פוטו ג'וני (צילום: זיו שמשון)
פוטו ג'וני (צילום: זיו שמשון)

המשפיעים: יונתן כהן, פוטו ג'וני

הוא נחשב לאחד מצלמי האירועים הטובים בעיר. בדף הפייסבוק שלו עשרות תגובות מחבקות ואוהדות מלקוחות מרוצים. הכירו את יונתן כהן, שיארגן לכם את המזכרת הכי מרגשת מהאירוע שלכם

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:31

בגיל צעיר מאוד נכנס יונתן כהן, הבעלים של "פוטו ג'וני", לתחום הצילום. את מצלמת הווידאו הראשונה קיבל כשהיה בן תשע, ובהמשך נחשף לצילומי סטילס. ההתלהבות מהצילום והאהבה למקצוע נשארה ביונתן מאז המצלמה הראשונה, מה שגרם לו להמשיך ולהתמחות בתחום ואף לצאת לדרך עצמאית ולפתוח לפני כשלוש שנים את "פוטו ג'וני", עסק שמעניק מגוון שירותי צילום.

פוטו ג'וני (צילום: פוטו ג'וני)

אילו שירותי צילום אתה מעניק?

"מגוון שירותים הכוללים את כל סוגי הצילום לאירועים כמו חתונות, צילומי קליפ שלפני החתונה, בר מצוות בכותל, בת מצוות, בריתות ואירועים פרטיים, הן סטילס והן וידאו. עם סיום הפרויקט מוגשים התוצרים בספר דיגיטלי מעוצב וחדשני. בנוסף, צילומי תדמית לעסקים, צילום אדריכלות, צילומי אופנה, צילומים עסקיים, צילום פורטרטים, הכנת 'בוק', מגנטים ועוד".

פוטו ג'וני (צילום: פוטו ג'וני)

בשוק תחרותי כזה, איזה ערך מוסף אתה נותן כצלם?

"אני משתדל להעניק לכל לקוח את התוצר הטוב ביותר, יושב שעות לאחר האירוע ועורך בעצמי את התמונות באמצעות תוכנות עריכה עד לרמת גימור גבוהה מאוד. חשוב לי שהתוצאות יהיו במיטבן לשביעות רצון הלקוחות שלי. היצירתיות שלי באה לידי ביטוי הן בצילום עצמו והן בעריכה. כמי שלמד את התחום בכוחות עצמו במהלך השנים, יש לי חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה יצירתית ולא מקובעת. אני אוהב לפעמים לפתוח את הראש של הלקוחות שלי לתמונות מגוונת יותר, גם מבחינת פרספקטיבות וגם מבחינת צבעים. קצת להשתגע. בנוסף אני תמיד מזכיר לעצמי שזו לא רק עבודה, זו גם אחריות, ולכן חשוב לא לשכוח אף לקוח, להיענות לבקשות, להיות חיובי ואחראי, לייעץ בצורה נעימה ולזרום עם הרצונות שלהם".

כהן מספר ש"הייחוד שלי הוא בזה שאני משקיע הרבה מאוד אנרגיה ואהבה בכל פרויקט או אירוע.  השירות האישי, הליווי המקצועי שאני מלווה בני זוג או בני משפחה ומערכת היחסים הייחודית שנרקמת ביני לבין בני זוג או משפחה – כל זה עשה לי את שמי הטוב".

פוטו ג'וני (צילום: פוטו ג'וני)

מה על בני זוג שעומדים להתחתן לדעת לפני שהם מזמינים צלם?

"לכל הזוגות שמגיעים אלי, גם אם הם לא סוגרים איתי, אני מציע קודם כל לעשות עבודת הכנה. היום הכל באתר ובפייסבוק וחשוב להתרשם מהעבודות לפני שמגיעים לפגישה במטרה לבחון תיאום ציפיות והאם אתם מתחברים לעבודת הצלם או לא. ברגע שמגיעים למשרד, חשוב שישמעו אתכם ויקשיבו לרצונות שלכם, שלא ימרחו אתכם במחיר או באיכות העבודה. לדוגמה, אם צלם אומר לכם שהתוצרים יועברו אליכם תוך כמה חודשים, אין לזה שום סיבה. כיום האלבומים מוגשים תוך חודש או חודשיים לכל היותר. חשוב שבני הזוג יידעו מראש היכן הם ירצו לעשות את הסיור שלפני החתונה וחשוב שהצלם יכיר מקומות יפים כדי שיוכל להציע אותם לבני הזוג".

פוטו ג'וני (צילום: פוטו ג'וני)

איך נראה סדר היום שלך?

"כיוון שאני מצלם אירועים נוספים ולא רק חתונות בכל רחבי הארץ אני מתחיל את היום מוקדם בבוקר. פעמיים בשבוע אני מתמקם בכותל לצילום דרשות בר מצוות, בשעות הצהריים אני יוצא לצילום בריתות ובערבים צילום חתונות. כמובן שהלו"ז משתנה לפי היומן ולפי המיקום. כצלם מקצועי אני נדרש לתת מעצמי את המקסימום בכל אירוע ואירוע, לא משנה אם זה האירוע השלישי והרביעי שלי באותו היום. חשוב לי להעניק את אותם השירותים לכלל הלקוחות שלי באותה רמת אנרגיה ואותה רמת מוטיבציה".

תוכניות לעתיד?

"וואו, הראש לא מפסיק לחשוב. כמובן להמשיך ולהתמקצע להגיע לכמה שיותר אנשים ולצלם אירועים. לאתגר את עצמי עם דברים חדשים בתחום, להרחיב ולהצמיח את העסק. להמשיך להעניק ללקוחות שלי את התוצאות הטובות ביותר שניתן להשיג מהאירוע שלהם כדי שיוכלו בעוד כמה שנים להסתכל באלבום הדיגיטלי, ייהנו ויזכרו את האירוע בצורה החיובית ביותר".

פוטו ג'וני

כתובת: יד חרוצים, בתלפיות, ירושלים

טלפון: 052-3925212

אתר: photojone.co.il

לאינסטגרם: photojone1

לפייסבוק: פוטו ג'וני צילום והפקת אירועים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר