זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

החצבת בירושלים | חשש להידבקות בשתי חתונות באולמי מונדיאל ביום רביעי שעבר

משרד הבריאות קורא לאורחים בשתי חתונות שהתקיימו ביום רביעי שעבר, 3.4, באולמי מונדיאל בגבעת שאול לפנות בדחיפות לקבלת חיסון נגד חצבת

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:18

חשש להידבקות בחצבת בשתי חתונות באולמי מונדיאל בגבעת שאול: משרד הבריאות קורא לאורחים בשתי חתונות שהתקיימו ביום רביעי שעבר באולמי מונדיאל בגבעת שאול לפנות בדחיפות לקבלת חיסון נגד חצבת.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

ממשרד הבריאות נמסר כי "ביום רביעי שעבר, 3.4.2019, השתתפה אורחת ב-2 חתונות באולמי מונדיאל, אשר בדיעבד התברר כי חלתה בחצבת, וכי היתה מדבקת בזמן היותה בחתונה. החולה הייה באולם שבקומה 1 בין השעות 18:45 עד 23:15; ולתקופה קצרה באולם שבקומה 2 בין השעות 21:30 עד 21:45".



במשרד הבריאות מוסיפים וקוראים למשתתפי החתונות "לפנות בדחיפות לקבלת חיסון תוך 6 ימים מהחשיפה".

עוד מציינים במשרד הבריאות כי "אזרחים, ששהו במקום סביב השעות שפורטו, אשר נולדו משנת 1957 ואילך ואינם מחוסנים בשתי מנות נגד חצבת מוזמנים לפנות בהקדם ללשכת הבריאות המחוזית בירושלים או לכל לשכה הקרובה למקום מגוריהם או למוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלכס-גרוס, מחדרה

    אם משרד הבריאות יודע את כול האינפורמציה הזו זה גובל בפלילים, במקום להעניש את הציבור ביצירת פניקה יש לקנוס את העברינים בקנס כספי גבוהה, ומען יראו ויראו, זה טרור לכול דבר ועניין, יותר יעיל למנוע התפשטות מחלות ומגפות, וגם פחות מסוכן, משרד הבריאות הוא חלק מהמגפה,,,,,,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר