הרופא הראשי של רשת כללית סמייל, ד"ר חגי סלוצקי (צילום: אילן בשור)
הרופא הראשי של רשת כללית סמייל, ד"ר חגי סלוצקי (צילום: אילן בשור)

כללית סמייל משיקה: בדיקה ראשונית של רופא שיניים באמצעות שיחת וידיאו

כחלק מאסטרטגיית שיפור השירות ולאחר הרצת פיילוט מוצלח, מזמינה רשת כללית סמייל את לקוחותיה להיעזר בשירות החדשני, שמאפשר לבצע את הבדיקה הראשונה של רופא השיניים, לצורך הפניה לבדיקות דימות ולמומחה המתאים באמצעות שיחת וידיאו • מנכ"ל ש.ל.ה, רו"ח אילן שמש: "מקצועיות רפואית ללא פשרות והתמחויות מובילות של הרופאים בכללית סמייל יצרו ביקושים גבוהים שיש לתת להם מענה"

פורסם בתאריך: 31.5.22 13:54

רשת כללית סמייל, מבית שירותי בריאות כללית,  מרחיבה את שירותיה ומציעה מעתה בדיקת רופא שיניים ראשונית באמצעות שיחת וידיאו. במסגרת השירות יוכל המטופל לקבל אבחנה ראשונית על בסיס תשאול המטופל וצפייה במידע המצוי בתיק הרפואי. ברוב רובם של הביקורים הראשוניים אצל רופא השיניים, מופנה המטופל לבצע תצלומים רנטגניים של המשנן, ולחזור לרופא עם תוצאות הדימות. השירות החדשני יחסוך בזמן באופן משמעותי כיוון שבמקרה כזה, מונפקת במקום הפניה דיגיטלית לתצלום רנטגני מתאים עוד בטרם הביקור במרפאה. התצלום נשלח באופן אוטומטי למרפאה, וזו יוצרת קשר עם המטופל לתיאום התור שבו תתבצע בפועל הבדיקה ביחד עם תוצאות הדימות וייקבע מהו הטיפול הדרוש והמומלץ.

בנוסף, השיחה עם הרופא המאבחן יכולה לדייק את הזימון לרופא השיניים המתאים ביותר לסוג הטיפול שנידרש למטופל הספציפי, והמרפאה תזמן את המטופל לרופא המתאים ביותר עבורו.

על השקת השירות בצורה נרחבת הוחלט לאחר שהפיילוט שלו שארך מספר חודשים נחלה הצלחה גדולה ונרשמה שביעות רצון.

יצוין, כי השירות יינתן למטופלים מגיל 30 ומעלה שלא ביקרו במרפאת השיניים שנה או יותר.

 

 

מנכ"ל ש.ל.ה, רו"ח אילן שמש: "מקצועיות רפואית ללא פשרות והתמחויות מובילות של הרופאים בכללית סמייל יצרו ביקושים גבוהים שיש לתת להם מענה. כל אלה, בנוסף לחזון לייצר חוויית שירות דיגיטלית מותאמת לאורח החיים של לקוחותינו, הובילו להשקת השירות החדש שמאפשר להם לבצע את הבירור הראשוני הרפואי בצורה דיגיטלית מתקדמת, לחסוך בזמן ולהגיע למרפאה לצורך תהליך הבירור הרפואי המקדמי, רק לטובת קבלת תוכנית הטיפול הנחוץ".

הרופא הראשי של רשת כללית סמייל, ד"ר חגי סלוצקי: "התייעצות אונליין כחלק מבדיקה ראשונית באמצעות שיחת וידיאו עם רופא מכללית סמייל היא מהלך שישנה באופן משמעותי את חוויית הביקור במרפאות, שכן יפחת מספר הביקורים, שבמסגרתם מתבצעים בירורים רפואיים ראשוניים שלאחריהם רק נשלח המטופל לבצע בדיקת דימות, ויגדל מספר הביקורים בהם יינתן טיפול רפואי פיזי. הרופאים שמעניקים את הייעוץ אונליין הם רופאי שיניים של הרשת, מנוסים מאוד, שמכירים מקרים קליניים שונים ויודעים להתאים את הדימות הנדרשת וסוג המטפל והטיפול בצורה מיטבית".

למידע נוסף ניתן ליצור קשר טלפוני עם מרפאת כללית סמייל הקרובה לביתכם

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כללית שלא

    בדיחה עלובה

    ניסיון להתחמק מחוסר זמינת לביצוע טיפול פשוט או שיננית
    המתנה של מעל 3 חודשים

    אולי הרופא יבצע ניקוי שיניים דרך הוידאו?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר