בריכת הסולטן, יהורם גאון (צילום: יח"צ, אילן בשור)
בריכת הסולטן, יהורם גאון (צילום: יח"צ, אילן בשור)

בריכת הסולטן: יהורם גאון עם שירי ירושלים

חמישה עשורים אחרי צאת הסרט "אני ירושלמי" יעלה גאון על הבמה בבריכת הסולטן ויבצע שירים מפסקול הסרט

פורסם בתאריך: 20.7.18 17:36

ביום שלישי הקרוב, 24.7, ואחרי שתי דחיות, יתקיים בבריכת הסולטן מופע מיוחד של יהורם גאון שיוקדש כולו לשירי ירושלים. במופע יארח גאון את רמי קלינשטיין, שולי רנד וישי ריבו, שיבצעו שירים מלהיטיהם.



כחמישה עשורים לאחר צאת הסרט "אני ירושלמי" ולרגל שנת ה-70 לישראל, יגיע גאון לבריכת הסולטן במופע הנושא את שם הסרט, שבו הוא יבצע שירים מפסקול הסרט לצד מיטב להיטיו ושירים שנכתבו על ירושלים והתפרסמו בביצועו, בהם "אור וירושלים", "בשערייך ירושלים", "ציון תמתי", "בית אבי" ועוד.

את גאון תלווה תזמורת ענק בת 50 נגנים, בהפקה מוזיקלית חדשנית ומעודכנת. המופע ילווה במיצג וידאו אמנתי על גבי מסכי לד, הכולל קטעי וידאו נדירים מהצילומים לסרט המקורי, לצד חומרים מקוריים שעוצבו במיוחד עבור המופע.

יהורם גאון (צילום: אילן בשור)

יהורם גאון (צילום: אילן בשור)

"המופע הזה מרגש אותי באופן יוצא דופן", אומר גאון ל"כל העיר" לקראת המופע. "לאורך כל הדורות שרו ושוררו משוררי הדורות לעיר ירושלים, קטונתי, אך אם זכיתי ולו במקצת להימנות על אילו ולרומם את שירתה, ראוי הדבר לציון, כאן בלב ליבה של העיר במלוא תפארתה".

גאון הוא חתן פרס ישראל לזמר עברי, גדל והתחנך בשכונת בית הכרם בירושלים. זיכרונות ילדותו היו מקור ההשראה לאוטוביוגרפיה המצולמת עליו ועל משפחתו הירושלמית בסרט "אני ירושלמי". הסרט שיצא לאקרנים בשנת 1971 לווה בשירים בביצועו של גאון שכתבו חיים חפר ודובי זלצר, ובהם שירים שהפכו ללהיטים, כמו "הנני כאן", "השר משה מונטיפיורי", "מעל פסגת הר הצופים" ועוד, שירים שאותם יבצע במופע לצד להיטים נוספים.

"אני ירושלמי" – יהורם גאון. ג', 24.7, 20:30. בריכת הסולטן. 269-139 שקלים (כרטיסים שנרכשו למופעים ב-9 במאי וב-14 ביוני כוחם יפה למופע זה).

בריכת הסולטן (צילום: יח"צ)

בריכת הסולטן (צילום: יח"צ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר

    מתי הוא יופיע שוב בירושלים? אני כבר הרבה מאוד זמן עוקב אחר לוח ההופעות של יהורם גאון בתקווה למצוא שם הופעה העיר? ידוע לכם מתי הוא יחזור לכאן שנית?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר