מתוך המופע של 'PUSH Physical Theatre' (צילום: PR PUSH)
מתוך המופע של 'PUSH Physical Theatre' (צילום: PR PUSH)

דעה | מניו יורק – לירושלים

אסנת גיספאן, מנכ"לית קבוצת התיאטרון הירושלמי, מספרת על המופע המיוחד של להקת 'PUSH Physical Theatre' שהוצג בפסטיבל הבינלאומי לאומניות הבמה שהתקיים השבוע בבית מזיא

פורסם בתאריך: 30.11.22 19:45

אחת הלהקות המובילות בעולם בתחום התיאטרון הפיזי, הגיעה מניו יורק לראשונה לישראל, ישירות לירושלים לשבוע ימים של הופעות במסגרת הפסטיבל היהודי הבינלאומי לאומניות הבמה שהתקיים השבוע בבית מזיא לתיאטרון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


'PUSH Physical Theatre' הינה קבוצת פרפורמרים וירטואוזים שרוקדים ריקוד מוטרף, יוצרים אשליות פיזיות וקוראים תיגר על כוח המשיכה. המופע שלהם כמעט ללא מילים, מורכב מקטעים מהמופעים שלהם. המופע מאוד אינטליגנטי, נגיש ומתקשר עם הקהל. הם מפגינים אתלטיות ואקרובטיקה מלאת נשמה. האנסמבל דואג לשמור על אלמנט של סיפור, לתפוס את הדמיון שלך ולחבר אותך רגשית, מה שמשאיר את העיניים והמוח של הקהל דבוקים לבמה במשך כל המופע.

נחשפתי לעבודתם במקרה, יצרתי קשר עם גברת רובין קלינגר, ודי מהר התוכנית שנרקמה הפכה למציאות. הם מהאנסמבלים היותר מעניינים שראיתי.


מתוך המופע של 'PUSH Physical Theatre' (צילום: PR PUSH)

מתוך המופע של 'PUSH Physical Theatre' (צילום: PR PUSH)


במסגרת הפסטיבל הם הגיעו לשני מופעים ולסדנת אמן מרתקת. בנוסף הופיעו במסגרת אירוע הפתיחה של הפסטיבל, שהיה טעימות מממגוון המופעים שהוצגו במהלך השבוע.

חמשת הרקדנים של האנסמבל הגישו מופע עוצר נשימה, עשיר בתאורה מרהיבה, תלבושות, צבעים ונושאים שמדברים לכל אחד ואחת מאיתנו. הייתה זו חוויה חד פעמית, ומהפנטת שהקהל לא ישכח הרבה זמן.

'PUSH Physical Theatre' הוקמה ברוצ'סטר, ניו יורק בשנת 2000 על ידי דארן והתר סטיבנסון, מתוך רצון לפרוץ את גבולות התיאטרון הקונבנציונלי ומאז ועד היום הם הפכו לאנסמבל עם רפרטואר מנצח שנוסע ומופיע בכל העולם.

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר