איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

"רוב הסיכויים שזה החודש האחרון של איתי בבית"ר"

בבית וגן כבר משלימים - הקפטן איתי שכטר יעזוב בסוף העונה. "איתי כבר השלים עם זה שהוא עוזב, למרות שהוא היה שמח להישאר"

פורסם בתאריך: 26.4.18 13:42

כבר חודש וחצי שאיתי שכטר יושב על הספסל הרבה יותר משהוא משחק. הקפטן של בית"ר, שנתן עד לפני כחודשיים עונה מצוינת והיה אחד האחראים לכך שהקבוצה עדיין נאבקת על האליפות והגביע, כבש העונה 9 שערים, בישל רבים אחרים, בין אם באופן ישיר ובין אם בסחיטת פנדלים ובעיטות חופשיות (שאותם תרגמו קלאודמיר פריירה ואריק סאבו לשערים) ובעיקר היה אחראי לכך שהקבוצה תישאר מגובשת ומלוכדת למרות כל הטלטלות שהיא עברה העונה. והיא עברה לא מעט.



ולמרות זאת, במשחקים האחרונים, כאמור, שכטר זוכה להיכרות קרובה ומעמיקה עם הספסל. זה החל בשל המתיחה בשריר הירך האחורי במשחק מול הפועל רעננה לפני כחודש וחצי, שבעקבותיו הוא זכה לקבל רק דקות ספורות בחצי הגמר מול הפועל קרית שמונה. שלושה ימים לאחר מכן, מול הפועל באר שבע, החלוץ קיבל 15 דקות בלבד על הדשא. אז עוד טענו בבית"ר שהוא לא כשיר לגמרי. אלא שגם בהמשך החלוץ נשאר על הספסל, כשהשיא הגיע במשחק מול מכבי תל אביב לפני כשבוע וחצי, שבו הוא בכלל לא שותף. ורק כדי לחדד – הוא לא פצוע.

כל אלו, בתוספת המשא ומתן שלא מתקדם על הארכת חוזהו בבית"ר, מובילים לכך שגורמים שונים במועדון ושחקני הקבוצה בטוחים כי אלו הם הימים האחרונים של הקפטן שלהם בבית וגן.

"מה כבר יכול להיות עם שכטר?", תוהה שחקן בבית"ר. "הוא לא ימשיך בקבוצה. הסיכוי שהוא יישאר קלוש ביותר. אבל זה לא מפתיע – אין חדש תחת השמש. זה בדיוק אותו סיפור כמו שהיה עם דן איינבינדר בשנה שעברה. אלי טביב פשוט לא מתמודד עם הגדולות".

אחד מחבריו הקרובים של שכטר בבית"ר מספר בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "איתי מאוד רוצה להישאר, הוא אוהב את המועדון, את האנשים והאוהדים, אבל בסופו של דבר זו הקריירה שלו. זה החוזה האחרון שלו והוא צריך לדאוג לעצמו".

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

חבר נוסף של שכטר מציין כי "איתי אמר שהוא מוכן להפחית בשכר, אך אפילו לא מציעים לו חוזה של 220 אלף דולר. הוא הוריד במה שהוא צריך, הבעיה היא שהוא רוצה חוזה לשנתיים וטביב לא מוכן לתת לו את זה".

בינתיים, שכטר, שנתן כאמור עונה מצוינת, מחוזר על ידי הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, שעל פי גורמים המעורים בפרטים מוכנה לתת לו חוזה של כ-350 אלף דולר לשנתיים-שלוש.

"אני מעריך שהסיכוי שאיתי יישאר בבית"ר הוא בסביבות עשרה אחוזים", טוען גורם בבית"ר ומוסיף: "הוא די השלים עם זה, אבל הוא אוהב מאוד את הקבוצה והיה שמח להישאר, לכן הוא לא מגיע לסיכום עם קבוצה אחרת. לאיתי מגיע לקבל שכר מאוד גבוה אבל אני לא חושב שזה יקרה וחבל, כי בשנה הבאה נלך אחורה במקום קדימה".

בינתיים, בדקות המעטות ששכטר מקבל הוא לא מצליח להראות שמץ מהיכולת שהפכה אותו לאחד השחקנים המצטיינים בליגה העונה. בסביבתו שוללים על הסף את הדיבורים על חוסר חשק בשל המצב ומדגישים כי "איתי אומר תמיד שקשה לו להיכנס כמחליף ושהוא לא נכנס טוב למשחק. כשהוא עולה מהספסל הוא חלוד ועד שהוא נכנס לעניינים המשחק נגמר".

אותם גורמים מוסיפים ומספרים על התחושות של שכטר: "הוא אומר שהכל טוב, שהוא מבסוט. הוא בהחלט מנסה להישאר אופטימי. אבל הוא לא ילד קטן, כבר אחרי הפגישה שלו עם טביב על החוזה החדש הוא ידע שהוא ימצא את עצמו מחוץ להרכב. רוב הסיכויים שזה החודש האחרון שלו בבית"ר, מרגישים את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי

    חבל. לא זכור לי שחקן שלא גדל בבית"ר ומתנהג כאילו הוא נולד בבית וגן. שחקן נשמה. מתאים לבית"ר כמו כפםה ליד. הלוואי ויישאר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר