נפרדים מהקמטים עם כללית אסתטיקה | צילום מתוך: /depositphotos.com
נפרדים מהקמטים עם כללית אסתטיקה | צילום מתוך: /depositphotos.com

נפרדים מהקמטים

הקמטוטים הראשונים מעלים בנו חיוך – אנחנו מתבגרים, יש לנו ניסיון חיים. את כל השאר אנחנו רוצים להעלים ולשמור על מראה חיוני ובוהק. לפניכם השיטות המומלצות לשמור על מראה צעיר

פורסם בתאריך: 13.2.22 15:44

עם הקמטוטים הקטנים שמתחילים לבצבץ בצידי העיניים ובמצח אנחנו מרגישים שעברנו דבר או שניים בחיים. אבל מה לא היינו נותנים כדי לעצור את הזמן ואיתו את הזדקנות העור? היינו שמחים לעצור את הופעתם של קמטי ההבעה בצידי הפנים או את "הכועסים" בין העיניים. ובכן, מה ניתן לעשות כדי להקל על סבלותינו?

כיצד נוצרים קמטים?

כשאנו צעירים, העור שלנו משופע בקולגן ואלסטין המקנים לו חוזק וגמישות. לאורך השנים, רמת שני החומרים האלה בעור יורדת והעור מאבד את בהדרגה את עוביו וחיוניותו.

כדי להאט את הקצב, מומלץ להימנע מחשיפה ממושכת לשמש, מעישון ומשינויים קיצוניים במשקל אשר משפיעים על רמת הקולגן והאלסטין בגוף, וכמובן, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי.

מה עושים?

ברפואה המודרנית גילו שככל שמתחילים לטפל בגיל צעיר, אפילו עוד לפני שמתחילים הקמטוטים, אפשר להאט את קצב הזדקנות העור. ניתן לטפל באמצעות פילינג – קילוף עדין של העור באמצעות כוויות שאינן מזיקות – מכני או בלייזר. הפילינג מעודד את חידוש תאי העור ומאט את קצב הופעת הקמטוטים.

כאשר הקמטים כבר הופיעו יש מספר שיטות יעילות לטיפול בהן:

הזרקת בוטוליניום טוקסין (בוטוקס) – הבוטוקס הומצא בשנות השמונים של המאה הקודמת כדי לטפל במצבים רפואיים ביניהם מיגרנות, הזעת יתר ואף פזילות בעיניים. החומר בעצם משתק את שרירי ההבעה בפנים וכך מונע את יצירת קמטי ההבעה והקמטוטים.

התוצאות מחזיקות לטווח שבין שלושה עד שישה חודשים, לעתים מופיעה נפיחות וא-סימטריה באזור ההזרקה ולכן, מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע ההזרקה.

הזרקת חומצה היאלרונית – החומצה ההיאלורונית נמצאת אצלנו בגוף במינון מסוים, כך שהגוף יודע לזהותה ולפרקה באופן עצמאי.

בעזרת הזרקות ממוקדות של החומר אפשר לטפל בקמטים וקמטוטים בפנים, למלא שקעים, ואף לפסל מחדש אזורים שלמים ולהשיב לפנים את הנפח הרצוי שנעלם עם השנים.

בחומצה היאלרונית ניתן להשתמש ברמות סמיכות שונות ולהתאימה לכל מטרה. כך שגם אם התוצאה אינה משביעת רצון ניתן למהול אותה מחדש ולהזריק ברמת סמיכות חדשה ומתאימה יותר.

חומצה היאלרונית נספגת בגוף עד שנה מיום ההזרקה ותופעות הלוואי שיכולות להיווצר הן נפיחות, סימנים כחולים או גושים באזור ההזרקה. תופעות אלה – אם הן מופיעות –חולפות בדרך כלל אחרי שבועיים.


למידע נוסף על טיפול בקמטים בכללית אסתטיקה לחצו כאן


הזרקת שומן עצמי – שומן עצמי שמוזרק לפנים מכיל גם תאי גזע אשר מסייעים בהשבחת איכות רקמות העור, מטשטשים קמטוטים ומקנים לעור הפנים מראה בוהק.

בשנים האחרונות גדל השימוש בשומן עצמי לביצוע טיפולים אסתטיים, אך טיפול זה מורכב ומשך ההחלמה ארוך, מכיוון שהרופא שואב שומן מאזור מסוים בגוף, מסנן אותו ומזריק אותו לעור הפנים. תהליך שנמשך מספר שעות ומבוצע בסטריליות גבוהה.

השומן העצמי נספג יחסית מהר בעור, לכן, משמש לטשטוש קמטים ומתאים פחות להשבת נפח. אחרי הטיפול יכולה להופיע נפיחות או סימנים כחולים וצהובים, שייעלמו תוך שבועיים.

הזרקת רדיאס – הרדיאנס הוא חומר המבוסס על סידן ומשפיע על היווצרות שכבת קולגן ואלסטין איתנה, לכן, משפיע לתקופה של מעל שנה. חומר זה מסייע במילוי קמטים, שקעים, ומשפר את איכות העור, מראה הפנים וחיוניותם.

החיסרון הגדול בשימוש בחומר זה הוא שקשה להמיסו במקרה של תוצאה שאינה משביעת רצון, לכן, כדאי לבצע טיפול זה אצל רופא מקצועי בלבד.

מתי עולים על שולחן הניתוחים?

הפנייה לניתוח פנים מתרחשת בעיקר במקרים של צניחת העור באזור הלחיים, קו הלסת והצוואר. במקרה מסוג זה יש לטפל הן בקמטי ההבעה, בקמטוטים והן במתיחת העור שצנח.

ניתן לבצע זאת באמצעות ניתוח למתיחת פנים בשילוב טיפולי הזרקה למראה מושלם. ניתוח זה אורך עד ארבע שעות, בהרדמה מלאה.

בכל מקרה, רגע לפני שאתם מחליטים על טיפול זה או אחר, מומלץ להגיע לייעוץ אצל המומחים במרפאות כללית אסתטיקה וגם ליהנות מהטבות ומחירים נוחים.

למידע נוסף ולהשארת פרטים לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר