האם הוא היה צריך להיות מוחלף? ורד (צילום: אורן בן חקון)
האם הוא היה צריך להיות מוחלף? עידן ורד (צילום: אורן בן חקון)

גורם בבית"ר: "החילוף של עידן ורד היה תמוה מאוד"

אחרי ההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, בבית וגן מותחים ביקורת על המאמן שרון מימר. שחקן בקבוצה מוסיף: "החילוף של עידן היה מיותר"

פורסם בתאריך: 6.4.17 11:56

בבית"ר מנסים להתאושש מההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר הגביע, כשבקבוצה יודעים היטב כי כבר בעוד יומיים ממתין להם עוד משחק חשוב וקשה, נגד בני סכנין בטדי (מוצאי שבת, 20:30).

"המטרה כרגע היא להכשיר את השחקנים ולהכין אותם כמה שיותר מהר לקראת המשחק נגד בני סכנין", מציין גורם במועדון, "כי הם עברו שני משחקים בארבעה ימים, ויש עוד משחק, ככה שצריך לדעת לחלק את העומס ולהתכונן למטרה החשובה שלנו בליגה".

אותו גורם מתייחס גם להפסד בחצי הגמר ואומר: "אכזבה, פשוט אכזבה. היה עידוד מטורף של קהל אדיר שתמך בנו לכל אורך הדרך וזה מאכזב, כי לא נפלנו ממכבי תל אביב, היינו במשחק והגענו למצבים לפני השער שלהם, שנכבש אחרי טעות שלנו. אבל יש פערים באיכויות בינינו לבין מכבי, כשעם כל הכבוד לשחקני הספסל שלנו, אין לנו את העומק שיש להם. כששחקנים כמו גל אלברמן, דור מיכה וקיארטנסון יושבים על הספסל זה אומר הכל".

תסכול גדול היה גם מנת חלקו של עידן ורד, שהוחלף בדקה ה־70 וירד לספסל כשהוא מאוכזב מאוד ושואל את המאמן שרון מימר "למה אני, למה אני". גם בהמשך, בחדר ההלבשה, התסכול של ורד נמשך והיה נראה כי הוא כועס מאוד. ורד, כידוע, צפוי להתחתן ב־25.5, היום שבו יתקיים הגמר בין מכבי תל אביב לבני יהודה באצטדיון טדי, והוא היה מאוד רוצה להגיע אל החופה עם הגביע. אלא שזה כבר לא יקרה.

סופג ביקורת על החילוף של ורד. שרון מימר (צילום: אורן בן חקון)

סופג ביקורת על החילוף. שרון מימר (צילום: אורן בן חקון)

"החילוף של ורד היה תמוה מאוד, הוא היה יכול לעזור בדקות האחרונות", מדגיש גורם בבית"ר, "כי בשונה משאר השחקנים, הוא לא שיחק במוצאי שבת נגד מכבי חיפה והוא היה יחסית טרי. גם הוא מאוד הופתע מהחילוף שלו".

שחקן בקבוצה מוסיף ומציין כי "עידן מאוד התאכזב שהוא הוחלף. הוא לא שיחק בשבת נגד חיפה והיה רענן יחסית. הוא שחקן נבחרת ונמצא בעונת שיא, החילוף שלו היה מיותר. האכזבה של כולנו גדולה אבל נצא מחוזקים וניקח תואר בעונה הבאה".

החילוף של ורד, כמעט מיותר לציין, הוא לא הגורם להפסד של בית"ר. הבעיה היתה שבית"ר פשוט לא היתה טובה. "משחק כדורגל הוא מאוד מנטלי והרבה זה בראש", אומר איתי שכטר. "בשורה התחתונה, מכבי היו יותר טובים מאיתנו. היו חלקים שיכולנו לתת יותר והיו גם מצבים שהשוער שלהם לקח, אבל לא הצלחנו להפריע להם. אנחנו צריכים להרים את הראש כי יש לנו משחק חשוב בשבת והפסדים זה חלק מהמשחק. יש לנו קבוצה של גברים ונדע למשוך את עצמנו למעלה. המועדון חזק ובריא ויהיה בסדר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר