עידן ורד, רונן שוויג (צילומים: ליאת אבשלומי, מגד גוזני)
עידן ורד, רונן שוויג (צילומים: ליאת אבשלומי, מגד גוזני)

הטור של רונן שוויג: עידן פלוס

החזרה של עידן ורד צפויה לשדרג את בית"ר משמעותית לקראת רגעי ההכרעה

פורסם בתאריך: 8.3.18 10:53

1 בית"ר. גם בלי יכולת טובה ובלי לחכך ידיים בהנאה, בית"ר שוב עשתה את שלה וניצחה די בקלות את הפועל עכו, שהיא היורדת הבטוחה ללאומית לדעתי.

לאחר כיבוש השער הראשון, כולנו ציפינו לבליץ של השחקנים בצהוב, אולם בניגוד למה שקרה במרבית המשחקים העונה, בית"ר דווקא שיחקה באדישות וברפיון ולמרות זאת הצליחה לכבוש עוד 2 שערים, ותודה לעכו החלשה.

הדבר הכי משמח וראוי לציון הוא חזרתו של עידן ורד למגרשים. הוא אמנם עדיין חלוד, כי בכל זאת הוא לא שיחק שלושה חודשים וכושר המשחק שלו נפגע, אבל ללא ספק מדובר על חיזוק משמעותי ביותר לבית"ר. אין לי בכלל ספק שעידן ורד ישדרג את בית"ר, בכל זאת, הוא היה השחקן הכי טוב בליגה לפני השבתתו.

עד לפתיחת הפלייאוף, נותר לבית"ר עוד משחק אחד – ביום ראשון נגד הפועל רעננה, שהיא אולי לא יריבה קלה כמו הפועל עכו, אבל עדיין קבוצה שבית"ר יכולה וצריכה לנצח.

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

ההגרלה בגביע המדינה, שהתקיימה השבוע, סידרה לבית"ר את הפועל קרית שמונה, שתמיד עושה צרות לבית"ר. האופטימיים כבר בונים על דאבל, אבל צריך לדעתי לרדת לקרקע, לחשוב ולכוון לגביע. ואם בפלייאוף זה יתאפשר, לנסות ולהסתער גם על האליפות, שהשנה פשוט מונחת על השולחן וכל אחת מבין הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר יכולה לזכות בה.

2 קטמון. זהו, השתכנעתי סופית – קבוצת האוהדים האדומה היא העתק מדויק של האחות הוותיקה – הפועל ירושלים. קבוצות שתמיד מגיעות לבאר ולא יודעות לשתות. כמה הזדמנויות כבר אפשר לפספס? למה תמיד להעיף את הדלי בבעיטה בלי לנסות להתקרב אליו?

ההפסד לחדרה ביום שני הוא אכזבה עצומה, במיוחד שגם ההפסד הזה היה בטדי (הרביעי ברציפות בבית). מסכנים האוהדים שאוכלים את הלב. אי אפשר להמשיך כך. הלוזריות נדבקה בקבוצה ואין שום תירוץ שיכול להתקבל.

3 הפועל סל. הקלישאה אומרת משנה מאמן משנה מזל, אלא שהאדומים של אורי אלון הוכיחו שאפשר גם אחרת. הפועל הובסה השבוע נגד הרצליה, תוך משחק שערורייתי, ומי שחשב שעצם הגעתו של עודד קטש תביא לשינוי מהיר הבין שהדברים לא עובדים כך. המשבר הנוכחי בהפועל עמוק מדי ואי אפשר, כנראה, לצפות ממאמן כזה או אחר לחולל ניסים.

 

 

האוהדים יכולים, אולי, להתנחם במה שקורה במכבי תל אביב, שגם היא מאכזבת ביותר, מה שאומר שבמשחק אחד בפיינל פור אפשר יהיה לסיים את העונה הזו עם טעם טוב בפה. עכשיו להפועל נשאר רק להגיע למעמד של המשחק הזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר