פקק תנועה ברחוב יצחק רפאל בהר חומה (צילום: לירון זלצמן)
פקק תנועה ברחוב יצחק רפאל בהר חומה (צילום: לירון זלצמן)

הר חומה: האם פתיחת גנים חדשים תוביל למפגע תחבורתי?

תושבי רחוב יצחק רפאל בהר חומה טוענים כי מבנה שבו מוקמים שלושה גני ילדים תוביל לעומסי תנועה ולסכנה בטיחותית עבור ילדי הגנים והוריהם

פורסם בתאריך: 19.8.18 15:30

בפתיחת שנת הלימודים התשע"ט צפויים להיפתח ברחוב יצחק רפאל בהר חומה שלושה גני ילדים חדשים, שמוקמים בימים אלה במבנה אחד ברחוב. הקמת הגנים, כמעט מיותר לציין, מבורכת, אולם תושבי הרחוב ומינהל קהילתי הר חומה טוענים כי המיקום הכניסה לגנים מתנגשת עם חניה של בניין מגורים, מה שלטענתם עשוי להוביל לעומסי תנועה ברחוב הצר וכן לסכנה לבטיחות הילדים.



ל"כל העיר" נודע כי התושבים והמינהל הקהילתי פנו מספר רב של פעמים לעירייה בנוגע לבעיה שעשויה להיווצר, כשהם מגובים בחוות דעת של מהנדסי תנועה. לטענת התושבים, מרבית הפניות לא זכו לתגובה, כשבמקרים אחרים התקבלה תשובה אך העניין לא מטופל.

"אני במשך חצי שנה פונה לעירייה בעניין", מספרת לירון זלצמן, דיירת ברחוב יצחק רפאל. "באים התושבים, בא המנהל הקהילתי, צועק וזועק, מתריע על בעיות, ואף אחד לא מתייחס. רחוב יצחק רפאל הוא רחוב צר וקטן, ואין מקום חניה בכניסה המתוכננת למבנה. זה גובל בחנייה של שלושה בנייני מגורים. כל הזמן יהיה שם פקוק. זה גם יהווה גורם סכנה לילדים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "התוכנית להקמת 3 כיתות גן ברחוב יצחק רפאל עברה את כל שלבי התכנון והאישור הנדרשים, קודמה משלביה הראשונים בשיתוף פעולה עם המינהל הקהילתי ובידיעת תושבי השכונה. בעיית עומסי התנועה ברחוב יצחק רפאל אינה נוגעת לפרויקט הקמת שלוש כיתות הגן. מהנדס אגף תושי"ה מצא שכל שינוי בתכנית ייצור בעיה תנועתית חמורה יותר. התכנית מאפשרת שלוש כניסות שיחלקו את העומס בצורה טובה, יעילה ונכונה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר