מחנות העולים, סניף ארמון הנציב
מחנות העולים

תנועת הנוער "המחנות העולים" בארמון הנציב: תנו לנו מבנה קבע

לטענתם העירייה הבטיחה להם מבנה, שבסוף יינתן לצופים. העירייה: "השקעה בתנועה אחת, איננה על חשבונה של תנועה אחרת"

פורסם בתאריך: 15.5.18 22:30

אנשי תנועת הנוער, "המחנות העולים", שפועלת בסניף יחיד בירושלים, שנמצא ברחוב דוד רזיאל (סמוך לבית ספר סליסברג), בארמון הנציב, טוענים שלפני כארבע שנים העירייה הבטיחה לתת להם מבנה קבע. למרות ההבטחה, לאחרונה התעדכנו כי בכוונת העירייה לתת מבנה קבע לתנועת נוער הצופים, שעדיין אינה פועלת בשכונה. יש לציין כי הבנייה טרם החלה, אולם התקבלו אישורים.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

סניף "המחנות העולים" פועל במרבית ימי השבוע, מיום שני ועד שבת, בשעות אחר הצהריים, ומאגד תחתיו 200 חניכים, מכיתות ד'-י"ב. לטענת ירדן כהנא, רכזת ירושלים בסניף, מתפתח מאבק שבו העירייה רוצה להכניס את תנועת הצופים לשכונת תלפיות מזרח וארנונה הצעירה. "אנחנו משקיעים הרבה מאד מאמצים ביצירת פעילות קהילתית בארמון הנציב", אומרצ כהנא, "יש לנו תוכניות להרחיב את צוות המדריכים ולהכפיל את מספר החניכים בשנים הקרובות, אך לא נוכל לעשות זאת ללא מבנה קבע ייעודי לפעילות תנועת נוער. לא ייתכן שבזמן שאנחנו מחכים להבטחת העירייה מלפני ארבע שנים למבנה, ייבנה מבנה חדש לתנועה שעדין לא פועלת בשכונה  כשהחניכים שלנו וההורים שלהם מחכים כבר למעלה מעשור".

מחנות העולים, סניף ארמון הנציב

אמא לחניכים מהתנועה מוסיפה ומספרת: "יש לנו תנועת נוער מקסימה בשכונה, המחנות העולים. הם פועלים פה כבר עשרות שנים בשיתוף פעולה יוצא דופן עם בתי הספר, המנהל הקהילתי ועם תושבי השכונה. אחרי 10 שנים של פעילות במבנה בזוי ששימש לפני כן כשירותים, ניתן מענה זמני על ידי ראש העיר ניר ברקת בדמות קבלת שלוש כיתות בשטח בית ספר סליגסברג. אבל ניתנה גם הבטחה לבניית מבנה קבע שעדין לא מומשה".


ההתחדשות העירונית בשיאה: שני פרויקטים גדולים בדרך לוועדה המחוזית

מפגעי בטיחות בסביבת בתי הספר בירושלים


מעיריית ירושלים נמסר: "עיריית ירושלים רואה בברכה את התרחבות פעילות תנועות הנוער בשכונות השונות. המבנים לתנועות הנוער נבנים על בסיס היקף הפעילות הקיים והצפוי בעתיד. בדיקת מידת הצורך במבנה עבור פעילות תנועת מחנות העולים נכון לימים אלו, תיערך בשיתוף נציגי התנועה. עשרות רבות של משפחות אשר לא מצאו את מקומם בתנועת מחנות העולים, פנו אל עיריית ירושלים בבקשה לסייע בהקמת שבט של הצופים בשכונת ארמון הנציב – ארנונה. נבהיר כי השקעה בתנועה אחת, איננה על חשבונה של תנועה אחרת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אילנה

    מצער מאד עיריית ירושלים שככה אתם מתייחסים לצרכים שלנו תושבי השכונה. צריך לחזק את התנועה הקיימת שעושה פלאים לחיזוק השכונה והקהילה ועושה עבודת קודש עם הילדים ובני הנוער. פעילות ערכית ומנהיגותי ראשונה במעלה!
    מגיע לתנועת הנוער מבנה ראוי לפעילות.

  2. יוסי

    הילדים שלי היו במחנה ארמון הנציב וראיתי מדריכים מסורים, ציוניים שמשקיעים מזמנם ומרצם למען השכונה והקהילה. בזכותם הם אח"כ התגייסו לשירות משמעותי בצבא והבן שלי מפקד.
    איפה המנהל הקהילתי???? למה הם לא עוזרים לטפח ולהגדיל את המחנות העולים?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר