יום הסטודנט בירושלים בשנה שעברה (צילום: דוברות אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית)
יום הסטודנט בירושלים בשנה שעברה (צילום: דוברות אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית)

מופעי יום הסטודנט: גם משה פרץ וסטטיק ובן אל תבורי יגיעו לגן סאקר

פסטיבל הסטודנטים השנתי יתקיים ביום ירושלים, 23.5, בגן סאקר. בין האמנים גם אברהם טל והיהודים. מופע זריחה עם עידן רייכל יתקיים בכיכר ספרא

פורסם בתאריך: 7.5.17 11:26

חגיגת הסטודנטים השנתית, הלוא היא יום הסטודנט, תתקיים השנה ביום ירושלים (יום שלישי, 23.5) ובמתכונת מורחבת ותחת שם חדש – "פסטיבל הסטודנט הירושלמי".

בסוף השבוע נחשפה התוכנית האמנותית, שצפויה להיות גדושה באירועים לכבוד חגיגות היובל לאיחוד העיר, כשעל הבמה בגן סאקר יעלו מיטב באמנים הישראלים, בהם ברי סחרוף, משה פרץ, סטטיק ובן אל תבורי. את הפסטיבל יחתום עידן רייכל במופע זריחה בכיכר ספרא.

 

באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית, שאחראית על ארגון הפסטיבל ביחד עם אגודות הסטודנטים הנוספות שפועלות בעיר ובשיתוף העירייה, מציינים כי "אלפי סטודנטים וצעירים מרחבי העיר ומחוצה לה צפויים לפקוד את הפסטיבל שיתקיים בגן סאקר, וליהנות מחגיגה גדולה".

אז מה כולל התפריט? אלכוהול ואוכל, כמובן, וגם כמה מהשמות הגדולים והמוכרים במוזיקה הישראלית כיום. על הבמה יעלו לפי סדר האמנים הבאים: עדי אולמנסקי, היהודים, אברהם טל (שיארח את קרולינה), סטטיק ובן אל תבורי, משה פרץ (שיארח את אגם בוחבוט), ברי סחרוף (שיארח את שלום חנוך). במהלך הלילה צפוי להתקיים גם מופע פריצה של 'ערוץ הכיבוד', כשהדובדבן שבקצפת, לחזקים שביניכם, הוא מופע זריחה של עידן רייכל בכיכר ספרא.

מאגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית נמסר: "ב־23 במאי ניפגש בגן סאקר לחגיגה הסטודנטיאלית של השנה. לכבוד יום הסטודנט יעלו ויגיעו לבירה השמות הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, ההופעות החמות ביותר למסיבה אחת גדולה עד אור הבוקר. אנחנו מזמינים את כולם להגיע ולקחת חלק באירוע הגדול של השנה ולהצטרף לחגיגה ירושלמית אמיתית".

"פסטיבל הסטודנט הירושלמי". ג', 23.5, החל מהשעה 19:00. גן סאקר. מחיר: 40 שקל לחברי אגודות הסטודנטים, 80 שקל לסטודנטים שאינם חברי אגודה ולתושבי העיר מחזיקי כרטיס ירושלמי, 100 שקל לאורחים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר