שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)
שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

שוק מחנה יהודה: איזה חנויות בשוק אסור לכם לפספס?

ממעדניית בוטיק, דרך ליקרים ויינות נדירים ועד אופניים חשמליים וטלפונים סלולריים - בשוק מחנה יהודה אפשר למצוא הכל, ברמה גבוהה, בשירות מעולה ועם הרבה אווירה. קבלו את מיטב בעלי העסקים בשוק מחנה יהודה, המעוז הנחשק ביותר בירושלים

פורסם בתאריך: 10.6.19 17:08

מעדניית איבגי

רק מלגלגל את המילה 'דליקטסים' על הלשון מתחילות בלוטות הטעם לפעול והחשק עולה. אז מה בתפריט? ארטישוק איטלקי כבוש, גבינות ממחלבות בוטיק באיטליה, צרפת וישראל, חמאת כמהין, גבינות שטופות ביין מרלו או קברנה, דגים כבושים, ממרחי כמהין או חרדל מצרפת, יינות מיקבי בוטיק, טונה איכותי – רק תבחרו! הכל לפניכם. במעדניית איבגי המוכרת, בבעלות נתנאל איבגי בשוק מחנה יהודה, תמצאו את כל המוצרים הכי הכי, ממש כמו באירופה.

מעדניית איבגי (צילום: שלומי כהן)

מעדניית איבגי (צילום: שלומי כהן)

נתנאל איבגי, דור שלישי במעדנייה, מספר: "המעדנייה שהוקמה ב-1936 רק הולכת ומשתבחת עם השנים והופכת למקום עלייה לרגל לפודיס ולאוהבי אוכל איכותי. אנו מקפידים להתעדכן במוצרים טריים, איכותיים וייחודיים לטובת קהל הלקוחות שלנו, המגיע מירושלים ומהמרכז. בשנים האחרונות קיימת דרישה הולכת וגוברת לדליקטסים וחומרי גלם ברמה גבוהה כמו בחו"ל. אצלנו במעדנייה ניתן למצוא גבינות בוטיק תוצרת מחלבות קטנות כמו ברקנית, עין כמונים, מחלבות מאיטליה וצרפת, דגים הנכבשים בכבישה ביתית כמו אנשובי, סלטי הרינג ומטיאס תוצרת בית, מקרלים מפולטים במקום ועוד. זאת לצד חמוצים וזיתים בכבישה ביתית, יינות אדומים ולבנים ממיטב יקבי הבוטיק בארץ, טונות מיוחדות, אנחנו בין המקומות הבודדים שניתן למצוא בהם פטריות כמהין שלמות, גבינה שטופה בשמן זית או גבינה שטופה ביין, חמאת כמהין, שמן זית איכותי בכבישה קרה המיוצר בבתי הבד הטובים בישראל ובאיטליה ועוד המון מעדנים".

הטריות והאיכות של המוצרים הנמכרים במעדנייה, המחירים הסבירים והיחס החם הם הסיבות הגורמות ללקוחות לחזור למעדניית איבגי. ההרגשה הביתית והחמימה במעדנייה באה לידי ביטוי ביחס האישי שכל לקוח מקבל, הלקוחות מרגישים כמו בני בית וזו לא  קלישאה. הצוות המקום מכיר את הלקוחות כמו משפחה. יודעים מה המוצרים האהובים עליהם. לעיתים מתקשרת לקוחה עם בקשה מסוימת ובמעדניית איבגי יעשו הכל כדי להביא לה את המוצר הספציפי. מנהג שהוא כבר מסורת עוד מימי ראשית המעדנייה, הוא להרים צ'ייסר של עראק לכבוד שבת בימי שישי אותו מקפידים לקיים עד היום. לאחרונה, נכנסה מעדניית איבגי לתחום האירועים ובה מכינים בהזמנה מראש מגשי אירוח מלאים בכל טוב – לאירועים קטנים, ימי הולדת או סתם ארוחת צהריים עם משפחה או חברים. מדובר באירוח קלאסי הכולל את הגבינות הטובות שנמכרות במעדנייה, הדגים הכבושים והמפולטים כמו מקרל, מטיאס, יין משובח, ממרחים מיוחדים עם לחם טוב ועוד.

"בעתיד אנחנו מתכננים לצאת לדוכנים מחוץ לשוק ולהנגיש את המוצרים שלנו לקהלים נוספים", אומר נתנאל, "ובעתיד הקרוב נאפשר ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט".

כתובת: עץ חיים 41, מחנה יהודה, ירושלים

טלפון: 02-6242049

פייסבוק: מעדניית איבגי


ממתקי עמי חיים

עם יד על הלב, לא הייתם רוצים לחזור לילדות רק כדי להמשיך לאכול ממתקים? מצד שני אף אחד לא אמר שכשמתבגרים לא אמורים לנשנש שוקולדים, ממתקי גומי צבעוניים, סוכריות מכל הסוגים והמינים, וופלים, עוגיות או חטיפים מלוחים.

ממתקי עמי חיים (צילום: אבי נועם)

ממתקי עמי חיים (צילום: אבי נועם)

כשנכנסים לחנות הממתקים הצבעונית והססגונית של עמי חיים בשוק מחנה יהודה קשה שלא להרגיש כאילו הגענו לממלכה אדירה ובה עשרות סוגים של שוקולדים, חטיפים, מסטיקים ועוד. איך אפשר לעמוד בפיתוי? אי אפשר. בין המוצרים תוכלו למצוא מגוון ביצי הפתעה, חטיפי שוקולד, שוקולד מריר, שוקולד חלבי, מוצרים ללא סור, סוכריות, ממתקי גומי מכל הסוגים והצבעים, מסטיקים, סוכריות על מקל, מרשמלו, חטיפים, מוצרים ללא גלוטן, את כל שאתם אוהבים ועוד. כמו כן תוכלו למצוא בחנות את מגוון החברות פרר, קינדר, לינדט, מארס ועוד ועוד.

"כמו כל ילד, תמיד חלמתי שתהיה לי חנות ממתקים" מספר עמי חיים הבעלים. "את החנות פתח אחי אלי בשנות ה-80 כחנות קונספט מיוחדת לממתקים בלבד, ולאחר שחרורי מהצבא הצטרפתי אליו. העיסוק עם ממתקים הוא כיפי בגלל מגוון הצבעים והטעמים. אני נהנה לראות את ההתרגשות וההתלהבות של הילדים המגיעים לחנות עם ההורים אם זה לרכישת ממתקים ליום הולדת, טיול שנתי, לשבת או סתם בשביל הכיף".

את כל סוגי הממתקים שתרצו תמצאו בחנות. קיים בה מגוון ענק של מוצרים ממיטב החברות מהארץ או מחו"ל. החנות היא הגדולה בשוק מחנה יהודה והמוצרים כולם כשרים ואיכותיים. הדגש בממתקי עמי חיים הוא על מתן שירות איכותי ללקוח במחירים שווים לכל כיס. תיירים רבים מרחבי העולם מגיעים לרכוש ממתקים בחנות כיוון שקיים היצע ומגוון גדול של מוצרים כשרים מהארץ ומחו"ל. מגוון המוצרים מושך מבקרים וקונים רבים המגיעים לשוק. "מאז הפיכת השוק למקום טרנדי ואופנתי אנחנו נהנים ממגוון אוכלוסיות שפעם לא היו מגיעים לשוק. כמו כן בלילות הקיץ אנחנו מקפידים להאריך את שעות הפעילות בשל הביקוש. ובעתיד אנו מתכננים להרחיב את החנות ואולי לפתוח סניפים נוספים באזור" אומר עמי חיים.

כתובת: רחוב אגריפס 46, שוק מחנה יהודה

אתר: www.amihaimcandies.com

לפייסבוק: ממתקי עמי חיים

טלפון:  02-6232826

אימייל: [email protected]


ביסייקל – B-cycle

ביסייקל – חנות המתמחה במכירה ותיקון אופניים חשמליים וקורקינטים מזה 15 שנה בבעלות ישראל בנט, היא בין החלוצים בתחום. "מאז שהחלו להכנס האופניים החשמליים לשימוש פרטי, ידעתי שזה יהיה להיט לשנים רבות וארוכות. ראיתי את החזון. בניתי עסק איכותי ואמין המהווה בית לרוכבי אופניים חשמליים וקורקינטים", אומר ישראל בנט הבעלים, "החל ממכירה, השכרה, ייעוץ, ועד לתיקונים, כל מה שקשור באופניים חשמליים, קורקינטים וגם מכירה ותיקון של קלנעיות למבוגרים, הכל תחת קורת גג אחת".

(צילום:שלומי כהן)

ביסייקל (צילום:שלומי כהן)

"אצלנו ניתן למצוא מגוון אופניים חשמליים, של מיטב החברות בשוק כמו קל-אופן, סטרק, סופה ועוד. מגוון קורקינטים  וכל כלי שהוא לא הרכב הפרטי המשמש אותנו לצרכי התניידות. ההתמחות שלנו בתיקוני אופניים חשמליים וקורקינטים מאפשרת לנו להעניק שירותי ייעוץ ותיקונים במקום כמו: החלפת סוללות, החלפת ברקסים, שימונים וכל תקלה חשמלית אחרת. הקמנו בביסייקל מעבדה מרכזית המאפשרת לתקן את האופניים מבלי להעביר לגורם שלישי וזה בעצם אחד היתרונות המרכזיים שלנו. ייחוד נוסף בבי-סייקל הוא שאנחנו מעודדים את הלקוחות לעשות זאת בעצמם, לרכוש מאיתנו חלקי חילוף ולתקן בעצמם. חוסך זמן וכסף".

בביסייקל מאמינים בחזון הירוק, הפקקים רק יתגברו, הזמן שלנו יהיה יקר יותר, עלויות אחזקת רכב ילכו ויתייקרו ורבים מאיתנו יעדיפו לרכוש אופניים חשמליים או קורקינט שאיתו יוכלו להתנייד מבלי לקרוע את הכיס ולבזבז זמן יקר.

"התפתחות השימוש באופניים חשמליים, קורקינטים או כל אמצעי חסכוני וזמין אחר רק תלך ותגדל" אומר ישראל בנט "אופניים חשמליים או קורקינט הם כלים ירוקים לחלוטין, אין כאן אספקט של זיהום אוויר, השימוש בהם אינו מצריך רישיון או ביטוח מה שהופך את העסק להרבה יותר חסכוני וזמין. אין צורך להמתין לאוטובוסים או למוניות, אין צורך לצאת עם הרכב הפרטי לעמוד בפקקים ולבזבז דלק או לזהם את האויר שאנחנו נושמים. כל מה שצריך זה להיות מעל גיל 16 ולכן אני צופה עלייה דרסטית בשימוש באמצעים הללו בשנים הקרובות. המהפיכה כבר כאן אבל היא עדיין לא הסתיימה".

כתובת: רחוב יפו 74 סמוך לשוק מחנה יהודה (הגעה עם הרכבת הקלה)

טלפון 054-872802202-5001180

[email protected]

שעות פתיחה 10:00 עד 19:00 יום שישי: 10:00-13:00


משקאות המשמח

אם חשקה נפשכם במשקה איכותי, בירה מיוחדת, וויסקי בן 40 שנה, יין מאחד מיקבי הבוטיק או כל משקה אחר, קרוב לוודאי שב"משקאות המשמח" של משפחת ברכה, תמצאו את הבקבוק אותו חיפשתם על אחד ממדפי החנות עם הקולקציה המרשימה, לצד כל האביזרים הנלווים לאותם המשקאות. החנות, הממוקמת בלב ירושלים, אשר צברה מוניטין רב וותק בעיר, היא עסק משפחתי של שלושה דורות.

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

משקאות המשמח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בחנות מגוון רחב מאוד של משקאות במגוון מרשים. למעלה מ- 300 סוגי בירות מכל רחבי העולם, חלקם מוכרים וחלקם ממבשלות פרטיות. בנוסף, ישנו מגוון עצום והגדול בארץ של יינות מכל יקבי הבוטיק הכשרים הקיימים בארץ. משקאות שונים מהארץ ומעולם, בניהם יינות נדירים, יינות מתיישנים בני 20-30 שנה.  וויסקי בני 30 ואפילו בני 40 שנה. ליקרים, וודקה, רום, ויסקי, ג'ין, טקילה, קוניאק, אניס, שמפניה, יינות מבעבעים ומשקאות אלכוהולים אחרים. בנוסף לכל אלה, במשקאות המשמח מוכרים ומשווקים אביזרים נלווים למשקאות כמו מקררי יין, פותחנים, כוסות ועוד.

במשפחת ברכה לדורותיה, בעלי החנות המיתולוגית, לא מפסיקים ללמוד ולהתפתח בתחום, יוצאים להשתלמויות, חוקרים ויוצאים לביקורים ולסיורים ביקבים השונים, טועמים ומכירים את המשקאות בטעמם ובזכות זאת הם המומחים בתחום ויודעים להתאים לכל לקוח את הכוס שלו. כשמגיע קליינט שאינו יודע מראש מה הוא רוצה לרכוש, הוא יקבל הכוונה ותיאום ציפיות בכדי להבין אלו טעמים הוא אוהב, לאיזה אירוע, הסגנון האישי שלו או של האדם שעבורו נקנה המשקה. הלקוח זוכה לייעוץ מקצועי להתאמת סוג היין בארוחות שונות ובבחירת משקאות לאירועים ולהגיש לו את המשקה הנכון.

בכל יום שישי, שמח במשקאות המשמח – ניתן להגיע, להתרשם וליהנות מטעימות. ושם מבטיחים כי הטעימות הם "עד-לא-ידע" כשהם מתמקדים בכל פעם בתחומים שונים. בסוף שבוע אחד יהיו טעימות של בירות ובסוף שבוע אחר טעימות יין, ניתן להגיע בימי שישי  לטעום, להכיר ולהתייעץ".

בתשובה לשאלה מה המוטו שלכם שמשאיר אתכם מובילים כל כך הרבה שנים, הם עונים: "אנחנו לא מוותרים על איכות המוצרים ועל השירות הטוב ביותר. כשנכנסים אלינו לקוחות הם זוכים לקבל יחס אישי ואדיב. יחד עם זאת, המחירים שלנו שווים לכל כיס ויש לנו גם מבצעים שכדאי להתעדכן".

כתובת: רחוב אגריפס 64, ירושלים

טלפון: 02-6234708


אליפון – תקשורת מחשבים וסלולר

חברת אליפון, בבעלות אלי מימון, הממוקמת ברחוב כי"ח במרכז כלל, מתמחה בכל הקשור לתחום התקשורת. הכל תחת קורת גג אחת: מדפסות, מחשבים נייחים ומחשבים ניידים, מסכים, פקסימיליות, כוננים חיצונים לגיבוי וציוד נלווה. בנוסף, לצד מכירה ותיקון ציוד מחשב, מתמחה החברה במכירה ותיקון מכשירי סלולר ממגוון הסוגים, סמסונג, אייפון, נוקיה, LG, ועוד. וכן מכירת אביזרים משלימים לאייפון ולדגמי אנדרואיד השונים כמו מטענים, סוללות, כרטיסי זכרון ועוד.

אליפון סלולר (צילום: שלומי כהן, יהודה לב)

אליפון סלולר (צילום: שלומי כהן, יהודה לב)

"אנו מתמחים בנושא התקשורת מזה כ-30 שנה", אומר אלי מימון, הבעלים והטכנאי הראשי, "כבית עסק וותיק ואמין אנו עובדים עם מגוון לקוחות, הן פרטיים והן מוסדיים, להם אנו מעניקים שירות מקצועי ויחס אישי. את כל ציוד התקשורת ההיקפי ניתן למצוא אצלנו באליפון: מדפסות, פקסימיליות, מחשבים, הכנת תשתית למחשבים, ציוד נלווה ואביזרים משלימים כמו ראשי דיו לכל סוגי המדפסות ועוד".

בחנות מגוון מכשירי סלולר, מכשירים חדישים במחירים מפתיעים של שלל החברות. במקביל פועלת במקום מעבדה בה מתבצעים כל תיקוני המכשירים הניידים. אליפון בעלת ניסיון בתחום הסלולר שנים רבות ומתמחה בטיפול בתקלות כמו החלפת מסך מגע, החלפת סוללה, ניקוי קורוזיה ועוד. במסגרת הלקוחות המוסדיים ניתן שירות מקצועי וחם בכל הקשור גם לטיפול בתשתיות תקשורת.

"חידוש שהכנסנו לאחרונה, עם העלייה בתיירות הנכנסת המגיעה לאזור שוק מחנה יהודה במרכז ירושלים, הוא פריפייד טעינת כרטיס סים, "מסביר אלי מימון, "רוכשים כרטיס סים בו ניתן לגלוש חופשי, במקום לרכוש חבילה יקרה. הכרטיס נמכר בעלות קבועה בתוספת הסכום לכמות הגלישה. הרבה יותר משתלם והרבה יותר זול מחברות הסלולר, ונוח במיוחד לתיירים".

לאליפון מגוון לקוחות קבועים, פרטיים ומוסדיים, ובהם ניתן לציין את בית החולים הדסה, משרד הבריאות ונוספים אחרים, אשר נהנים מיחס אישי וחם ורמת מקצועיות גבוהה. הלקוחות הפרטיים אוהבים להגיע לאליפון גם בשל הקרבה למרכז העיר ולשוק המתפתח, ניתן להגיע בקלות ברכבת הקלה ולכן זה נוח ומשתלם.

כתובת: רחוב כי"ח 2, מול חניון שוק מחנה יהודה

טלפון: 02-5380629

לפייסבוק: אליפון 


כנאפה עיר דוד

אם יש מקום אחד שאסור לכם לפספס בשוק מחנה יהודה, היעד הקולינרי הנכסף, הוא ללא ספק כנאפה עיר דוד. בדוכן קטן, מיוחד ומלא קסם, תקבלו מחבת אישית המכילה כנאפה אותנטית, כשרה וטעימה, עשויה על פי מתכון סודי שהורכב יחד עם שף מקומי מאיסטנבול. הכנאפה של המקום אינה מכילה צבעי מאכל, עשויה מחומרים איכותיים טבעיים בלבד, והכי חשוב – בעלת טעם בלתי נשכח.

כנאפה עיר דוד (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כנאפה עיר דוד (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"כנאפה עיר דוד" היא חנות הכנאפה היהודית הראשונה אשר נפתחה מתוך אהבה לכנאפה ומתוך הביקוש ההולך והגובר בשוק לכנאפה כשרה. המתכון הסודי לכנאפה המוגשת במקום גובש לאחר סבב טעימות אשר התבצע בכל רחבי הארץ ובטורקיה, יחד עם שף מקומי בעל שם מאיסטנבול. יחד איתו, יצרו את מנת הכנאפה המושלמת –  כשרה, בעלת טעם ייחודי הנוצר על ידי שימוש בתערובת גבינות סודית.

ל"כנאפה עיר דוד" כשרות מהודרת של בד"ץ בית יוסף וכל המנות נעשות תוך שימוש במוצרים האיכותיים והטריים ביותר של שוק מחנה יהודה ו"פיצוחי מורנו", והן ומיוצרות בעבודת יד, מדי יום, לעיני מאות הלקוחות אשר פוקדים את המקום. את מנת הכנאפה מתחילים להכין ברגע ההזמנה והיא מוגשת טרייה וחמה במחבת אישית או משפחתית. ניתן להזמינה עם גלידת וניל, פיסטוק או קצפת. בנוסף, ניתן להזמין גם כנאפה פרווה מצויינת על בסיס קרם פטיסייר ועם טעם לא פחות טוב מזו החלבית.

מלבד הכנאפה, תמצאו במקום גם סוגים שונים של בקלאווה איכותית בעבודת יד במגוון טעמים כגון: פיסטוק, פקאן, נוגט, בוטנים ועוד.  ואם אתם דווקא בעניין של חלבה, תוכלו ליהנות גם מחלבה טורקית מדהימה בכשרות מהודרת. בנוסף, במקום מייצרים מדי יום מלבי עשיר אשר לו שתי גרסאות – על בסיס שמנת או על בסיס חלב. ישנם גם מוצרים אשר נמכרים בהתאם לעונות השנה, כמו לימונדה בקיץ או משקה סחלב מפנק בחורף. אז בין אם אתם ירושלמים ובין אם אתם מגיעים לעיר לטיול בשוק מחנה יהודה, אל תפספסו את החוויה הקולינארית יוצאת הדופן שמציעה כנאפה עיר דוד.

כתובת: רח' עץ חיים 26, פינת האפרסק, שוק מחנה יהודה

טלפון: 02-6255083

לפייסבוק: כנאפה עיר דוד

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית מרקחת מני הכי הכי, כל תרופה שווה זהב עוסקי ברפואה אלטרנטיבית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר