אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)
אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מתנות לחג בירושלים קונים באינטירה – חנות סודית ומרשימה

מחפשים מתנות לחג בירושלים? הכירו את אינטירה, חנות כלי בית ומתנות שהפכה לחלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי של שכונת רחביה. מערכות אוכל מהודרות, כלי זכוכית וחרסינה, קריסטל, מפות שולחן, פריטים קלאסיים על-זמניים ופריטים נוספים אופנתיים לחוויית אירוח חגיגית במיוחד. זאת לצד מוצרים לעיצוב הבית, מחלקת צעצועי עץ איכותיים ובתי בובות , פאזלים, בובות עם ערכות לבוש, ערכות יצירה ועוד מתנות שכולנו נשמח לקבל. חג שמח!

פורסם בתאריך: 24.9.19 11:21

ראש השנה הוא הזמן הנכון להשקיע במתנות מרגשות ומפתיעות למארחים. אם אתם מחפשים רעיונות יצירתיים ומיוחדים למתנות לחג בירושלים, אתם מוזמנים להגיע לחנות אינטירה מתנות המיתולוגית בעיר – חנות כלי בית ומתנות שהפכה לחלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי של שכונת רחביה. החנות הוותיקה שהוקמה לפני למעלה מ-40 שנה נחשבת לחלוצה בתחום חנויות כלי הבית והמתנות בישראל, ומציעה מגוון רחב של מתנות ומוצרים איכותיים שנבחרים בקפידה, החל ממערכות אוכל מהודרות דרך כלי זכוכית וחרסינה, קריסטל, מפות שולחן, פריטים קלאסיים על-זמניים ופריטים נוספים המתכתבים עם המגמות האופנתיות העכשוויות לריענון סביבת המגורים ויצירת חוויית אירוח חגיגית במיוחד. ההיצע בחנות ייחודי ומעורר השראה. כדוגמא תוכלו להציץ במחלקת צעצועי העץ איכותיים עם בתי בובות מרשימים, פאזלים, בובות עם ערכות לבוש, ערכות יצירה ועוד מתנות שילדים אוהבים.

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בעלי החנות האב ובנו, יוסף וחנן וולפסטל, מספרים שהחנות תמיד היוותה מוקד עלייה לרגל ולחנות הגיעו בין היתר דמויות אייקוניות כמו גולדה מאיר ולאה רבין. החנות שמרה על אווירה משפחתית חמה ועל יחס אישי לכל לקוח באווירת בוטיק, עם מוצרים שלא ניתן למצוא בכל מקום. לדברי חנן, כל מתנה שתרכשו ב "אינטירה מתנות" היא מתנה ייחודית: "לקראת החג דאגנו לספק מלאי רחב של מפות שולחן בגדלים ובצבעים שונים, והכנו מארזי מתנות מוכנים לראש השנה החל מעשרה שקלים למארז", מספר לנו חנן. "כמו כן, זו הזדמנות למי שרוצה לחדש כלי מטבח, סכומ"ים, כלי הגשה וכדומה. הבאנו גם ליין שלם של מוצרים עם עיטורי רימונים שמתאים במיוחד לראש השנה".

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עם הכניסה לחנות "אינטירה מתנות" בימים אלו, כבר ניתן לחוש באווירת החג המתקרבת. מארזי החג כבר מוצגים על השולחנות וניתן להתרשם ממארזים חגיגיים בכל טווחי המחירים, החל ממארזים קטנים וצנועים המכילים קעריות דבש מעוצבות בשלל צורות וצבעים, צנצנות דבש איכותיות, כלים להגשה, מפיות מיוחדות, מארזים בשילוב עוגות דבש ויין יוקרתי, ועוד אביזרים רבים לעיצוב שולחן החג. מי מבינכם שרוצה להפתיע עם מתנה ייחודית ומקורית, המהווה גם יצירת אומנות של ממש, יוכל להתרשם משלל היצירות של חברת "DANON", המציעות למשל מובייל של רימונים בשילוב אבני חן, וריקוע כסף של ירושלים העתיקה. בנוסף קיימים אביזרי נוי של חברות שונות כמו מסגרות לתמונות, פמוטים ועוד. הביקור באינטירה מתנות הוא חוויה בפני עצמה עם פינות מעוצבות, מזמינות ומעוררות השראה לעיצוב שולחן החג ועיצוב הבית. כל מדף גדוש בכל טוב וכפי שאומר חנן: "כל אחד יוכל למצוא פריט שיותיר חותם ורושם על המארחים ומתנה לקרובים ולאהובים". ואכן, המדהים הוא שמבחר המתנות פונה לכל גיל ודרישה, בין אם מדובר במתנה לילדים, לנשים או גברים.

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אינטירה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בנוסף מציעים באינטירה שירות מיוחד של רשימת מתנות לחתונה. שירות זה קיים כבר שנים רבות בארה"ב ובאירופה, אך הרעיון החסכוני טרם נתמע במנטאליות הישראליות. רשימת החתונה מבטיחה כי הזוג הטרי יחל את החיים המשותפים עם כל מה שיזדקקו לו בתחילת דרכם. "אינטירה מתנות" מציעים לשלוח את רשימת המתנות לאורחים ובכך כל הצדדים יוצאים מרוצים.

כתובת: רחוב הקרן הקיימת 27, ירושלים

שעות פתיחה מיוחדות לקראת החג

ראשון עד חמישי 9:00-19:00

שישי 9:00-14:00

סגור בשבת

לאתר: www.intira.co.il

לפייסבוק: www.facebook.com/Intira.gifts

טלפון: 02-5639770


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר