אור אינברום (צילום: שרון בוקוב)
אור אינברום (צילום: שרון בוקוב)

הדקירה שהוסתרה לפני 3 שנים: המקרה הקודם של אור אינברום

לאתר "כל העיר" נודע: לפני 3 שנים נדקר אור אינברום בעקבות עימות שהפך לאירוע אלים. באשדוד מספרים איך הצליחו להסתיר את המקרה

פורסם בתאריך: 3.1.19 14:27

שחקן בית"ר ירושלים אור אינברום היה מעורב, כידוע, השבוע באירוע דקירה במסגרתו טופל וכבר שוחרר מבית החולים. האירוע התקבל בתדהמה ובדאגה גדולה בבית"ר ירושלים, שכרגע נותנת חיבוק חם ותומך בשחקן.

ל"כל העיר" נודע כי לא מדובר במקרה ראשון. לפני 3 שנים, כך נודע ל"כל העיר", נדקר אור אינברום באירוע קודם בעקבות עימות שהפך לאירוע אלים.



גורם באשדוד מספר ל"כל העיר" כי "אירוע הדקירה הקודם התרחש כשאור היה שחקן שלנו, באשדוד. גם אז זה קרה לאחר בילוי בתל אביב. היה שם עימות כלשהו שהפך לאלים. אור כבר נכנס למונית בדרך הביתה לאשדוד, אבל מישהו רדף אחריו, פתח את הדלת של המונית ודקר אותו".

איך הצלחתם לשמור את האירוע הזה בסוד?
"קודם כל, אנחנו לא בית"ר ירושלים. התקשורת פחות מתעניינת במה שקורה אצלנו, ולפעמים יש בזה גם דברים טובים. שנית, ידענו לשמור את זה במספר מצומצם של אנשים באותו זמן וזה נשאר ככה".

איך המשטרה לא ידעה על האירוע?
"היה מדובר בדקירה קטנה בבטן, שעשתה לו שריטה ולא גרמה לנזק. הוא קיבל טיפול והחליט לא להגיש תלונה, אז המשטרה לא ידעה. אחרי האירוע הוא החמיץ שניים-שלושה משחקים, אבל הצלחנו לטשטש את הסיבה".

איך קורה שהוא מצליח להסתבך ככה פעמיים בתוך שלוש שנים?
"יש לו פה גדול והוא לא יודע לשמור עליו. לפעמים זה יכול לסבך וזה מה שקרה. כל צורת הדיבור של הצעירים היום לא יפה. כל היום 'סתום' ו'סתום'. במרבית המקרים מתעלמים או שמקללים, אבל אם אתה נופל על הבנאדם הלא נכון זה מה שקורה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלמוני

    מה עושה שחקן מקצוען לפנות בוקר ברחובות
    מקצוען מתנהל כמקצוען וחי חיים ספורטיביים
    מתאמן מסודר אוכל מצויין וישן מצויין
    החיים והמוות ביד הלשון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר