דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)
דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)

"הרבה שחקנים בכירים לא מספקים את הסחורה"

בבית"ר ירושלים מודאגים מהמאזן הביתי לאחר המפגש עם הפועל חיפה: "אי אפשר לצפות לניצחון כשאתה בועט רק פעמיים לשער"

פורסם בתאריך: 3.1.19 14:01

אכזבה גדולה נרשמה בבית וגן לאחר המשחק ביום שני האחרון, שבו הצליחה בית"ר ירושלים רק לאזן את התוצאה מול הפועל חיפה – ולאבד עוד שתי נקודות יקרות באצטדיון טדי. בבית"ר קיוו לחבר שני ניצחונות רצופים, לראשונה העונה, 'להידבק' אל צוואר הבקבוק שנוצר בחלק האמצעי של הטבלה ולהתקרב עוד יותר אל הפלייאוף העליון – אך לאחר מחצית ראשונה טובה יחסית של הצהובים, הגיעה המחצית השנייה שבה המארחים פשוט נעלמו, ושילמו על כך ביוקר: דוד קלטינס ספק הכשיל את נס זמיר ברחבה, וגרם לפנדל שאותו תרגם גל אראל לשער. לאחר השער בית"ר 'ישבה' על שערו של ארנסטס שטקוס האורח, ובדקה ה-77 באה על שכרה: אנתוני וארן כבש את שערו הראשון העונה בליגה, והעניק נקודה חשובה לבית"ר, רגע לפני המפגש מול בני סכנין.



"נראינו פשוט זוועה, לא הגענו למשחק. שיחקנו חלש מאוד", אמר גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר" רגעים לאחר המשחק. "לא הגיע לנו לנצח, לא שיחקנו נכון. המחצית הראשונה הייתה סבירה, אך בשנייה בכלל לא שיחקנו כדורגל, ולא הגענו כמעט למצבי הבקעה".

"לפחות השגנו נקודה חשובה להמשך הדרך", אומר מנגד שחקן בקבוצה בשיחה עם "כל העיר". "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה. הפעם הראינו אופי והשווינו. אין ספק, זה מאכזב לאבד נקודות בטדי – אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולשפר את היכולת שלנו לקראת המשחקים הבאים".

מי שספג את מירב חיצי הביקורת הוא השופט אלון יפת, שלטענת אנשי בית"ר ושחקניה שרק לפנדל מפוקפק לזכות הפועל חיפה, בעוד נגיעת יד של אחד משחקני הגנת הפועל חיפה זכתה להתעלמות מוחלטת של השופט.

"אי אפשר כבר להסביר מה הולך כאן", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הכל היה נראה אחרת אם היינו מקבלים את הפנדל. היה שיפוט בושה וחרפה".

דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)

דוד קלטינס, שזכה למחמאות גדולות על יכולתו במשחק בשני, ועל יכולתו לאורך כל החודש האחרון כמגן ימני, הרגיש שהוא 'חייב לקבוצה' על העבירה שהובילה לפנדל. בשיחות סגורות עם חבריו לקבוצה אמר: "הרגשתי אשם בכך שגרמתי לשער, למרות שאני חושב שלא היתה עבירה ולא היה פנדל בכלל. בצד השני היה פנדל של 100 אחוז לטובתנו, ואלון יפת לא שרק. זה מאכזב".

"אי אפשר לצפות לניצחון כשאתה בועט רק פעמיים לשער", טוען גורם בבית וגן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הפועל חיפה חיפשו רק לעשות הגנה ולשחק על מתפרצות, ואנחנו לא שיחקנו חכם. היינו צריכים לשחק יותר על קו שמאל שלנו".

המשחק ביום שני האחרון היה השמיני העונה של בית"ר בטדי. בשמונת המשחקים הללו הבית"רים ניצחו פעם אחת בלבד, לפני כשלושה חודשים, את בני סכנין – 2:3 תחת הדרכתו של גיא לוזון. מאז אותו ניצחון רשמה בית"ר שישה משחקים ללא ניצחון ליגה ביתי, כולל שלושה הפסדים.

"אי אפשר לתרץ את זה שמשהו קורה לנו העונה באצטדיון טדי", מודה גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "לא יכול להיות שאנחנו לא מנצחים קבוצות כמו בני יהודה, מכבי פתח תקווה והפועל קריית שמונה. אנחנו לא נראים טוב, ואחת הסיבות לכך היא שיש פה שחקנים שלא יודעים להיאבק בתחתית. הסגל הזה נבנה לרוץ למעלה. יש כאן הרבה שחקנים בכירים שלצערי לא מספקים את הסחורה, ולא מציגים יכולת טובה כבר תקופה ארוכה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר