מגדלי הים התיכון (צילום: מורן כהן)
מגדלי הים התיכון (צילום: מורן כהן)

מגדלי הים התיכון – הבית בירושלים

יש בירושלים בית עם דירות חדשות ומפנקות, שהן הזדמנות לבני הגיל השלישי לחיים מלאים ומאושרים. הכירו את מגדלי הים התיכון, דיור מוגן בירושלים

פורסם בתאריך: 17.3.19 15:09

הפנטזיה שבגיל השלישי מתחילים לחיות באמת, מתגשמת בבית הירושלמי של מגדלי הים התיכון. עם דירות חדשות חדשות במפרט גבוה, עם מבט בנופיה המרהיבים של ירושלים, מסעדת שף ובית קפה המגישים ארוחות מפנקות. בבית תמצאו מגוון פעילויות פנאי ותוכן מעניין באמת ובעיקר, קהילת שכנים אינטימית ומרתקת. כל אלו מתגשמים בבית מגדלי הים התיכון, דיור מוגן בירושלים.

מגדלי הים התיכון (צילום: מורן כהן)

מגדלי הים התיכון (צילום: מורן כהן)

בטחון, ניסון וקהילתיות אינטימית כתפיסת עולם

  • בית מגדלי הים התיכון בירושלים הוא הבית השביעי ברשת הדיור המוגן היוקרתי הקיימת מזה 30 שנים.
  • רשת מגדלי הים התיכון הינה רשת ציבורית שהונפקה בבורסה, מה שמהווה יתרון משמעותי לביטחון כספם של הדיירים ויציבות. הבית ממוקם בשכונת ארנונה הוותיקה ומיועד לדיירים עצמאיים בלבד.
  • בבית המרהיב והיוקרתי, קיימות רק 116 דירות רחבות המשקיפות אל נוף ירושלמי ססגוני.
  • כמות הדיירים המצומצמת מאפשרת תחושת אינטימיות כמעט משפחתית המתבטאת בתקשורת קרובה עם חברים-שכנים, קהילה יציבה וגם היכרות מעמיקה עם כל אחת ואחד מאנשי הצוות הלבבי והמיומן.
  • כבית חדש ,ממוצע הגיל של הדיירים בבית צעיר יחסית כך שתוכלו למצוא שכנים בגילאי 67 עד 85.
מגדלי הים התיכון (צילום: פרטי)

מגדלי הים התיכון (צילום: פרטי)

״למשפחות הדיירים יש אצלנו מקום קבוע, הם חלק בלתי נפרד מהבית הזה״

את המקום מנהל יואב וייס, תושב שוהם אשר חי את מרבית חייו בירושלים, איש מיוחד ומלא מוטיבציה, אשר מקדיש את מרבית זמנו לשיפור והעצמת חוויתם של הדיירים. "אני מאמין שבגיל השלישי אפשר להתחיל לחיות ולהגשים חלומות", משתף וייס מנכ"ל הבית. "הפעילות הבין דורית מהווה נר לרגלי. את החגים אנחנו חוגגים באופן קבוע עם המשפחות של הדיירים ומקפידים לקיים אינטראקציות רבות ככל האפשר מתוך תפיסת עולם שהקהילה הירושלמית היא קהילה חיה".

 

מגדלי הים התיכון (צילום: פרטי)

״הדירות חדשות ובמפרט גבוה, לכן הכניסה מהירה והעיצוב נתון לבחירת הדיירים בטעמם האישי״

דיור מוגן פרמיום – הרבה מעבר למה שחשבת!

  • יותר ויותר אנשים מבינים כי דיור מוגן יוקרתי יכול לספק לדייריו שירותים הרבה מעבר לסטנדרט.
  • כדאי למהר ולתפוס מקום, מכיוון שכיום הבית מאוכלס ב-80% תפוסה ונותרו בו רק דירות בודדות.
  • מפרט הדירות בבית הירושלמי מפנק ובאיכות גבוהה. הדירות בגדלים שונים, ובכל אחת מהן תמצאו מטבח מאובזר, חדר שינה מרווח, סלון מרשים וחדר אמבטיה נוח ועוד.
  • בבית ישנם מתחמים פתוחים – ציבוריים ואינטימיים להנאת הדיירים, הכוללים פינות קפה ומשחקי חברה, גינה פסטורלית גדולה ומרהיבה, שפע פעילויות תרבות, שירותי בריכה וספא, חדר כושר עם מאמן אישי, שלל חוגים.
  • הבית מעניק מענה 24/7   לכל אתגר שיש בגיל השלישי וכולל מערך של צוות רפואי מסביב לשעון, קב"טים מקצועיים, עובדי ניקיון ואחזקה ובעצם – כל מה שצריך לרווחת הדיירים.

לא מוותרים על סדר יום עשיר ואיכות חיים מפנקת!

רק הדיירים שלנו ואורחיהם נהנים ממסעדת שף פרטית הפתוחה יום יום מהצהריים. בית הקפה שלנו הוא מקום מפגש מענג, הספרייה עשירה, חדר כושר מצויד ומודרני, בית הכנסת קהילתי, חדר ביליארד מרכזי סדנאות, לימוד, הרצאות, מופעים ועוד. הכל תחת קורת גג אחת, במיקום מצוין! הבית מהווה את עתודת הדיור המוגן פרמיום האחרונה בירושלים – מהרו להירשם!

 

מגדלי הים התיכון (צילום: פרטי)

מגדלי הים התיכון (צילום: פרטי)

עולם תוכן עשיר, מאתגר הכולל מגוון פעילויות מסקרנות מספורט ועד אופרה, מהרצאות ועד חגיגות בחגים. "אנחנו מייחסים לעולם התוכן והתרבות הזדמנות לחוויה אינטלקטואלית עמוקה, מרתקת ומעשירה", משתף וייס. "אנחנו מכוונים לכך שכל מה שמעניין גם יסב לדיירים אושר". עולם התוכן הרשתי כולל פעילויות משותפות עם חברי הרשת מכל רחבי הארץ. פסטיבלים מרתקים ומפגשי מקהלות מוזיקליות וזה רק חלק קטן מהפעילות הרשתית הענפה לדיירים. כמו כן, הבית בירושלים לקח על עצמו להעלות על נס את ירושלים בט"ו באב, ומקיים מסורת שנתית של מופע אופרה מודרני הכולל שילוב של זמרות אופרה ורקדנים מהתוכנית המוכרת "רוקדים על כוכבים". באירוע מוגש כיבוד בסגנון וינאי והאווירה בינלאומית קלאסית להנאת הדיירים.

מחוברים לקהילה, מעורבים בשכונה, חווים חיים מלאים

מיומו הראשון, פתוח הבית הירושלמי לקהילה סביבו ותורם את חלקו. בין אם ע"י איסוף מזון וחלוקה לנזקקים, תרומות למרכזי חינוך בירושלים ועוד. פיתחנו קשר הדוק לקהילת הברידג' המקומית, ומפעם לפעם מתקיימים משחקים ותחרויות מרתקות. הבית פותח את שעריו (במידה ובשעות קצרות) לקהל האיכותי של שכונת ארנונה ליהנות משירותי הבריכה, חדר הכושר, חוגי הריקוד הקיימים – ושומר על בית עם רוח צעירה ופעילה שמעורבת בחיים סביבה.

 

לאתר מגדלי הים התיכון ירושלים

לפגישה עם יועצת הגיל השלישי: * 9134

או 073-2694295

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר