עיסוי רפואי בירושלים ובמודיעין (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עיסוי רפואי בירושלים ובמודיעין (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עיסוי רפואי בירושלים ובמודיעין לשיפור איכות החיים

עיסוי שבדי, עיסוי רפואי, הנעת מפרקים, עיסוי רקמות עמוק, איזון שרירים, טכניקות ומתיחות מעיסוי תאילנדי, טכניקת sks - אלה רק חלק מהיצע הטיפולים שאפשר להזמין לבית או למשרד. עיסוי רפואי בירושלים ובמודיעין יכול לשפר את איכות החיים שלכם

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:18


ויקי דניאל | מטפלת בעיסוי רפואי

אתם מכירים את זה בעצמכם. עוד יום עובר ועוד יום בא, והמטלות היומיומיות מביאות איתן לחץ, שחיקה ועייפות. הגוף כואב והגב תפוס ותחושת תקיעות אוחזת בכם, או שאתם מרגישים קופיף קטן שמתיישב לכם על בית החזה. זה באמת יכול לבוא לידי ביטוי בהמון צורות אבל רק בדרך אחת זה משתחרר ומשאיר אתכם עם גוף רענן וסיפוק עצום, בעיקר נשימה עמוקה שכיף להתחיל איתה את השבוע. כן רבותיי, עיסוי רפואי בירושלים טוב ומפנק יכול לעשות את כל ההבדל באמצע או בסופו של יום ארוך ומייגע. עם כל התובנות האלה, ניגשתי לחיפושים אחר עיסוי מפנק בירושלים ופניתי לחבר טוב, כזה שאפשר לסמוך עליו באמת, שהפנה אותי לויקי דניאל. ויקי דניאל היא מעסה רפואית ותרפיסטית נוירומוסקולרית בוגרת מכון וינגייט, שעוסקת בריפוי ועיסוי בירושלים ועשתה זאת לרבים וטובים בשבע השנים האחרונות. אומר זאת כך – מהרגע הראשון שבו נחתו כפות ידיה הרכות והמלטפות על גבי גופי התפוס והלחוץ, ידעתי שבחרתי נכון. ויקי היא מטפלת בעיסוי רפואי בירושלים, שמגיעה לתחום הזה מאהבה, ובכל יום שבו היא קמה לעבודה היא מתמלאת אנרגיה טובה וכוח לעזור ולרפא ולתקן את הגוף של מטופליה. ויקי דניאל היא מטפלת מהסוג שתמיד חיפשתי. כי בנוסף לידיים הטובות היא גם מלאה בידע, מקצועית ונעימה, ומרגישים את זה בכל נגיעה ולחיצה לכל אורך הטיפול. רוצים עוד פלוס אדיר אצלה? למשך כל אורכו היא לא נותנת תחושה שהזמן מכתיב את הקצב אלא הנשימות והמגע האינטנסיבי והמחבק. שאלתי את ויקי איך הגיעה לתחום, ומתי? "הגעתי לזה לפני שבע שנים בעקבות משבר אישי שחוויתי וצורך להתחיל מחדש. למדתי בוינגייט ומאז אני עוסקת בעיסוי וריפוי של בני האדם, ככל שאני לומדת ומעמיקה – התחום הזה מרתק אותי יותר ויותר. זה שילוב של אהבה, מקצועיות ריפוי פיזי ואנרגטי ופינוק אמיתי".

ויקי דניאל, מטפלת בעיסוי רפואי (צילום: אבי נועם)

ויקי דניאל, מטפלת בעיסוי רפואי (צילום: אבי נועם)

הטיפול מתבצע בקליניקה הפרטית של ויקי דניאל ברח' לייב יפה הפסטורלי והשקט בשכונת ארנונה. מי שמכיר את עולם הטיפול יודע כמה חשובה האווירה, הריחות והשקט, ובקליניקה שלה הכל מוקפד, נכון ומדויק. המטופל מגיע וממלא שאלון רפואי שלפיו ועל פי שיחה אישית קצרה בתחילת המפגש היא מאבחנת מה הטיפול שמתאים בדיוק למטופל. הטיפול עצמו מתבצע על מיטת עיסוי מפנקת כאשר המטופל מכוסה ורק חלק מהגוף שעליו עובדים נותר חשוף. העבודה מתבצעת בדרך כלל עם שמנים ארומטיים או חמאות גוף ריחניות. למי מתאים הטיפול? "הטיפול מתאים לכל מי שרוצה לקחת פסק זמן מחיי היום יום או למי שסובל מכאבי שלד-שריר ובעיות אורטופדיות". תעשי לי סדר, במה את מתמחה? "אני מעסה רפואית בכירה ותרפיסטית נוירומוסקולרית המטפלת בעיסוי שבדי, עיסוי רפואי, הנעת מפרקים, עיסוי רקמות עמוק, איזון שרירים, טכניקות ומתיחות מעיסוי תאילנדי,sks- טכניקה ייחודית בה מורידים את כאב המטופל ע"י קיצור השריר, דבר המאפשר עבודה כמעט ללא כאבים, קינזיוטייפ – טייפ ייחודי המאפשר שיקום מהיר לפציעות וכאבים, וכמובן אני נותנת המלצות לשיקום ע"י תרגילים ומתיחות המתאימים למטופל בביתו. שבע שנים אחרי המהפך בחייך, את שמחה מהמקצוע החדש שבחרת? "בחרתי במקצוע הזה מאהבה וחיבור כנה ואמיתי, ואני לא מתחרטת לרגע". מה מטרת העיסוי? "לשפר את תפקודן של מערכות רבות בגוף כגון זרימת דם, חילוף חומרים, הפחתת מתח בשרירים ושחרורם מתפיסות, כאבי צוואר הגורמים לכאבי ראש, שיפור טווח תנועת המפרקים והקניית רוגע נפש". במהלך העיסוי שחוויתי ויקי עשתה שימוש במגוון שיטות, ביניהן עיסוי שוודי, תאילנדי, מתיחות והנעת מפרקים, עיסוי עמוק הכולל לחיצות (נקודות טריגר) ועוד. אם גם אתם רוצים למצוא נקודה של שלווה, להתעטף ברוגע ולחוש את המגע המפנק, אל תחכו אפילו שנייה. תתקשרו, ותקבעו. הגוף שלכם יודה לכם אחר כך.

ויקי דניאל עיסויים

כתובת: לייב יפה 4, ירושלים

טלפון נייד: 054-690-5009

אתר: www.letapelb.co.il

פייסבוק: Viki Daniel / ויקי דניאל


טל לייף עיסויים

רוצים להתפנק? לשחרר את השרירים? או אולי להפתיע במתנה זוגית ורומנטית? הגעתם למקום הנכון. בלב שכונת תלפיות מתנהלת קליניקה פרטית ויוקרתית לעיסויים בהנהלת טל ליפשיץ. ליפשיץ, מעסה מוסמך מטעם מכללת "משה מורנו" אשר עוסק בתחום העיסויים למעלה מ-15 שנים, מציע שירות מיוחד ונוח בעזרת צוות הקליניקה. כאן תוכלו להזמין את המעסים לכל מקום שתחפצו: קליניקה, בית, בית מלון או בית העסק שמעוניין לפנק את הלקוחות שלו. הצוות המיומן מגיע עם כל הציוד הדרוש על מנת להעביר את חוויית הפינוק והנוחות של הקליניקה לכל מקום.

טל לייף (צילום: פרטי)

אצל "טל לייף עיסויים" מאמינים בכוחות היין-יאנג, המנוגדים והמשלימים אחד את השני. כלומר מקפידים על ריפוי גוף ונפש כאחד. הם דואגים כי הצד הפיזי יינתן באופן מושלם כך שהגוף ישתחרר, ובאותה נשימה מקפידים שגם הנפש תקבל את השקט שלה בזמן העיסוי. "אנחנו בקליניקה מעניקים את כל סוגי העיסויים הדרושים לגוף תפוס", מספר ליפשיץ, "עיסוי שוודי, תאילנדי, שיאצו, לחיצות, עיסויים לספורטאים ועיסוי בארבע ידיים. כמובן שניתן לבקש מטפל גבר או מטפלת אישה לבחירה, לכולם יש את הכישורים להעניק את מגוון הטיפולים ולספק מענה לקשת רחבה של לקוחות. מספרות וקוסמטיקאיות הרוצים לפנק את הלקוחות שלהם או רוצים להגיע לקהלים נוספים, יכולים להזמין אותנו אליהם ואנו באים עם כיסא שיאצו שאיתו מעבירים טיפולי לחיצות הניתנים בביגוד מלא.  אין צורך למצוא חדר סגור על מנת שהלקוחות יחליפו בגדים. הלקוח מקבל טיפול מפנק ומשחרר ברבע שעה ובית העסק מקבל לקוח חדש או ותיק מרוצה".

"טל לייף עיסויים" ישמחו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בזמנים ובמקומות הנוחים לכם.

טלפון להזמנות: 052-3910067, 058-7910068

כתובת: רחוב פייר קניג 27, תלפיות

פייסבוק: טל לייף עיסויים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר