הדי ג'יי הירושלמי רונן דהן (צילום: ג'וני בעהם - באדיבות בר הצעצוע)
הדי ג'יי הירושלמי רונן דהן (צילום: ג'וני בעהם - באדיבות בר הצעצוע)

הדי ג'יי הירושלמי רונן דהן: "אני חי וקיים, משתתף בצער המשפחה של התקליטן שנרצח במקסיקו"

בזמן האירוע הקשה במקסיקו, במהלכו נהרג התקליטן החיפאי רונן דהן, הדי ג'יי הירושלמי בעל השם הזהה ניגן בכלל במסיבה: "לא הבנתי למה כולם שואלים אם אני בסדר"

פורסם בתאריך: 30.6.19 10:51

הרצח של התקליטן הישראלי רונן דהן במקסיקו אתמול, תפס די ג'יי ירושלמי בעל שם זהה בהפתעה גדולה. "פתאום הפיד שלי הוצף, קיבלתי עשרות הודעות ושיחות. לא הבנתי למה כולם שואלים אם אני בסדר", משחזר דהן בשיחה עם "כל העיר", ומוסיף: "לא הבנתי מה רוצים ממני, עד שחבר שלח לי את הידיעה הטראגית ממקסיקו. מאוחר יותר הבנתי שהציפו גם את החברים שלי בשאלות עלי. אם אני בסדר, אם הם שמעו מה קרה וכו'".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

דהן, יש לציין, בכלל היה בעבודה בזמן האירוע הקשה במקסיקו. ברגע שהוא הבין מה קרה, הוא העלה תמונה שלו מנגן בעמוד הפייסבוק במטרה לעצור את השמועות.

"זה לא נעים להיקלע לסערה שכזו ובהקשר כל כך עצוב", הוא מציין. "אני רוצה להודות לבני המשפחה ולחברים המקסימים שלי שדאגו ולכל מי שהתעניין. אני חי ונושם. זו טרגדיה גדולה ותנחומיי למשפחה של התקליטן שנרצח במקסיקו".



הטרגדיה במקסיקו, כאמור, התרחשה בזמן מסיבה במועדון ריקודים בעיירה טיירה בלנקה שבמחוז סאן לואיס פוטסי במקסיקו. על פי דיווחים בתקשורת המקסיקנית, במהלך המסיבה פרצו חמושים למועדון והחלו לפתוח באש. דהן ואדם נוסף נהרגו, ושלושה אחרים נפצעו.

רונן דהן (צילום: פרטי)

רונן דהן (צילום: פרטי)



עוד מדווח בתקשורת המקסיקנית כי הירי קשור ככל הנראה למלחמות הקרטלים במקסיקו.

דהן ז"ל, בן 45 במותו, מוכר מאוד בסצנת הטראנס העולמית והישראלית. הוא ידוע יותר בכינוי פרפלקס. בשנים האחרונות הוא הרבה לעבוד בחו"ל, בעיקר ביפן ובדרום אמריקה, אך הוא גם ניגן במקומות נוספים על הגלובוס. משפחתו מתגוררת בחיפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר