חניכת המרכז החדש במשגב לדך (צילום: יח"צ)
חניכת המרכז החדש במשגב לדך (צילום: יח"צ)

נחנך מרכז חדש לבריאות האישה של 'מאוחדת' במשגב לדך

המרכז מתפרס על פני 350 מ"ר ויציע שלל בדיקות וטיפולים בתחום הגינקולוגיה – למען נשות ירושלים וסביבתה

פורסם בתאריך: 9.6.18 17:02

המרכז הרפואי משגב לדך מבית 'מאוחדת' ממשיך להתרחב: בשבוע האחרון נחנך המרכז לבריאות האישה בבית החולים, והוא יעמוד לרשות מבוטחות קופת חולים 'מאוחדת' במחוז ירושלים. במרכז החדש, הממוקם בקומת הכניסה של בית החולים ומתפרס על פני 350 מ"ר, ציוד רפואי מתקדם וחדשני המאפשר להעניק תחת קורת גג אחת מגוון שירותים רפואיים מקצועיים לנשים.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במרכז לבריאות האישה צוות רפואי בכיר ומנוסה ומרפאות במגוון תחומים ברפואת נשים: אולטרסאונד נשים, צוואר הרחם, ממוגרפיה, PAP, צפיפות עצם, בעיות גיל המעבר, היריון בסיכון, ייעוץ גנטי, סקירת מערכות לנשים בהיריון ועוד.

כמו כן, במרכז פועלת מרפאת 'ציטוטק', המטפלת בהפלות נדְחוֹת בסביבה תומכת ואנושית ומציעה טיפול משולב עם מרפאת נשים וחדרי ניתוח במשגב לדך. נוסף על כך, מציע המרכז בדיקות היסטרוסקופיה וקולפוסקופיה. בקרוב יפעיל המרכז גם מרפאת סקר נשים שבה יבצעו הנשים סקר מקיף של בדיקות על פי המצב רפואי, לצד בדיקות רופא, אולטרסאונד, ממוגרפיה, PAP, צפיפות עצם וייעוץ מפי דיאטנית.

בראש הפרויקט לפתיחת המרכז עומדת מנהלת המכונים, רונית ברזובסקי, והמנהלים הרפואיים – פרופ' נרי לאופר, מנהל מערך נשים במחוז ירושלים של 'מאוחדת', וד"ר דוד שוויקי, המנהל הרפואי של המרכז בפועל ומומחה בכירורגיה גינקולוגית ובאורו-גינקולוגיה.

בטקס החנוכה של המרכז החדש נכחו סגנית ראש העיר, יעל ענתבי, מנהל מחוז ירושלים של 'מאוחדת', ד"ר יובל וייס, מנהל המרכז הרפואי משגב לדך, ד"ר ישי פאליק, מנהל המרכז לבריאות האישה, ד"ר דוד שויקי, מנהל השיווק המחוזי של מאוחדת, משה ברים, חברי הנהלת הקופה בירושלים ואורחים נוספים.

ד"ר שוויקי אמר לאחר טקס החנוכה: "המרכז החדש מאחד תחת קורת גג אחת את כל הדרוש לטיפול ולקידום בריאות האישה, ומהווה נדבך נוסף בתנופה האדירה שחווֶה המרכז הרפואי משגב לדך. המרכז נותן מענה בתחומים השונים של תחום הגינקולוגיה, תוך שימת דגש על מקצועיות, רגישות ואנושיות. ירושלים התברכה במרכז מתקדם וחדשני לבריאות האישה, המתנהל באווירה אישית ונעימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר