אוהדי בית"ר, תמונת מסך משרד כרטיסים לאן (צילום: ניר קידר)
אוהדי בית"ר, תמונת מסך משרד כרטיסים לאן (צילום: ניר קידר)

"מכירת הכרטיסים לגמר לא נעשתה בצורה תקינה"

רבים מאוהדי בית"ר זועמים וטוענים כי היו לקויות במכירת הכרטיסים. כמו כן, נעשתה פניה למחלקת ההונאה במשטרה ונשקלת הגשת תביעה ייצוגית

פורסם בתאריך: 26.4.18 13:57

שבוע וחצי לפני גמר הגביע, ב-9.5 באצטדיון טדי, ורבים מאוהדי בית"ר מסתובבים עם תחושות קשות לאחר שלא הצליחו להשיג כרטיס למשחק. כידוע, ביום ראשון האחרון נפתחה המכירה לאוהדי הקבוצה שאינם מנויים ולמעשה היא נסגרה דקות בודדות לאחר מכן, כשכל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר אזלו. הדבר הוביל, כאמור, לטענות קשות וזועקות של האוהדים בעקבות לקויות, לטענתם, במכירה שהתבצעה באתר משרד הכרטיסים לאן.



בקבוצות הפייסבוק השונות של אוהדי בית"ר, כאמור, ישנן טענות רבות של האוהדים על מכירת הכרטיסים. רבים מהאוהדים נתקלו עם כניסתם לאתר של משרד הכרטיסים בהודעה לפיה זמן ההמתנה עד לכניסה לאתר עומד על בין רבע שעה ליותר משעה, כשבנוסף מצוין כי לפניהם בתור ישנם אלפי ועשרות אלפי אנשים.

הדברים הללו הובילו את אחד מהאוהדים לחשוב על תביעה ייצוגית כנגד משרד הכרטיסים, כשאל התביעה הוא שוקל לצרף, לדבריו, גם את ההתאחדות לכדורגל ואפילו את בית"ר.

תמונת מסך משרד כרטיסים לאן

תמונת מסך משרד כרטיסים לאן

"עד שלא אדע שאני אכן מגיש תביעה אני לא רוצה להזדהות ולדבר יותר מדי", אומר אותו אוהד בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני יכול לספר שפניתי למחלקת הונאה במשטרה בדרישה לתפוס ספסרים גדולים, ואני מקווה שמשם זה יתקדם. זה תלוי אם יעשו את עבודתם כמו שצריך ואז התמונה תתבהר".

אותו אוהד מדגיש בשיחה כי למרות הקשיים והמחשבה על הגשת תביעה ייצוגית, הוא עצמו הצליח להשיג לעצמו כרטיס לגמר הגביע. "יש לי מנוי לעונה הבאה וגם כרטיס לגמר, אבל אני כועס כמו כולם, ובצדק".

ומה באשר לטענות שיש לו להתאחדות ולבית"ר? אותו אוהד מסביר כי "דיברתי עם המזכירה של המועדון. היא הפנתה אותי לבחורה אחרת שמתעסקת בקשרי לקויות כרטיסים. העליתי את כל הטענות לפניה והסברתי לה שגם ההתאחדות וגם בית"ר חשופים לתביעה ייצוגית, אם יתברר שהן מעורבות בדבר ושמן הראוי שיתייחסו לעניין. בינתיים לא קיבלתי תשובה".

אוהדי בית"ר (צילום: ניר קידר)

אוהדי בית"ר (צילום: ניר קידר)

אוהד אחר בבית"ר, שמשמש כמנהל הקבוצה החזקה ביותר של האוהדים בפייסבוק, מוסיף ומספר על התחושות הקשות של האוהדים כפי שהן עולות בקבוצה. "התלונות של האוהדים הן שהמכירה לא נעשתה בצורה תקינה ונכונה. אנשים ישבו על אתר האינטרנט מהשעה 15:00 רק כדי להיכנס לאתר בשעה 19:00 ולגלות שכל הכרטיסים אזלו".

"לאור הביקוש חסר התקדים למשחק גמר גביע המדינה בכדורגל בין בית"ר ירושלים והפועל חיפה ב-9.5.18, ולאור העובדה כי כל הכרטיסים למשחק אזלו", כך נמסר מהעירייה, "יזם ראש העיר ניר ברקת הקרנה של המשחק על מסך ענק בכיכר ספרא. העירייה מזמינה את האוהדים להגיע ביום רביעי 9.5.18 בשעה 20:00 ולצפות במשחק בכיכר יחד עם אלפי אוהדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעשו מנוי יהיה לכם כרטיס – בכיינים וקמצנים. פתאום כולכם התעוררתם?

  2. סמי

    תוסיפו לסיפור את הדרישה של ההתאחדות שאוהדי ביתר לא יכניסו ציוד עידוד ליציעים כדי שהמגרש לא יהיה ביתי מידי, ותסבירו איך הבלגן עם הכרטיסים הוא מקרי או בגלל ספסרים כאלה ואחרים. הכל זה מלמעלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר