תחנת לב הבירה מגרש הרוסים, אצטדיון טדי (צילומים: ניר קידר, אמיל סלמן)
תחנת לב הבירה מגרש הרוסים, אצטדיון טדי (צילומים: ניר קידר, אמיל סלמן)

לקראת ארגנטינה בטדי: משטרת המחוז תערוך בחמישי ישיבה מיוחדת

בישיבה שתערוך משטרת ירושלים ביום חמישי הקרוב צפויים להשתתף קצינים בכירים במחוז; במהלכה יסוכמו הסדרי האבטחה והתחבורה לקראת הופעת נבחרת ארגנטינה בטדי

פורסם בתאריך: 29.5.18 21:30

משטרת ירושלים קבעה ליום חמישי הקרוב ישיבה מיוחדת שבה יידונו סידורי האבטחה והסדרי התחבורה והתנועה לקראת הופעת נבחרת ארגנטינה בכדורגל באצטדיון טדי. כזכור, המשחק נגד נבחרת ישראל ייערך במוצ"ש, 9.6.18 ואליו יגיעו כ-30 אלף צופים.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במסגרת סידורי האבטחה והתחבורה יידונו כמובן סגירות צירי תנועה וכבישים בעיר, וכן, סידורי האבטחה ליום שלפני המשחק, שישי, שבו יתקיימו תפילות הרמדאן כמדי שבוע בתקופה זו. בישיבת משטרת ירושלים ישתתפו קצינים בכירים במחוז, בראשות מפקד המחוז ניצב יורם הלוי.

עוד במסגרת ההיערכות המשטרתית יוחלט היכן יוקצו מקומות חניה עבור הצופים וכן מסלול נסיעה שיאפשר לשתי הנבחרות הגעה חלקה ובטוחה לאצטדיון טדי.

במשטרת ירושלים מספרים הערב, שלישי, בשיחה עם "כל העיר" כי כבר במהלך השבוע נערכו ישיבות, לקראת המשחק בין שתי הנבחרות בטדי, הישיבה האחרונה בנושא נערכה אתמול, שני, בתחנת מוריה בהשתתפות נציגי כל הגורמים באירוע – משטרה, כבאות וחברת האבטחה. "אנחנו כמשטרה בראש ובראשונה קודם כל אנחנו יודעים שהאצטדיון הולך להיות מלא, אנשים יגיעו מכל הארץ. אלו כמויות אדירות – יחד עם זאת אנחנו שמים לנגד עינינו מטרה – שתהיה פגיעה מינימלית בציבור התושבים בירושלים. ברור לנו שזה הולך להתנגש עם חיי היום יום של תושבי העיר, כמו תושבים שהולכים לעשות קניות בקניון מלחה".

עבור ציבור הצופים שמגיעים למשחק "בכוונת המשטרה לפתוח חניונים במוקדים שונים בעיר, שאליהם ינותבו כלי הרכב. בגדול – מי שיגיע מכביש 443 יחנה בחניונים הצפוניים של העיר, ומשם יהיו שאטלים, שגם יחזירו בסוף המשחק. כביש בגין יהיה פתוח. בשורה התחתונה, הקו המנחה הוא לצמצם את הפגיעה בתושבים".

***

בעניין נוסף הקשור למשחק ישראל-ארגנטינה: הערב, שלישי, עלו מספר פרסומים לפיהם כביכול בנבחרת ארגנטינה עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות הביטחוניות וההסלמה בדרום הארץ. אולם, משיחות שערך "כל העיר" הערב עם מספר גורמים הקשורים בהפקה ובארגון סביב האירוע עלה כי אין כל שינוי הנוגע לקיום המשחק.

ליונל מסי (צילום: אי.פיPavel Golovkin)

ליונל מסי (צילום: אי.פיPavel Golovkin)

כזכור, בתחילת השבוע נוצרה בהלת כרטיסים סביב המשחק, ובסופו של דבר נמכרו כל הכרטיסים למשחק בתוך 25 דקות. כידוע, קיומו של המשחק באצטדיון טדי התאפשר לאחר התלבטות מול מועמדותו של אצטדיון סמי עופר בחיפה, ולאחר התערבות של שרת הספורט מירי רגב, שהיתה נחושה לקיימו בירושלים.

***

בתוך כך, עדיין לא הוחלט היכן בירושלים תתקיים בשנה הבאה תחרות האירוויזיון – בהיכל הארנה או באוהל ענק ומקורה באצטדיון טדי?. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בפעמים הקודמות אירחה ישראל את האירוויזיון בבנייני האומה בירושלים – ב-1979 לאחר שזכה יזהר כהן עם השיר "אבניבי" שנה קודם, וב-1999 לאחר שזכתה דנה אינטרנשיונל עם השיר דיווה. אלא שלפי חוקי התחרות העדכניים, לא ניתן לקיים את תחרות האירוויזיון באולם שמכיל פחות מ-10,000 איש. מרכז הקונגרסים בבנייני האומה לא יכול להכיל את כמות האנשים הנדרשת. הארנה יכול להכיל רק 11,000 איש – גבולי עבור תחרות האירוויזיון האירופאית.

אחת היוזמות שעולה היא הקמת אוהל ענק באצטדיון טדי – לכך כבר היו תקדימים באוהל ענק שהוקם באז'רבייג'ן, שאירחה את האירוויזיון בשנת 2012.

ולא מדובר רק בתחרות הגמר – ישראל צפויה לארח בירושלים שלושה אירועים – מדובר במופע משולש של שני חצאי הגמר ותחרות הגמר שייערכו באותו שבוע – כ-40 משלחות הכוללות צוותי הפקה, זמרות, זמרים ומלווים יגיעו לירושלים ויתאכסנו במלונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר