לאה מוצרי קוסמטיקה (צילום: באדיבות לאה מוצרי קוסמטיקה)
לאה מוצרי קוסמטיקה (צילום: באדיבות לאה מוצרי קוסמטיקה)

מתנות לחג בניחוח סקנדינבי: לאה מוצרי קוסמטיקה

בואו לחוות קנייה של מתנות לחג בדרך הכי נוחה ונעימה שאפשר, לאה מוצרי קוסמטיקה מציעה לכם פיתרון מושלם: חנות אינטרנטית שבה ניתן למצוא מגוון מוצרי טיפוח, יופי ובריאות, ובקליק אחד המתנה המקורית בדרך אליכם

פורסם בתאריך: 24.9.19 15:02

עוד רגע יחל הטירוף של רכישת המתנות לחג ואיתו התורים האינסופיים בחנויות המתנות, המתנה ארוכה לעטיפת מתנה מקורית, וציפייה מורטת ציפורניים שהמארחים שלנו יאהבו את המתנה שגזלה מאיתנו כל כך הרבה השקעה בזמן ובכסף. אם אתם רוצים להימנע מחוויה רעה של קניית מתנות לחג, "לאה מוצרי קוסמטיקה" מציעה לכם פיתרון מושלם: חנות אינטרנטית שבה ניתן למצוא מגוון מוצרי טיפוח, יופי ובריאות, ובהזמנה בקליק אחד, המתנה המקורית בדרך אליכם. מוצרי הטיפוח נולדו בדנמרק על ידי הזוג טינה ורובין מדסן. היא אחות מוסמכת ויועצת לאורח חיים בריא, הוא יזם ואיש עסקים. האחוזה הפסטורלית שבה הם חיים בקופנהגן היוותה את ההשראה להקמת המותג MOL&B אשר פירוש שמו המלא הוא MANSION OF LOVE AND BEAUTY ובעברית: אחוזת האהבה והיופי. החזון שעומד מאחורי המוצרים שלהם הוא שגם אם אתם לא גרים באחוזה פסטולרית, עדיין יש דרכים לחיות יותר טוב, ובאמצעות המוצרים שפיתחו הם מפיצים את החזון שלהם לחיים בריאים יותר ברחבי העולם.

לאה מוצרי קוסמטיקה (צילום: באדיבות לאה מוצרי קוסמטיקה)

לאה מוצרי קוסמטיקה (צילום: באדיבות לאה מוצרי קוסמטיקה)

מוצרי MOL&B הגיעו לישראל כבר לפני שנתיים, והם מכילים חומרים טבעיים ופעילים מהאיכות הגבוהה ביותר, נבחנו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים ואלרגניים, כך מתחייבים בחברה. כמו כן, על גבי האריזות מודגש כי המוצרים לא נוסו על בעלי חיים וכי כל האריזות של המוצרים עשויות מחומרים ממוחזרים. לאה מ"לאה מוצרי קוסמטיקה" המשווקת את המוצרים בחנות האינטרנטית שלה, סיפרה לנו מהם המוצרים המובילים של החברה:

  • ג'ל עדין לניקוי העורמטהר ומרענן , מכיל שמן זרעי רוז-היפ אורגני. ג'ל לניקוי עדין של עור הפנים, שאינו מקציף, מסיר בעדינות איפור, שומן ולכלוך מצטבר מעור הפנים מבלי לייבש אותו.
  • מי פנים מרענניםמרגיעים ומטהרים, עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני. אלו הם מי לחות מרעננים להרגעה ולטיהור, מנקים בעדינות את העור מזיהומים מבלי לייבש אותו.
  • שמן רב תכליתי לפנים ולגוףטיפול פרימיום טהור, משקם וטבעי לחלוטין עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני. זהו שמן גוף יוקרתי בעל מרקם קליל ולא שמנוני הנספג במהירות, מעניק לעור מראה בריא ומותיר אותו רך ונעים למגע.
  • קרם ג'ל עם אפקט מתיחה (פייסטליפט) – הינו מוצר פופולרי במיוחד, בשל הימצאות של חומר פעיל טבעי בריכוז גבוהה, יעיל במיוחד עם אפקט מתיחה מיידי המעניק מראה צעיר ומעודד את חיוניות העור.
  • קרם משקם רב-תפקודי – זהו קרם פנים מצעיר ומתקן, מכיל קו-אנזים Q10 ושמן זרעי רוז-היפ אורגני. נספג בקלות, משקם את העור, מספק לו לחות מוגברת, מטפל ומטפח. נוסחה עשירה בנוגדי חמצון וברכיבי מיצוק פעילים שמעניקים לעור חיוניות, רכות, גוון אחיד וזוהר .

הרכיב המרכזי המהווה את הבסיס לכלל המוצרים הוא שמן זרעי רוז–היפ אורגני. מדובר בצמח רב-עוצמה, בעל תכונות ריפוי, החלמה והרגעה של העור המסוגל לחדש תאים ולהעניק מראה צעיר בזכות נוכחות של חומצה רטינואית טבעית שהיא נגזרת של ויטמין A. מלבד מוצרי הטיפוח של MOL&B ניתן לרכוש בחנות האון-ליין מוצרי בריאות ודיאטה של חברת b:hip global. החברה משווקת מוצרים מחומרים טבעיים שנועדו לשפר את אורח החיים לבריא יותר. ניתן למצוא מוצרים ייחודיים כמו אבקה להכנת משקה אנרגיה בשם "אינדיגו", זוהי פורמולה המבוססת על צמחים ופירות המכילים ויטמינים מקבוצת B וכן מינרלים וחומצה פולית, אשר כל אלו יחד מביאים לרמת תפקוד גבוהה יותר של הגוף. בנוסף ניתן להשיג פורמולה להכנת שייק המסייע לירידה במשקל, המגיע בטעמי שוקו או וניל, וכן קפסולות צמחיות המכילות את נוגדי החמצון הבסיסיים שיסייעו לכם לשמור על בריאות כללית איתנה.

להזמנות המוצרים לפני החג:

אתר: www.leahs.bhipglobal.com

טלפון: 053-3163814


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר