בתאריך: 1.4.18 23:33

ה-9.5.18. שננו ושריינו את התאריך הזה, שבו תשחק בית"ר ירושלים (נגד הפועל חיפה) בגמר גביע המדינה בכדורגל במשחק "ביתי" באצטדיון טדי, וזאת אחרי קונצרט של הצהובים במחצית השנייה של משחק חצי הגמר נגד הפועל קרית שמונה, שהסתיימה עם שלושה שערים לרשת של הקבוצה הצפונית וניצחון 2:3 בדרך למפגש מול הפועל חיפה בגמר בעוד כחודש. בית"ר פתחה רע מאוד את המשחק ואפשרה לקרית שמונה לשלוט ולעשות ככל העולה על רוחה, כשרק מזל גדול הורידה אותה למחצית בפיגור מינימלי של 1:0.

המחצית השנייה, כאמור, היתה שונה בתכלית, ואת השינוי ניתן לזקוף לחילוף שערך המאמן בני בן זקן, שהכניס לכר הדשא את עידן ורד במקום עופר ורטה החלש, כשאריק סאבו הוסט לעמדת המגן הימני. כניסתו של ורד הפיחה רוח חיים בבית"ר וסחפה אותה ל-45 דקות ענקיות. יאקוב סילבסטר, שהולך ומתברר כאחד השחקנים הטובים שנחתו בארץ בחלון ההעברות של ינואר אי פעם, כבש צמד מצוין (53, 79), כשאריק סאבו קינח עם השלישי (88) אחרי הכשלה של סילבסטר ברחבה. קרית שמונה עוד צימקה עמוק בתוספת הזמן, אבל זה לא קילקל את החגיגה הגדולה של השחקנים בשחור-צהוב על כר הדשא ושל כ-20 אלף אוהדים צהובים ביציעים.

"היתה הרבה אמונה ותשוקה", אמר המאמן בני בן זקן בסיום המשחק. "זה היה משחק סופר קשה, התכוננו אליו שבועיים, לא פשוט להתכונן למשחק על עונה שלמה. זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו, אבל הצלחנו לכבוש שלושה שערים ואיכשהו לנצח ולעלות".

המאמן הוסיף והתייחס לשינוי הגדול ביכולת שחל במחצית השנייה: "משהו מבחינת הקצב השתנה, משהו באנרגיה. לפני המשחק חיכינו המון זמן בחדר ההלבשה, אי אפשר לעלות מ-0 ל-100 מהר והיינו במצב מאוד נמוך. זה קורה לנו לפעמים במהלך העונה, אבל אם אנחנו מצליחים לסיים את המשחקים כמו שצריך אז בסוף אנחנו מרוצים".

גיבור הניצחון יאקוב סילבסטר שמר על צניעות והדגיש כי "לא אני העליתי את בית"ר לגמר, אנחנו 11 שחקנים על המגרש ועלינו ביחד. אני גאה ושמח".

החלוץ הסלובקי, שהצטרף לבית"ר בינואר וכבש כבר שישה שערים בכל המסגרות ובסך הכל הוא מעמיד נתון מדהים של שער בכל 65 דקות, התייחס גם לקליטה המהירה שלו בבית"ר ואמר: "הקבוצה נהדרת והשחקנים קיבלו אותי בצורה חמה. גם האוהדים נורא תומכים ואוהבים. הדרך ארוכה לדאבל עוד ארוכה, יש עוד הרבה משחקים בליגה, ובגביע יש לנו גמר נגד יריבה חזקה. יש לי חוזה עד סוף העונה ולבית"ר יש אופציה להאריך אותו, כמובן שאני רוצה להמשיך ומקווה שהאופציה תמומש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר