עלי מוחמד (צילום: ניר קידר)
עלי מוחמד (צילום: ניר קידר)

דעה | נוצרי, מוסלמי, צ'רקסי או ערבי – את זה מי זה מעניין?

משה חוגג לא נרתע מקצת רעשים גזעניים ואיומים הזויים, והרוב המכריע של האוהדים הצטרפו אליו עם השתקה בוטה של אותם בורים | טור דעה

פורסם בתאריך: 12.6.19 16:48

עושה רושם שלא משנה איזה בעל בית ינהל את בית"ר ירושלים, בכל עונה יחווה המועדון פרשייה תקשורתית כזו או אחרת. הנה רשימה חלקית על קצה המזלג – ארקדי גאידמק והצ'צ'נים, ההיעלמות של גומא אגיאר, ההגעה של אלי טביב, מאורעות המשחק בשרלרואה, מכירת כוכבים, הפגנות, מלחמות ומה לא.

והנה, גם בקיץ הנוכחי, שהיה אמור להיות רגוע ושקט עם כותרות רק על שחקני רכש, שוב צצה לה פרשייה ויראלית ששמה זרקור על בית"ר ירושלים. אני מדבר, כמובן, על הפוסט המביך של ארגון לה פמיליה בנושא שמו של עלי מוחמד, הקשר האחורי הטוב בישראל.

כבר ברגע שרכש את המועדון, משה חוגג הבהיר כי הוא יילחם בכל כוחו במי שינסה לפגוע במוניטין ובמותג של בית"ר. אמר וכך עשה, כשהשבוע מספר מועט של "אוהדים" החליטו לתקוף את בעל הבית על כך שהחתים את השחקן עם השם "הבעייתי".



נוצרי, מוסלמי, צ'רקסי או ערבי – את מי זה מעניין? בעל הבית של בית"ר ירושלים השקיע 1.8 מיליון יורו על שחקן תמורת, תחזיקו חזק, 50 אחוז מכרטיסו. במשך 5 שנים עונות תחת הבעלות של אלי טביב לא היה כדבר הזה.

הפוסט של לה פמיליה, יודגש כאן ועכשיו, חשוך ומקומם. אבל אפשר גם לחפש את מאית הכוס המלאה – על ההודאה שלהם בטעות ועל ההכרזה שהם הולכים יד ביד עם השינוי שמשה חוגג הוביל ומוביל. אם יש מישהו שמגיע לו נחת מהאוהדים ומהמועדון זה חוגג שנראה כמו בעל בית רציני ומשקיען.

כאדם חיובי, אני לא רוצה לדבר על דברים שליליים ועל הגזענות של קבוצת אוהדים מצומצמת. אני גם לא רוצה לתת להם במה. אני רוצה להתמקד בטוב, והטוב שאני מדבר עליו זה למעלה מ-99 אחוזים מאוהדי בית"ר, שהתבגרו והבינו שיש להם נכס ביד בדמותו של חוגג. היה כיף מאוד ותאווה לעיניים לראות את התגובות הזועמות של מרבית האוהדים ברשתות החברתיות, תגובות שהשתיקו את אותם בורים גזענים. לי יש את הרושם שמשהו טוב קורה בבית"ר וכי השינוי התפיסתי הולך ומחלחל.

מבחינה מקצועית, עלי מוחמד הוא רכש מצוין לבית"ר. הוא קשר אחורי גרזן שמתמחה בחילוצי כדור ויודע להוציא את הקבוצה קדימה – דבר שהיה חסר מאוד בעונה שעברה.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


מבחינה כלכלית, השבוע שמעתי את משה חוגג מדבר על המחירים של השחקנים ועל כך שהם לא הגיוניים. ועדיין הוא משקיע סכומים מטורפים כדי להעמיד פה קבוצה חזקה.

אז הנה הביקורת שלי על חוגג – עם כל הכבוד להשקעה הענקית שלך – מנצלים אותך ואת התמימות שלך. עלי מוחמד, עם כל הכבוד, לא שווה 1.8 מיליון יורו. גדי קינדה לא שווה 1.5 מיליון יורו. כמו גם פרדי פלומה שלא שווה את המחיר ששולם עליו. אל תהיה הפראייר התורן ותלמד מהטעויות שעשו לא מעטים לפניך. לא צריך להביא שחקנים בכל מחיר, ואם כבר סכומים גבוהים עדיף להשקיע אותם במערך סקאוטינג שינחית פה שחקנים מצוינים וצעירים במחירים מצחיקים.

ומספר משפטים אחרונים לאוהדים – על הרצון וההשקעה של חוגג אתם בטח לא חולקים, אז זה הזמן שלכם להחזיר מעט בחזרה ולהראות נאמנות מהי. הנאמנות הזו, לדעתי, נמדדת בקניית מנויים והצטרפות למועדון החברים החדש 'בית"ריסט'. רציתם מועדון חזק – זה המחיר הקטן שאתם צריכים לשלם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר