אור אינברום (צילום: שרון בוקוב)
אור אינברום (צילום: שרון בוקוב)

הוגש כתב אישום נגד חשוד בדקירת אור אינברום: הרקע – ויכוח על הגעתה של בחורה לביתו של אינברום

מכתב האישום שהוגש היום, שני, נגד החשוד עולה כי אינברום נדקר פעמיים ברגל ימין ופעם אחת ברגל שמאל. המשטרה: אינברום לא הטיב לשתף פעולה עם החוקרים

פורסם בתאריך: 7.1.19 16:58

לשכת התביעות של משטרת לכיש הגישה היום, שני (7.1) כתב אישום נגד חיים בן שבת, שמאושם שדקר את קשר בית"ר ירושלים אור אינברום. על פי כתב האישום, אינברום נדקר שלוש פעמים – פעמיים ברגל ימין ופעם אחת ברגל שמאל.



מכתב האישום עולה כי אינברום יצא בליל הסילבסטר למסיבה בעיר אשדוד יחד עם מספר חברים. לאחר מכן אחד מחבריו אסף שתי בחורות והגיע איתן לביתו של אינברום. בהמשך הגיעו עוד שניים מחבריו לביתו של השחקן, שם גילה אחד חיים בן שבת כי אחת הבחורות הינה אחות של חברו.

הדקירה שהוסתרה לפני 3 שנים: המקרה הקודם של אור אינברום

בן שבת דרש מהן לצאת מהדירה והסיע אותן לביתן. לאחר מכן ירדו אינברום וחברו מהבית אל הכביש ופגשו שם את בן שבת שחזר, ואז התגלע ויכוח בין השניים ואינברום ניסה לברוח אך החליק, ובזמן שאינברום שרוע על הריצפה, בן שבת דקר אותו באמצעות סכין יפנית.

ממשטרת ישראל נמסר כי "חקירת משטרת ישראל בעקבות מקרה אלימות שארע בליל השנה האזרחית החדשה בעיר אשדוד, הבשיל לכדי כתב אישום שהוגש היום (שני) בצהריים על ידי חטיבת התביעות המשטרתית כנגד תושב העיר אשדוד וזאת על אף ששמר על זכות השתיקה".

עוד נמסר מהמשטרה: "בתאריך 1.1.19 בשעת בוקר מוקדמת הותקף צעיר (22) באמצעות כלי חד ברחוב אבן עזרא בעיר אשדוד. כתוצאה מהתקיפה נחבל הצעיר ברגליו והוא פונה לבית החולים "אסותא" לטיפול רפואי. חקירת המשטרה שנפתחה מיד עם קבלת הדיווח על אף שהצעיר לא הטיב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה, הביאה למעצרם של שני חשודים במערבות במעשה כבר באותו היום. השניים הועברו לחקירה שם שמרו על זכות השתיקה אך ראיות ועדויות שנאספו בידי החוקרים קשרו את אחד מהם לביצוע המעשה. לאחר שמעצרו הוארך במהלך ימים אלו, היום בצהריים הגישה שלוחת תביעות לכיש במשטרה כתב אישום כנגדו בבית המשפט באשקלון יחד עם בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים".

עו"ד שני מורן, שמייצגת את בן שבת: "כתב האישום הוגש זה עתה, אנו נלמד את חומר החקירה בתיק ונפעל על מנת להוכיח כי למרשי אין כל קשר למיוחס לו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר