טיפולים בנזקי הגיל (צילום: transurfer/depositphotos.com)
טיפולים בנזקי הגיל (צילום: transurfer/depositphotos.com)

טיפולים בנזקי הגיל

הרצון לעצור את פגעי הזמן היה מאז ומתמיד גורם המשיכה העיקרי למטופלים שפונים לטיפולים והניתוחים מעולם האסתטיקה. הכירו את הטכנולוגיות והטיפולים החדשים ביותר בישראל

פורסם בתאריך: 19.9.22 20:28

לכל אדם ישנו הרגע הזה במהלך החיים שבו הוא או היא מביטים במראה ומבינים שההגדרה "צעיר" כבר לא נכונה יותר לגביהם. לעיתים מדובר בשערות לבנות, לעיתים אלו "כתמי גיל" או "כתמי שמש" על הידיים, הצוואר והפנים ופעמים רבות אלו הקמטים והקמטוטים. בעידן הסלפי שלנו יש כמה פילטרים שמסוגלים לתת פתרון רגעי ברשתות החברתיות, אך למי שזקוק לפתרון מקיף יותר – לעולם האסתטיקה יש כמה וכמה פתרונות בעבורו.

בין נזקי הזמן העיקריים ניתן למנות את הבאים:
• נמשים הנגרמים על ידי השמש
• קמטים וקמטוטים
• מרקם לא אחיד בעור
• גוון עור עמום
• היפר-פיגמנטציה
• עור דליל עקב אובדן קולגן
• רפיון רקמות
• ועוד.

טיפולים לא פולשניים

אחד הפחדים הגדולים ביותר של אנשים הוא "להיכנס מתחת לסכין", העובדה שניתוחים פלסטיים כיום מבוצעים כולם על ידי מומחים ונחשבים בטוחים לא תמיד מספיקה וזו כנראה הסיבה שהתחנה הראשונה בדרך להילחם בלוק המבוגר הם טיפולים אסתטיים, ובייחוד כאלה הנעשים באופן לא פולשני ובשימוש בטוח בטכנולוגיות לייזר וגלי רדיו למשל.

הטיפולים האלה, כמו בפלטפורמת הלייזר XEO, מציעים דרך בטוחה לטשטוש והעלמת כתמים בפנים, באזור הדקולטה ובידיים. כמעט ללא שום זמן התאוששות.
טיפול נוסף הוא לייזר פחמן דו-חמצני (2CO), מכשירי הלייזר הפרקציונליים עדינים יותר מטיפולי הלייזר המסורתיים, משפרים את התוצאות ובמקביל מצמצמים סיכונים וזמן התאוששות, המערכת מגוונת ונותנת פתרונות לשלל מצבים.

מטופלות רבות נוהגות לשלב את הטיפולים הללו עם הזרקות של בוטוקס או חומרי מילוי כדוגמת חומצה היאלורונית וכדומה. שילוב שכזה מאפשר להגיע לתוצאה הוליסטית, והמטופלת מרוויחה פעמיים – מראה צעיר והרגשה משופרת.

כך יוצא שבמקום שמטופל/ת יחזרו למפגשי טיפול מרובים במשרד, ניתן כיום במפגש אחד או שניים להשיג תוצאה מצוינת בעזרת השילוב של זריקות ומכשירים שונים. המטרה היא לנסות להפוך אחד ועוד אחד לשלושה.

 

 

יתרונות הטיפולים האסתטיים לנזקי גיל

מינימום כאב או ללא כאב כלל – בטיפולי לייזר או גלי רדיו מתקדמים, אין כאב או כאב מינימלי בזמן הטיפול או אחריו, מעטים יחושו אי-נוחות או רגישות מסוימת בעור אחרי הטיפול, אך לרוב מדובר בזמן קצר בלבד – יום או יומיים.

ללא אשפוז – בניגוד לניתוחים, הטיפולים השונים נעשים במרפאות האסתטיקה באופן מקומי ולאחר הטיפול ניתן לחזור הביתה לשגרה ללא אשפוז או זמן התאוששות ממשי.

ללא חתכים, תפרים או צלקות – פרוצדורות לא פולשניות מבוצעות ללא שימוש בסכין מנתחים וללא חתכים. אם אין חתכים – אז אין תפרים ואם אין תפרים אז אין צלקות.

בטוח יותר, מסוכן פחות – של האופי הלא פולשני של הטיפולים הם נחשבים בטוחים יותר ומסוכנים פחות מניתוח. לאחר ניתוח צריך להקפיד על זמן התאוששות והחלמה, ליטול תרופות או משככי כאבים, בעוד שבטיפולים לא פולשניים סיכוי נמוך ביותר שמשהו ישתבש. במיוחד שהטיפול נעשה על ידי רופאי עור ופלסטיקאים מומחים.

עלות נמוכה יותר – ללא צורך בחדר ניתוח, צוות רפואי תומך ועוד, הטיפולים האסתטיים מוצעים לרוב בעלות נמוכה יותר מאלה המחייבים הליך כירורגי, לעיתים ההבדל במחיר יכול להיות משמעותי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר