צילום: Fotolia
צילום: Fotolia

בונים קריירה ב'כללית' מחוז ירושלים

לעבוד כאחות ב'כללית' זה טוב מאוד, לעבוד במחוז ירושלים זה מצוין

פורסם בתאריך: 15.5.18 14:41

לפני שבוחרים במקום עבודה חשוב לדעת את ההיסטוריה והעוצמה שלו, המאפשרת גיוון מקצועי וקידום במגוון תפקידים. שירותי בריאות 'כללית' הינו ארגון הבריאות הגדול בישראל, השני בגודלו בעולם ומהווה מודל לחיקוי למערכות בריאות ברחבי העולם. הארגון הוקם בשנת 1911 והפך לארגון הבריאות המוביל בארץ, הוא משרת קרוב ל-5 מיליון מבוטחים עם פלח שוק של כ 52% מכלל המבוטחים בארץ.
ב'כללית' 14 בתי חולים, כ- 1400 מרפאות, בתי מרקחת, מכונים, מרפאות משלימות, מרפאות שיניים ועוד. מאז היווסדה של 'כללית' לפני יותר מ- 100 שנה ועד היום, 'כללית' הינה חוד החנית של מערכת הבריאות בישראל הודות לאיכות השירותים הרפואיים שהיא מעניקה, לחדשנותה ולפעילותה לקידום אורח חיים בריא.

המספר הרב של התחומים הקיימים בארגון, מאפשר לאחים ולאחיות העובדים בה גמישות תעסוקתית והשתלבות בפריסה ארצית רחבה במגוון תחומים ותפקידים המאפשרים התפתחות מקצועית – כי 'כללית' היא לא רק קופת חולים, אלא ארגון בריאות רב תחומי המעודד את לקוחותיו לאמץ אורח חיים בריא ולשמור על הבריאות.

הסיעוד בקהילה ב'כללית' עוסק בקידום ושמירה על בריאותם של יחידים, משפחות וקהילות ואחראי על מגוון רב של שירותים ברצף של בריאות וחולי. אחות הקהילה היא חלק מצוות רב מקצועי והיא לוקחת חלק משמעותי ומרכזי בטיפול, הדרכה ומעקב אחר המטופלים. תפקידה בקהילה מתאפיין בפרואקטיביות ובעצמאות מקצועית והיא שותפה ומובילה כאחד בתכנון והתערבות בחולה הכרוני והבריא. תחומי העיסוק של אחות הקהילה ב'כללית' רבים ומגוונים וכוללים מרפאות ראשוניות, יועצות, מרכזי בריאות אישה וילד, תחנות טיפת חלב, מרפאות התיישבות ועוד.

אין ספק כי העתיד נמצא בקהילה ואחות הקהילה מהווה ציר מרכזי ובעלת השפעה מכרעת על בריאות המטופל כחלק מצוות רב מקצועי.

במחוז ירושלים אנו רואים באחים ובאחיות כלקוחות וקיימת שאיפה מתמדת לשיפור השירות עבורם. זהו מחוז משפחתי בו קיים יחס אישי ודלת פתוחה עם דגש משמעותי המושם על ליווי רגשי ותמיכה במקביל לפיתוח אישי ומקצועי. זאת על ידי מתן סיוע להמשך לימודים במגוון רחב של תחומים כמו בקורסים על בסיסיים, לימודים אקדמיים ואחרים.

מערך הסיעוד במחוז נותן לכל אח ואחות את ההזדמנות למצוינות ולמקצועיות אישית. במחוז קיים תהליך מובנה של חניכה אישית שמטרתה ליווי וסיוע לאחות החדשה תוך דגש על תהליכים יזומים בעולמות התוכן השונים במרפאה במקביל להשתלבות בעבודת הצוות הרב מקצועי. גם בסיום תהליך הקליטה הראשונה האחות ממשיכה לקבל ליווי תמיכה ומשוב. במחוז ירושלים סביבה מעניינת, מאתגרת אכפתית ואמפתית ואנו עוזרים לאחים ולאחיות להגשים את השאיפות, להתקדם ולהתפתח מקצועית ואישית. העבודה במחוז נוחה ומאפשרת שמירה על איזון נכון בין עבודה לחיים אישיים, גמישות בשיבוץ ולא פחות חשוב – אנו פועלים ללא לאות לחיזוק שביעות הרצון בקבלת שכר הוגן וקבלת תנאים נלווים לשכר כגון: דמי הבראה, נסיעות, ימי בחירה, חופשה ומחלה, דמי ביגוד, השתתפות בקייטנות הילדים, שכר לימוד ילדים, שי לאירועים ושמחות. במחוז ירושלים אנו מעודדים כאח/אחות בקהילה להתחבר לאדם שבך, ללמוד כל הזמן, להשפיע ולהתקדם, לנהל ולחקור. אנו נותנים הזדמנות להיות חלק מצוות באווירה משפחתית תוך מתן הזדמנות לקריירה מאתגרת ומגוונת. ובנימה אישית לאחים ולאחיות שעוד לא אתנו – כמנהלת סיעוד מחוזית אני פותחת בפניכם דלת חדשה ורחבה לכל מי שיבחר להצטרף לשורותינו ולהיות שותף למערך המרשים והמשפחתי הקיים בו.

נשמח לקבל קורות חיים למייל: ornab @clalit .org.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר