אטרקציות בצפון (צילום: לילך זמיר)
אטרקציות בצפון (צילום: לילך זמיר)

אטרקציות בצפון: הכי מפתיעות ומומלצות

מפעילות אתגרית מלאת אדרנלין ועד מסלולי טיול במעיינות, מרכיבה על דו-גלגלי ועד ארבע, מפעילות קולינרית ועד חוויות עם בעלי חיים - ריכזנו עבורכם שלל אטרקציות בצפון שיהיה לכם קשה להחליט במה לבחור

פורסם בתאריך: 25.9.19 20:20

אזור הצפון מרכז מבחר עצום של אופציות לבילוי ולחופשה משולבת בפעילות מקומית חוויתית, להרכב זוגי, משפחתי או קבוצתי. אספנו עבורכם הצעות מפתות לאטרקציות בצפון, בגליל העליון, בגולן ובכרמל, על-מנת שתוכלו לחזור עם חוויות וזיכרונות טובים: מסלולי מים מרעננים, אתרי תיירות אטרקטיביים, חוויות בטבע, מרכזי מבקרים, רכיבה על סוסים, טעימות יין וכמובן פעילות אתגרית כמו פיינטבול, סנפלינג או ראפטינג.


דרך הבירה – חוויה שפורטת על כל החושים

אחד המקומות המגניבים, הקסומים והאותנטיים שיצא לנו לפגוש הוא ללא ספק "דרך הבירה", בר ישראלי הנמצא על דרך חוות התבלינים, בית לחם הגלילית. המקום חי, נושם ומגיש לכם את ארץ ישראל היפה באמצעות בירות בוטיק ישראליות, כל זה לצלילי מוזיקה ישראלית ישנה ועכשווית אל מול נוף פנורמי ועוצר נשימה של עמק יזרעאל. המקום הוקם על ידי אב ובנו, הבעלים של בר מלביר בחיפה, ולצד בירות ישראליות מוכרות כגון מלכה, נגב ואלכסנדר, תוכלו למצוא מלבי תוצרת בית ועבודת יד – עם תוספות מיוחדות לפי בחירתכם. המקום פתוח בימי שישי –שבת החל מהשעה 12:00 ונמצא על מתחם  חוות דרך התבלינים, כך שתוכלו ליהנות מחוויה כפולה אשר פורטת על כל החושים, ליהנות מטעמי בירות ויין איכותיים לצד מלבי של פעם בחיים, להתענג על צלילי המוזיקה הישראלית , לראות נוף מיוחד במינו, להריח את התבלינים והאדמה המבורכת של הצפון הארץ ולהעביר את הזמן במשחק וטורניר שש-בש עם כל החברים. פשוט תענוג צרוף.

דרך הבירה (צילום: לילך זמיר)

דרך הבירה (צילום: לילך זמיר)

סופ"ש ישראלי ורגוע בדרך הבירה:

כל השבוע אתם עובדים, רצים, לומדים ומתעסקים בכל כך הרבה דברים, עד שכבר שכחתם לנוח. למזלכם יש את יום שישי, ומה יותר טוב מלהעביר אותו עם בירה, מוזיקה, אוכל טוב ונוף מטורף ועוצר נשימה, ועוד הכל תוצרת כחול לבן? כן, אנחנו יודעים, אין באמת משהו שיכול להשתוות לכך. דרך הבירה, האטרקציה הצפונית שהכי ריגשה אותנו, נותנת כבוד לישראל היפה ומזכירה לנו שוב למה אנחנו כל כך אוהבים את הארץ. דרך הבירה מגישה לצד הבירות המיוחדות מתוצרת מקומית גם יין איכותי ושלל משקאות אלכוהוליים אשר ירימו לכם את מצב הרוח ויכניסו אתכם לאווירה מחויכת ושמחה, כמו שמגיע לסוף השבוע להיות. הבילוי בדרך הבירה מעניק תמורה כפולה: להרגיע את הלחצים של השבוע החולף, ולא פחות חשוב – נותן בוסט של אנרגיה טובה ושמחה לקראת עוד שבוע של עשייה מבורכת.

כתובת: שדות בית לחם הגלילית

נייד: 052-6655884

לאתר: www.derechhabira.business.site

לפייסבוק: דרך הבירה

לאינסטגרם: derech_habira


האנטר האוס – אמריקה בצפון

אמריקה בצפון. כך אפשר לכנות את האנטר האוס או בשמה העברי בית הציידים, מסעדת שף בניצוחו של השף המוכשר באשיר סלימאן שמתמחה בהכנת נתחי בשר שונים איכותיים בסגנון אמריקאי. כל מבקר שמגיע לכפר ג'יש (גוש חלב) חייב לעצור ולטעום טעמו של הבשר שנצלה באסכלה בגריל עצים הולנדי מיוחד הנמצא במרכז המסעדה אל מול עיניהם של הלקוחות. הם גם אלו שבוחרים בעצמם את הנתחים העסיסיים, המיושנים במקררים הנמצאים באופן גלוי במסעדה, כשאת הבשר הם רואים מבעד לויטרינה. האווירה במסעדה ססגונית ולא שגרתית, במיוחד בזמן חג המולד, אז עץ זית מקושט לכבוש הכריסמס יקבל את פניכם מחוץ למסעדה בזמן שעובדי המקום לבושים בהתאם לאווירת החג עד לסוף חודש ינואר. המקום נראה כמו בית ציידים כפרי, כאילו פגשתם אותו במקרה באמצע יער אמריקאי, ממש כמו בסרטים.

האנטר האוס (צילום: באשר סולימאן)

האנטר האוס (צילום: באשר סולימאן)

המסעדה שוכנת במבנה עתיק בכניסה לכפר ג'יש וכשנכנסים אליה מתגלה מראה לא שגרתי. את המתחם מעטרים חפצים שכל צייד אמיתי מחזיק באמתחתו  – ראש של צבי, רובים, כובע צייד, משקפת, מצלמה, תיק ציידים, עורות ועוד. "האווירה במסעדה לא דומה למקומות אחרים, אנחנו משקיעים לא רק באוכל, אלא במה שמסביב", מספר סלימאן האדיב בשיחה ומוסיף, "זו חוויה שלקוח לא פוגש בכל מקום. למשל, על השולחנות מונחות קערות של בוטני אדמה טבעיים וכל סועד יכול כאוות נפשו לזרוק את הקליפות לרצפה, מה שמאוד אהוב על הסועדים. האגדה מספרת שהמנהג מביא מזל ולכן אנחנו מאפשרים זאת במסעדה". באשיר סולימן השף החביב, הוא אחת הדמויות המרכזיות במסעדה. כטיפוס צבעוני כל השנה הוא מקפיד בתקופת הכריסמס גם להתלבש באווירת החג הססגונית.

לסלימן נסיון רב בתחום המסעדנות. הוא סוגר סוג 5 בטבחות במלון הולידיי אין בטבריה ומרצה ללימודי טבחות ב"עמל הישגים". התפריט עצמו עשיר ומגוון בתחום המנות העיקריות, והקרניבורים ייהנו מאוד ממבחר של בשרים איכותיים –  צלעות טלה, נתחי בשר טומהוק, פילה, שייטל, סינטה, אנטריקוט בשלל קומבינציות והם רק חלק ממה שיש למסעדה של סלימאן להציע. מלבד מנות עיקריות מוגש לשולחן מגוון גדול של סלטים לצד מנות ראשונות מסקרנות כמו עראיס, פלטת מטוגנים, ברוסקטה פילה עגל פיקנטי וגם הצמחוניים לא מקופחים כשבמסעדה מציעים סלמון ואמנון. אם תגיעו למקום עם ילדיכם הם יהנו ממנות ילדים כמו המבורגר, שניצל וסוגי פסטות. המסעדה פתוחה כל ימות השנה משעה 12:00 ועד השעה 23:00, פרט ליום אחד בשנה  ה-24.12. חובבי היין ישמחו לגלול כי במרתף המסעדה מחזיק סלימן יינות שהוא עצמו מכין כשגולת הכותרת היא יין אל ג'ואד על שם הבן של באשיר. במקום גם מרכז מבקרים לטעימות יין לפי הזמנות בחדר וי.איי.פי מיוחד שם יהנו האורחים מהיין המשובח.

כתובת: גוש חלב 13871
טלפון: 04-8722708
נייד: 053-9388003
לפייסבוק: מסעדת שף hunter house


פיינטבול הגושרים

אוהבים לשחק 'מלחמה'? מכורים לקרבות מחשב? אם ממש קשה לכם להתנתק מהמשחקים קחו את עצמכם ובואו לפיינטבול – ספורט אתגרי שהוא סוג של 'מלחמה' רק בשטח אמיתי עם כדורי צבע. מתחם פיינטבול הגושרים (צמוד לקייקי הגושרים) שבגליל העליון מזמין אתכם במהלך החגים למשחקי פיינטבול ליליים או יומיים תלוי מה מוצא חן בעיניכם יותר. במתחם הייחודי והגדול הפתוח 24 שעות ביממה תוכלו למצוא שלל משחקים ואופציות: פיינטבול ליחידים, לזוגות, לילדים, למשפחות וגם פיינטבול לקבוצות.

פיינטבול הגושרים (צילום: אבי שלמה)

פיינטבול הגושרים (צילום: אבי שלמה)

מה מיוחד בפיינטבול הגושרים אתם שואלים? ובכן לא רק שמתרחשת כאן פעילות לילית אלא מתחם הלחימה המדוגם של פיינטבול הגושרים כולל רכבים, מבנים ללוחמה בשטח בנוי, אוטובוסים, בונקרים ומנהרות לחימה של ממש, כך שאתם מרגישים ממש בתוך ה'משחק'! "כשפתחנו את מתחם הפיינטבול לפני כ-14 שנה התחום היה בחיתוליו", מספר אבי שלמה הבעלים, "כיום לשמחתי הפיינטבול ידוע ומוכר ורבים מגיעים אלינו כדי להשיג באמצעות המשחק כישורים כמו עבודת צוות, גיבוש וכו'. להתנסות בפיינטבול זה ממש כמו להתנסות באזור לחימה. אתה לבוש בהתאם עם מיגון בפנים ובראש, מחזיק סוג של נשק ויוצא ללחימה בשאר חברי הקבוצה שלך".

במתחם, הכולל שלושה מגרשים בגדלים שונים, יש ציוד חדיש ועדכני, נשקים מיוחדים עם כדורים קטנים מהרגיל מה שגורם להפחתת הכאב לאחר המשחק ולכמות קטנה של סימנים על הגוף, וכן מדריכים ומדריכות מנוסים וערכיים שיסבו לכם הנאה מירבית מהמשחק. חברות גדולות, משרדי ממשלה וארגונים שונים אוהבים לערוך כאן ימי גיבוש ואירוח לעובדיהם. "השתתפות במשחק הפיינטבול הוא אינדיקציה טובה לכמה אתה עובד טוב בצוות, מה רמת הנכונות שלך ואיזה כושר מנהיגות אתה מפגין. לכן חברות גדולות בוחרות לערוך כאן ימי גיבוש, ימי הערכות וכו'. מעבר לכך משפחות רבות מכל המגזרים מגיעות אלינו מרחבי הארץ הן בשל אופי המקום, המדריכים המעולים, הציוד  וגם בגלל מזג האויר הצפוני הנוח", אומר אבי שלמה. 'לא מרוצים לא משלמים' – הוא משפט מפתח בפיינטבול הגושרים, "המוטו שלי הוא לגרום ללקוח ליהנות כמה שיותר והדרך הטובה ביותר היא פשוט לבוא ולהגיד – אם לא היית מרוצה אל תשלם וזה בסדר גמור. לשמחתי זה עוד לא קרה, וזה אומר שהתוצאות מדברות בעד עצמן" אומר אבי.

הפעילות מגיל 10 ומעלה. סגורים בשבת. מומלץ לתאם מראש! במקום שירותים, שולחנות וכסאות, מים מינרלים חינם.

טלפון:07-95729299

לאתר: www.pbhg.co.il

לפייסבוק: פיינטבול הגושרים

לאינסטגרם: shlomoavi


בוטיק השוקולד דה קרינה

לא סתם בחרה קרינה צ'פלינסקי להיות שוקוליטרית, היא למעשה דור שלישי בתחום כשהחלוץ הוא סבה שהיה מייצר שוקולד פרימיום באירופה בעבודת יד ולאחר מכן בארגנטינה, אליה הגיע לאחר שברח מאירופה, במהלך מלחמת העולם הראשונה. אבא של קרינה, המשיך לפתח את העסק המשפחתי שגדל והתעצם למפעל גדול שבו מעל מאה עובדים כשהוא לא זונח את שיטת היצור הידנית שהנחיל לו אביו, סבה של קרינה. "ביליתי שעות ארוכות בתוך המפעל המשפחתי", מספרת קרינה על חוויות הילדות שעיצבו את אישיותה ואת חלומותיה, "לאט לאט אבא חשף בפני את סודות המשפחה וצללתי אל תוך עולם השוקולד הכמוס".

בוטיק שוקולד דה קרינה (צילום: עדי פרץ)

בוטיק שוקולד דה קרינה (צילום: עדי פרץ)

קרינה עלתה לארץ היישר לגולן והחליטה להפוך את החלום למציאות, ובשנת 2006 פתחה ביחד עם בעלה בוטיק שוקולד קטן בקיבוץ עין זיוון שברמת הגולן שעם השנים גדל והפך ל"דה קרינה", מפעל שוקולד חדשני ויצירתי המוערך כאחד מיצרני השוקולד בוטיק הטובים שיש לישראל להציע. "חיי הקהילה, ההרים והמרחבים הירוקים, הנופים הפתוחים ותחושת החופש באוויר, הם מקורות ההשראה המרכזיים בכל יצירה שלי", משתפת קרינה את מקורות ההשראה שלה ומוסיפה:" ככימאית ובעלת תואר שני במדעי התזונה, אני מעורבת בכל שלב בייצור, ויודעת להציב רף גבוה בבחירת חומרי הגלם, ובכלל, בתהליך כולו. להיות דור שלישי לשושלת שוקוליטיירים, מחייב להמשיך את הדרך והעשייה המוקפדת והמדויקת."

בחנות המפוארת של קרינה יש מרכז מבקרים מרשים שבו תוכלו למצוא גם סיורים מודרכים ליחידים ולקבוצות וכן סדנאות שוקולד לילדים, סדנאות שוקולד למבוגרים, סדנאות VIP ,סדנאות לארגונים וחברות, סדנאות גיבוש, סדנאות לימי הולדת ולאירועים מיוחדים. למבקרים הבוגרים ולבני הנוער מוצעת סדנת "זמן שוקולד" ואילו הילדים ייהנו מסדנת "שוקו שף" ועוד קודם לכן ייהנו מסרטון מושקע שמספר על ההיסטוריה של השוקולד ועל המפעל הייחודי שמושך אליו אלפי מבקרים בשנה מהארץ ומהעולם. מרכז המבקרים כשר למהדרין ומהווה אטרקציה ייחודית ומומלצת במיוחד לכל גווני האוכלוסייה. במקום מציעים גם גלידות טריות ומיוחדות, מילקשייקים נפלאים משמנת טרייה, שוקולד איכותי והכל מחומרים טבעיים בלבד. מרגע הכניסה למרכז המבקרים יקבל את פני הבאים בית קפה שוקולד בתפריט עשיר ומלא שוקולד וריח מטריף שמזמין אתכם לטעום את המגוון הרחב של סוגי השוקולד השונים. ואם זה לא מספיק, בבית הקפה יש גם מגוון משאות שוקולדיים מיוחדים לחורף ולקיץ ובהם הטורינו המומלץ, שוקו קר עם קצפת, צוללת מקופלת, וגם גלידות בטעם של פעם – משמנת טרייה ושוקולד שנעשים במקום.

ואם תרצו לרכוש פרלינים נפלאים, שוקולדים ומוצרים של דה קרינה, תוכלו לעשות זאת בנוחות מרבית מול המסך בעזרת חנות אונליין נוחה לשימוש באתר המאובזר והמאובטח היטב. עשרות מוצרים, ביניהם מארזים שונים, פרלינים, ליקרים, שוקולד טבעוני ועוד יחכו לכם ותוכלו לעשות זאת באמצעות כרטיס אשראי והמוצר יגיע עד לביתכם באמצעות משלוח בקירור, כמעט לכל מקום בארץ.

כל מה שנותר זה להגיע למקום וליהנות מחוויה מפתיעה, במקום עוצר נשימה. פשוט אסור לפספס.

קיבוץ עין זיוון, רמת הגולן

טלפון: 04-6993622

אימייל:  [email protected]

אתר: www.de-karina.co.il

אינסטגרם: #דהקרינה

פייסבוק: בוטיק השוקולד דה קרינה – De Karina Chocolate Boutique


צפונה תיירות

טיולי ג'יפים בלתי נשכחים בצפון לזוגות וקבוצות

אין דרך מהנה יותר להכיר את הצפון הישראלי מאשר טיול ג'יפים חוויתי, המשלב נסיעה בשבילים ציוריים ומפותלים תוך צפייה בנוף עוצר נשימה, במיוחד אם הוא כולל ביקור באתרי מורשת מרכזיים, עצירה ליד מפלים ופיקניק קסום בחיק הטבע, או טיולי חורף מיוחדים – נסיעה בתוך נחלי מים שמגיעה לראשיתם של נקודות זרימה מיוחדות. על מנת ליצור עבורכם את טיול הג'יפים המושלם והמתאים באופן מדויק למטרות שלכם – הוקמה "צפונה תיירות" – חברה מובילה בתחומה אשר מרכיבה טיולי ג'יפים מותאמים אישית ודואגת להפוך את חווית הביקור בצפון לבלתי נשכחת.

צפונה תיירות (צילום: צפונה תיירות)

צפונה תיירות (צילום: צפונה תיירות)

רועי, בעלי החברה, מספר כיצד עד מהרה הפכו טיולי הג'יפים של צפונה תיירות למבוקשים ביותר באזור הצפון: "הקמתי את החברה מתוך רצון לאפשר לאנשים ליהנות מכל מה שיש לצפון להציע באמצעות נסיעה חווייתית ואתגרית בג'יפים המתקדמים ביותר ובליווי נהגים מקצועיים. אני חושב שסוד ההצלחה שלנו טמון בכך שאנחנו יכולים להרכיב עבור כל לקוח טיול ג'יפים המותאם לרצונות והמטרות שלו – טיולים משפחתיים, טיולים לקבוצות, טיולים בעקבות אתרי מורשת, טיולים הכוללים עצירות במעיינות, מסלולים של נסיעה אתגרית ועוד שלל טיולים הנבנים בהתאמה אישית. עם הג'יפים שלנו אנשים מגיעים אל מקומות קסומים שלא היו יכולים להגיע בכוחות עצמם".

ומה עם בטיחות? בג'יפים של צפונה תיירות נוהגים אך ורק נהגים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים אשר דואגים לכך שהנסיעות יהיו בטוחות ומהנות. מעבר לניסיון הרב בנהיגת שטח, הנהגים מהווים גם מדריכים אשר מכירים היטב את אזורי הטיול ויודעים לספר את כל הדברים המרתקים שחשוב לדעת. רועי מספר על החשיבות הרבה של בחירה מדויקת של הצוות אשר מוביל את הטיול: "אנחנו בוחרים עבור כל טיול צוות נהגים שהם למעשה גם מעין מורי דרך אשר בקיאים באזור הטיול ויודעים לספר את כל העובדות המרתקות עליו, ובכך להעניק ערך מוסף לטיול. כמובן ששמחת החיים של הצוות שלנו והשירות האדיב משדרגים כל טיול והופכים אותו לחוויה יוצאת דופן".

בשל העובדה שהטיולים מתוכננים על פי בקשת הלקוח, הם יכולים להתאים לכל אחד ולכל מטרה. היתרון המיוחד של טיולי ג'יפים הוא ההתאמה של האטרקציה לכל הגילאים, כמו שאומרים, מגיל שנה ועד 99. אל הטיולים בצפון מגיעים זוגות, משפחות, קבוצות תיירים מהארץ ומהעולם וקבוצות עובדים ותלמידים לימי גיבוש מהנים. הטיולים מתאימים להרכב אינטימי של שני אנשים ועד לטיולים גדולים של כ- 300 איש. אורך הטיול נקבע בהתאם לסוג הטיול שבוחרים ומטרות הקבוצה. כמו כן, באמצעות הייעוץ של צפונה תיירות ניתן לשלב את טיולי הג'יפים עם אטרקציות נוספות באזור. אזורי הטיול נקבעים יחד עם הלקוח וניתן לקיימם בכל אזורי הצפון – מירון, עמק החולה, רמת הגולן, הכינרת ואזורים נוספים בגליל העליון והמערבי.

מעניין אתכם לרדת את ירידות הענק של גבעות גוש חלב? נסעתם פעם בתוך מעברי מים של הנחלים הזורמים לירדן? זה הזמן לגליל ולגולן, עם טיול ג'יפים, כמובן.

טלפון ליצירת קשר: 054-6482770 

לאתר: www.tzafona.co.il

לפייסבוק: צפונה- תיירות ונופש בצפון


חוות בת יער – סיורי רכיבה על סוסים

בלב יער ביריה היפהפה שבגליל העליון, בגובה 800 מטר מעל פני האדמה, פועלת חוות בת-יער הצופה אל הכנרת, עמק החולה והחרמון המזמינה אתכם בחול המועד סוכות להגיע וליהנות מסיורי רכיבה על סוסים במגוון מסלולי רכיבה. אם אתם מתכננים טיול לאזור הצפון אין ספק שאתם חייבים לכלול ביקור בחווה ולתאם לכם סיור אחד או שניים עם כל המשפחה. מיקום החווה על פסגת הר ביריה מספקת תנאי מזג אויר אידיאליים ללא לחות כלל. תוכלו לצאת לסיור רכיבה רגוע במסלול החוצה את היער, יורד לתצפית אל עבר הכנרת, עמק החולה והחרמון ממשיכה אל עמוקה וחזרה לחווה. לאורך המסלול תוכלו לחוות בעצמכם מגוון טכניקות בכל הקשור לרכיבה על סוסים.

הסיור מתחיל בהסברים ותרגולים כך שגם מי שלא מיומן יוכל להצטרף לרכיבה ואין צורך בידע מוקדם. בחווה פועלים מיטב המדריכים המקצועיים ובעלי ניסיון רב המכירים כל פינה ביער ביריה שישמחו להסביר לייעץ וילוו אתכם בסיורים. הסיורים שאורכם כשעה כוללים עד 20 משתתפים בכל סבב וההשתתפות היא מגיל 8 ומעלה. "הצוות המיומן בראשותי שפועל בחווה מבטיח ליווי מקצועי ומהנה בכל הקשור לרכיבה על סוסים. חוויית הבילוי בחווה היא יוצאת דופן. משפחה המגיעה מהעיר לצפון מקבלת ערך מוסף ויוצאת נשכרת מהביקור בחבילה הכוללת נוף עוצר נשימה, טבע ירוק מדהים, מזג אויר נפלא, הכרת השטח בעזרת רכיבה על סוסים, והכרת הסוסים – בעלי חיים אציליים וידידותיים ונהנים מחווייה משפחתית מגבשת ומאחדת" אומר אלכס אמסלם.

יש אתכם ילדים קטנים מגיל 8? עבורם במיוחד הוקצתה רחבה בתוך החווה לרכיבה בליווי צמוד של אחד ממדריכי החווה. אם תרצו ניתן להצטרף אל הילדים לרכיבה רגועה. בנוסף, פועלים בחווה פינת ליטוף, מזנון בו תוכלו לרכוש שתיה, גלידות וארטיקים, שולחנות וכסאות באזור מוצל.

אז למה אתם מחכים תרימו טלפון ותזמינו מקום! (מומלץ לתאם מראש)

לפרטים והזמנות רכיבה: 04-6921788  שלוחה 2

לאתר: www.batyaar.co.il/horses

לפייסבוק: בת יער מסעדה,גן אירועים וחוות סוסים


מטיקס פיינטבול בקיבוץ איילת השחר

"חוויית הפיינטבול גדושה לרוב באדרנלין, משפחה או קבוצה המגיעה לפיינטבול חווה חוויה אדירה של גיבוש עם ערכים, הנאה וכיף. אם אתם בעניין של להתנתק מהמסכים ולצאת החוצה ומחפשים פעילות משפחתית אמיתית שכל אחד ילמד ממנה משהו זה המקום. החווייה המשפחתית והקבוצתית שאנשים מקבלים מהשתתפות בפיינטבול היא גדולה", אומר איתי הרדוף הבעלים של מטיקס פיינטבול בקיבוץ איילת השחר ומוסיף, "באמצעות המשחק לומדים המשתתפים איך להתנהל נכון בצוות, החל מרמת התכנון ועד הניצחון, כיצד לשמור על קור רוח, מהי אחריות, כיצד פועלים תחת לחץ, איך שומרים על ריכוז גם כשהגוף כבר עייף, כושר, מנהיגות ואיך לגרום לגוף ולנפש לשלב כוחות".

פיינטבול מטיקס (צילום: איתי הרדוף)

פיינטבול מטיקס (צילום: איתי הרדוף)

משחק פיינטבול הוא ספורט אתגרי לכל דבר. המקום כולל 2 מגרשי פיינטבול: האחד בגודל של 150 מטר על רוחב של  80 מ' וכן מגרש קטן יותר בגודל של 90 מטר על 40 מ' רוחב לטובת קבוצות קטנות יותר או קבוצות של גילאים קטנים יותר. אל מטיקס פיינטבול מגיעים מבקרים מכל המגזרים והקבוצות. חברות רבות בוחרות לערוך במקום ימי גיבוש, אירועי חברה וכו', כולם אוהבים פיינטבול. כאן יעניקו לכם חווייה מקצועית המשלבת ניסיון רב-שנים המגיע מהשתתפות בתחרויות בחו"ל ובארץ, הדרכת קבוצות, הקפדה יתרה על כללי הזהירות ובכך תבטיחו לעצמכם הנאה מירבית ממשחק ייחודי. אין צורך בידע מוקדם. כל מה שאתם צריכים זה נעליים גבוהות ורוח ספורטיבית.

באתר של מטיקס פיינטבול תוכלו למצוא מגוון חבילות ואפשרויות השתתפות. כל אורח/משתתף מקבל את כל סוגי המגינים, קסדה ועוד. הכדורים האיכותיים בהם משתמשים במטיקס מיוצרים בקנדה המלאים בצבע המבוסס על פיגמנט טבעי הנשטף בכביסה. "חשוב לנו להבהיר שאין מה לחשוש מפיינטבול. אנחנו נמצאים עם המשתתפים במגרש על מנת לשמור על בטיחותם על חוקי המשחק וניצול מירבי של החווייה. במקביל אנו דואגים להעביר להם טיפים עד כמה להמנע מפגיעה. עם הקפדה על ככלי הזהירות, עבודה מיומנת ומקצועית תשומת לב לפרטים הטכניים המשפרים את החווייה ניתן להגיע לרמות כיף מדהימות. לדוגמה עם ילדים ההתנהלות היא עם רובים היורים כדורים קטנים יותר המגיעים לטווחים קצרים יותר והגבלת מהירות הירי" אומר הרדוף. בכל משחק שאורכו בין שעה לשעה וחצי, משתתפים בין 2-8 מדריכים מיומנים. איתי מציין כי כל משתתף חייב להשמע להוראות הבטיחות והוראות המדריכים. ההשתתפות מגיל 10 ומעלה. בתיאום מראש בלבד. ניתן לערוך בפיינטבול אירועים קטנים ימי הולדת חווייתיים ופעילות לילדים ולמבוגרים.

מטיקס פיינטבול  

טלפון: 04-6932226

לאתר: www.pbl.co.il

לפייסבוק: פיינטבול איילת השחר


קפה מוניטין

אל מול נוף עוצר נשימה של הרי צפת מלווה במזג אויר שיש רק בצפת, גם בימי הקיץ, ממוקם קפה 'מוניטין' הייחודי שהוא סוג של מסעדה/בית קפה ההמציע לקהל הרחב מגוון מנות חלביות, כשרות למהדרין, העשויות בקפידה מחומרי גלם איכותיים טריים ומקומיים. בשעות הערב והלילה ניתן לשבת במרפסת נוף הממוקמת בקומת הגג של המסעדה ומאפשרת לסועדים תצפית פנורמית אל העיר העתיקה, קרית האמנים, הר מירון וקבר הרשב"י. הביקור במקום היפהפה מעניק לסועדים חוויית בילוי מדהימה עטופה באווירה מהפנטת. בית הקפה שהוקם על ידי האחים ערן ואסי קדוש מגיש תפריט חלבי, טבעוני ומנות ללא גלוטן. בארוחת הבוקר, המוגשת לאורך כל שעות היום, תוכלו למצוא מגוון ארוחות זוגיות הכוללות ביצים במגוון אפשרויות, סלסלת לחמים טריים, מבחר גבינות, ירקות, חמאה, קונפיטורות ועוד. בנוסף מוצעות לארוחת הבוקר מנות כמו שקשוקה שבאה בשלושה סוגים, שקשוקה קלאסית, איטלקית ובלקנית.

קפה מוניטין (צילום: בן פרטיש, אסף קדוש)

קפה מוניטין (צילום: בן פרטיש, אסף קדוש)

אם תגיעו לכאן לצהרים או לארוחת ערב תופתעו ממגוון המנות העשיר המתאים לכל המשפחה. בין הבולטות מבחר פסטות ודגים, שלל סנדויצים חלומיים, פיצות טריות, מנות טורטייה מיוחדות כמו טורטיה פלאפל וטורטייה סביח, חציל בטחינה או חציל עם לאבנה, שלל מרקים, סלטים, נשנושים כיפים כמו רביולי מטוגן, נאצ'וס, שיפודי חלומי ואדממה. ויש גם תפריט בר שכדאי לשים אליו לב הכולל מגוון  מנות בר כמו הום פרייז, כרובית מטוגנת, חומוס ועוד וכן משקאות אלכוהולים, בירות, שייקים ועוד..

"לפני כארבע שנים החלטנו לפתוח את קפה 'מוניטין' כי היה לנו חשוב לפתוח מקום שיציע אוכל קצת אחר בצפת. מגיעים לכאן אלפי מבקרים במהלך הקיץ וחוה"מ לכן הלכנו על בית קפה עם תפריטים קלילים הכולל מנות חלביות המותאמות לכל המשפחה, הן למבוגרים והן לילדים. משפחה שמגיעה לביקור בצפת תוכל להנות במקום מתפריט המותאם למבוגרים ותפריט המותאם לילדים כולל לדוגמה מנות כמו חטיף תירס, טוסט עמק, ארוחת בוקר מותאמת במיוחד לילדים ועוד במחירים סבירים לחלוטין. כל אחד ואחת בכל גיל יוכלו למצוא מנות אהובות בתפריט שלנו" אומר אסי קדוש. תפריט הקינוחים במקום כולל ואפל בלגי ענק ומגוון קינוחי שוקולד מושחתים כמו סופלה שוקולד, פררו רושה, עוגות מוס שוקולד, עוגת גבינה ועוד. יאמי!

כתובת: רח' ירושלים 70, צפת

טלפון:  04-8243638 (למשלוחים והזמנות)

לאתר: www.cafemonitin.com/home.html

לפייסבוק: קפה מוניטין cafe monitin

לאינסטגרם: cafemonitin


אסתר ויהונתן – המסעדה המסקרנת של פליטי הריאליטי

מי מבינכם שצפה בתכנית MKR בוודאי זוכר את זוג המנצחים בתחרות, אסתר ויהונתן מיר, שכבשו את התחרות כבר באודישן הראשון עם קציצות הדגים המפתות שלהם. מאז התחרות הספיקו השניים לפתוח מסעדת בשר ודגים בצפת והאווירה הייחודית שלה, הטעמים המענגים והפשטות הממכרת הופכים אותה למקור עליה לרגל מכל קצוות הארץ. הסיפור הקולינרי של הזוג התחיל הרבה לפני התחרות, כשהשניים עבדו יחד במסעדה התל אביבית מרסלוס בבעלותו של רן קלינגר. לאחר התחרות קלינגר פנה אל הזוג והשלושה פתחו את המסעדה הנוכחית במרכז צפת. "בלי רן ובלי התחרות, לא היינו פותחים את המסעדה", מציינת אסתר בהתרגשות. "החיבור עם רן תמיד היה וכנראה היינו צריכים לחכות לרגע המתאים. הגענו לתחרות לאחר שאני ויהונתן סגרנו את המסעדה הראשונה שלנו, התחרות החזירה לנו את הביטחון והרבה מעבר". לאחר התחרות השניים קיבלו הצעות רבות לפתיחת מסעדה במרכז, אבל הלב והקשר ההדוק עם רן משכו לצפת. "רן צפתי במקור והוא רצה 'להחזיר עטרה ליושנה' ולהקים מקום בילוי בעיר שישלב את האהבה הגדולה שלנו לבישול, אנשים ואווירה טובה בגובה העיניים. כך נולדה המסעדה שלנו", מספרת אסתר בחיוך.

אסתר ויהונתן (צילום: פרטי)

אסתר ויהונתן (צילום: פרטי)

אין קונספט, תרקדו! בניגוד למסעדות קונספט רבות, המסעדה של אסתר ויהונתן נטולת טרנדים. "אנחנו אוהבים להישאר נאמנים לטעמים שאנחנו יוצרים ללא תלות באופנות חולפות. לקציצות דגים למשל אין עונה", מציינת אסתר בקריצה. התפריט במסעדה משתנה על בסיס יומי לפי מצב הרוח, הבשר והדגים הטריים והירקות העונתיים. מה שבטוח – כל מאכל נעשה באהבה ובחיוך גדול. הכל נטחן ומוכן במקום, מהלחם הטרי שבדיוק יצא מהטבון ועד ההמבורגר האגדי והמפורסם שלהם. האווירה במסעדה היא על טהרת הפשטות, המטבח פתוח וניתן לראות את הצוות מכין את המטעמים, המוזיקה תמיד משתנה ותוכלו למצוא את עצמכם יושבים לאכול צהריים לצלילי מוזיקה יוונית עם ערק לצד האוכל, או לצלילי מוזיקה ישראלית ורגועה שמשתלבת מדהים עם מנת הדגל שזכתה לשבחים משופטי תכנית MKR – החומוס של יהונתן.

בנוסף להיותה מסעדה מושלמת לארוחות צהריים, אצל אסתר ויהונתן ניתן לערוך אירועים קטנים כמו ישיבות, ימי הולדת, בר ובת מצווה עד 45 סועדים בשעות הערב. לאירועים תפריטים מיוחדים ומובנים המאפשרים טעימה מכל המוצע במסעדה. כשאתם מגיעים למסעדה תסתכלו מסביב, אולי תזהו את המתמודדים מהתכנית שמגיעים לטעום וליהנות מהחוויה שקוראים לה "אסתר ויהונתן", ותבינו על מה כולם מדברים.

אסתר ויהונתן

כתובת: כיכר אברהם שדה, העיר העתיקה צפת

שעות פתיחה:  ראשון – חמישי, בין השעות 11:00-18:00, שישי בין השעות 11:00-15:00

המסעדה כשרה למהדרין וסגורה בשבתות ובחגים

טלפון: 04-6995512

לפייסבוק


מיני גולף פרוד

תקופת החגים מביאה מטיילים רבים לאיזור הצפון המחפשים לשבור שגרה וליהנות מהאטרקציות השונות שיש לצפון הארץ להציע. אחד מהם הוא "מיני גולף פרוד" הממוקם בפארק בקיבוץ פרוד בלב ליבה של הגליל והאתר טובל במדשאות נהדרות המשקיף אל הנוף הגלילי המשגע במתחם מטופח ומושקע. כשהאטרקציה מיועדת לכל המשפחה ומציעה פעילויות רבות כשהמרכזית היא 18 מסלולי מיני גולף אתגריים. פרט לכך המתחם מציע משחקים שונים כנו מטווח פיינטבול, באולינג שטח, חדר משחקי חשיבה והרכבה מעץ.  בימים החמים של יולי אוגוסט ישנה קיימת אפשרות לשלב גם כניסה לבריכת השחיה  הסמוכה בקיבוץ לצד מתחם המיני גולף.

מיני גולף פרוד (צילום: עצמי)

מיני גולף פרוד (צילום: עצמי)

"זה משחק שהבאנו אותו במקור משבדיה", מספרת לילך גלשטיין בעלת המקום ומוסיפה, " הכרתי את המשחק דרך השותף שלי איאן גולדשטיין שעלה מאוסטרליה. זה משחק מאוד פופולארי ונפוץ באוסטרליה ומתאים לכל הגילאים ונהדר לגיבוש וחוויה משפחתית". גלשטיין מציינת ומוסיפה:" אין הרבה מקומות בארץ שיש להן מיני גולף. מדובר משחק מאוד חוויתי ומסתמך על זוויות, טבעות, ספירליות וסוגי מכשולים שונים שונים". אתר המיני גולף הוא מתחם ברמה גבוהה מאוד ויש בו רמות קושי שונות  – ספירלה, פינבול, הפיל המפיל, מכשולי כדורסל, גבעות, לופ כפול משגע ועוד אתגרים רבים המצפים לבאי המקום.

מה עוד יש למקום להציע?

" המקום מגוון לקטנים וגדולים. יש מטווח פיינטבול שקולעים כדורי צבע למטרות . לקטנים יותר שבאים עם בני המשפחה יש ג'ימבורי  ,פינת משחקים, פינות יצירה ושולחנות משחק.  אנחנו עורכים אירועים חברתיים ומשפחתיים, ימי הולדת, ימי גיבוש עסקיים ומתאימה גם לזוגות רומנטיים . זו פעילות מאוד מגבשת ". מיני גולף פרוד מציעה גלידה ייחודית שעשתה לה כבר שם באיזור הצפון ורבים ממבקריה באים לטעום אותה. גלשטיין מרחיבה בעניין: "יש לנו גלידות טבעיות במקום. בגלידרייה שלנו אפשר למצוא טעמים קלאסיים לצד שילובים מיוחדים עם טקסטורה מפנקת ועשירה במיוחד. יש לנו לדוגמא גלידת וניל עם דובדבנים ובה גם חתיכות פרי אמיתיות ולאחרונה הוספנו גם גלידת בוטיק בטעמים ייחודיים. לשתות קפה או לאכול גלידה מול הנוף המקסים של הגליל זה דבר שאסור לפספס".

פארק פרוד פתוח בסופי שבוע, בחגים וחופשות. בימי הקיץ – גם במשך השבוע ובערבים.

טלפון: 050-8697802 (לילך, מומלץ להתקשר לברור ותיאום)

שעות פתיחה: א-ה: 10:00 – 21:00 , סופי שבוע : 10:00 – 18:00, ימי חג וחול המועד: 10:00 – 19:00

לפייסבוק: www.facebook.com/minigolfarod

לאתר: www.minigolfarod.com


סיורים עם מידד שלם

הצפון הירוק שלנו מציע נופים עוצרי נשימה ואתרים היסטוריים מרתקים. אם החלטתם להגיע לסיור בצפון, כדאי שתעשו זאת עם מידד שלם שהופך כל סיור לחוויה בלתי נשכחת תודות לידע הנרחב וההדרכה התיאטרלית. שלם הגיע לתחום הסיורים בעקבות אביו, ישראל שלם ז"ל, שהיה מדריך טיולים ידוע בכל חלקי הארץ. בנו מידד המשיך את דרכו באהבה גדולה ועוסק בתחום ב-18 השנים האחרונות. שלם בוגר לימודי ארץ ישראל באוניברסיטת בר אילן, בוגר קורס מדריכי טיולים וחתן חידון התנ"ך. שלם מדריך סיורים באזור הגליל, הגולן ומתמקד בעיר צפת, בירייה ובראש פינה, אם המושבות הראשונה.

סיורים עם מידד שלום (צילום: הדס שלום)

סיורים עם מידד שלם (צילום: הדס שלום)

"בסיור בצפת נפסע בין הסמטאות הקסומות של העיר העתיקה ורובע האומנים. נשמע סיפורים ואגדות על ימי זוהרה במאה ה-16 שלרגע נדמה שהזמן בה עמד מלכת. נרד אל מנהרות הזמן לתוך בתים בני 500 שנה שהיו נסתרים מעיני כל, ונעלה לתצפית מרהיבה מהגגות אל עבר הרי מירון. ביחד נאזין לסוד, נקשיב ללחישות וייפתח הלב", מציין שלם בהתרגשות. את הסיור מעביר שלם בלבוש אותנטי ובליווי מוזיקלי. "בטיולים השונים בגליל ובגולן אנו פוגשים בנופים עוצרי נשימה של החרמון, הגולן, הכנרת ועמק החולה שמעלים בי חיוך ושמחה כל פעם מחדש", מציין שלם עם ברק בעיניים ומורגשת האהבה שלו למקום.

לסיורים מספר אפשרויות:

  • סיור רוחני בעקבות דמויות המופת שהתהלכו בין סמטאות צפת. הסיור כולל ביקור בבתי הכנסת העתיקים של צפת, בהם התפללו האר"י הקדוש, רבי יוסף קארו ורבי שלמה אלקבץ מחבר המזמור לכה דודי, וכן ביקור בבית העלמין העתיק של צפת בהם הם טמונים.
  • סיורים במעגלי השנה בהם נשמע על משמעות החג והחודש על פי תורת הסוד: סיור סליחות בחודש אלול הכולל תקיעות שופר. סיור חנוכיות בחג החנוכה הכולל סיורי חנוכיות בתלת ממד.
  • סיור בדגש על זוגיות לאור תורת הסוד. בסיור זה נשמע איך תורת הסוד מדריכה אותנו לבנות את הזוגיות שלנו, וכן נראה איך מוטיבים אלו אף משולבים באדריכלות בתי הכנסת בעיר המקובלים.
  • סיור קולינרי שבמהלכו תטעמו מהגבינה הצפתית, הפריקסה הטוניסאי, והלחוח תימני, תבקרו ביקב מקומי ותטעמו מהיינות השונים.
  • סיור היסטורי המתמקד באירועים ההיסטוריים שהתרחשו באזור הצפון ובמיוחד במלחמת השחרור ובסיפור שחרורה של העיר צפת.

למי הסיורים מתאימים? "לקבוצות גדולות, חברות הייטק, תיירים מחו"ל, משפחות, זוגות, לאירועים כמו יומולדת לסבים ולסבתות, לסיורים רומנטיים, טקסי בר/בת מצווה בצפת, חאלקה במירון ועוד".

מהו משך הסיור? "הסיור יכול להימשך בין שעתיים ליום שלם לבחירתכם".

האם יש פעילויות בנוסף לסיורים? "בהחלט. הצפון מלא אטרקציות מעניינות ותוכלו לשלב בסיור סדנת אומנות עם אמן צפתי, מופע נגני כליזמר צפתיים, פעילות אקסטרים עם ריינג'רים או קייקים המתאימה מאוד לימי גיבוש, טיסה בכדור פורח לקבוצות, סדנת שופרות לאור תורת הסוד, והפקת בר/בת מצווה בבית כנסת עתיק בצפת הכוללת תהלוכה עם נגנים וכליזמרים באירועי בר מצווה וכמובן הנחיית טקס הנחת התפילין והעליה לתורה. "בנוסף, אשתי ואני עורכים סדנת מסע זוגי בטבע הכוללת טיול, נשימה, התבוננות, הקשבה, כיף, יצירה, תנועה וחוויה זוגית בטבע. אז בואו להתאהב".

לבחירתכם תוכלו להזמין סיורים בשפה האנגלית

מידד שלם

טלפון: 052-5232666

קישור לאתר

אימייל: [email protected]


 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר