עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)
עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

דיקור סיני בירושלים: למה כל אחד חייב לפחות פעם בחיים?

היא מבצעת דיקור סיני בירושלים בשיטת מטופל אחד בחדר בודד, מעניקה לכל מטופל תשומת ליב מירבית, מאמינה שהטיפול צריך להיות נגיש לכל אחד ואחת ולכן המחירים בקליניקה שלה שווים לכל כיס. המדקרת עדאל אברג'יל–כהן תחדש לכם כמה עובדות שלא ידעתם על הרפואה הסינית

פורסם בתאריך: 30.10.19 11:56

כולנו שמענו על הרפואה הסינית וסגולותיה, ועדיין רובנו נעדיף לפנות לרפואה המערבית כאפשרות הראשונה שלנו כאשר אנחנו לא מרגישים טוב או זקוקים לעצת הרופא. אולם המדקרת עדאל אברג'יל – כהן, תחדש לכם כמה עובדות שלא ידעתם על הרפואה הסינית, ואולי, בפעם הבאה שתזדקקו לטיפול רפואי כלשהו – תחשבו שוב: "הרפואה הסינית אינה מחליפה את הרפואה המערבית בשום אופן, להיפך, יש דברים שמחייבים פנייה לרפואה המערבית, אולם הרבה דברים ניתנים למניעה דווקא ברפואה הסינית", מסבירה עדאל. עדאל, ידעה כבר בגיל צעיר שכנראה תפנה לאחד ממקצועות הטיפול כשתהיה גדולה. עוד בהיותה נערה צעירה התעניינה מאד בכל הקשור לנשים בהריון, פריון ולידה. לכן, ההחלטה ללמוד רפואה סינית הגיעה לה בטבעיות וללא התלבטויות. היא סיימה לימודי רפואה סינית במסלול של ארבע שנים במכללת רידמן בשנת 2013,  שכללו התמחות במרפאה בסין, שם התמחתה ברפואה סינית גניקולוגית, ומאוחר יותר כשחזרה לארץ למדה לימודי דולה, ומאז ועד היום היא משלבת בטיפוליה דיקור סיני, טווינה ושימוש בצמחי מרפא.

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"צריך להבין שהרפואה הסינית, בניגוד לרפואה המערבית עוסקת במכלול של האדם. לכן אני מאמינה בשילוב של מספר שיטות בטיפולים, החל מהתזונה הסינית, שימוש בצמחי מרפא ופורמולות של צמחים לצד הדיקור", מסבירה עדאל. "הרפואה סינית יכולה לתת היום מענה למגוון רחב של בעיות: כאבים לכל סוגיהם – ראש, ברכיים, גב, בקרב נשים בהריון ניתן לקדם לידה, ניתן לתמוך בטיפולי פוריות, טיפול בבעיות ניווניות, שברים, קרעים, נפילות ועוד, טיפול בכאבים גניקולוגיים, הסדרת מחזור חודשי, טיפול בתופעות גיל המעבר. בקיצור – אין דבר שהרפואה הסינית לא נוגעת בו", אומרת עדאל. כדוגמה לאופן בו הרפואה הסינית יכולה לשמש כרפואה מונעת, נותנת עדאל את דוגמת האלרגיות באביב. לקראת האביב אנשים רבים סובלים מקשיי נשימה, נזלות ושיעולים. עבורם אלו תופעות שחוזרות על עצמן מידי שנה, ולכן הם יכולים לבצע פעולות מניעה על ידי הרפואה הסינית: "כאשר אדם כבר סובל מאותן תופעות לא נעימות, הגוף מפריש המון היסטמינים. ניתן למנוע את התופעות כשלושה חודשים מראש על ידי מתן פורמולות צמחים וכך כשמגיע האביב ההתקפים הרבה פחות חזקים", מסבירה עדאל.

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

נושא נוסף שמדברת עליו עדאל, הוא כיצד לבחור מטפל או מטפלת ברפואה סינית, כיוון שנדמה שהשוק היום מוצף במטפלים ובמדקרים, וקשה לדעת מי הוא מטפל אמין ומי לא. אז האפשרות הראשונה היא כמובן דרך המלצות מאנשים שכבר חוו דיקור או טיפול אצל מטפל מסויים והיו מרוצים. ניתן גם ליצור קשר עם המטפל ולשוחח עימו לגבי שיטות הטיפול שלו והניסיון שלו. עוד פרמטר שמזכירה עדאל קשור בגוף המקצועי המאגד היום את המטפלים ברפואה הסינית: "הגוף הזה נקרא האגודה לרפואה סינית מסורתית, ובשביל להיות רשום תחת האגודה צריך לעבור את המבחנים שלה". חשוב להסביר כי זו לא חובה להירשם באגודה, וישנם מטפלים מצויינים שבוחרים לא לעבור את המבחנים של האגודה. עדאל בעצמה, לאחר סיום לימודיה במכללת רידמן עברה את המבחנים של האגודה לרפואה סינית מסורתית, והיום היא מבצעת דיקורים וטיפולים בקליניקה שלה בירושלים. "הגישה שלי בקליניקה היא לעבוד על חדר בודד, כלומר על מטופלת אחת, בניגוד להרבה מקומות שבהם מבצעים דיקור סיני במספר חדרים במקביל. אני מאמינה שצריך לתת לכל מטופלת את תשומת הלב שלה", אומרת עדאל. עוד היא מוסיפה: "אני מאמינה כי לכל מי שרוצה מגיע לקבל טיפול או דיקור", ועל כן המחירים בקליניקה שלה שווים לכל כיס.

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עדאל דיקור סיני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"היופי של הטיפולים ברפואה הסינית הוא שהם טיפולים הנוגעים למספר מערכות בגוף. חשוב לזכור שלכל אחד מתאים משהו אחר, והיתרון של הרפואה הסינית הוא שניתן להתאים את הטיפול לאדם מתוך האבחנה המתאימה לו. כמו כן, לא מדובר בטיפול לכל החיים אלא טיפולים שנועדו למניעה ולתחזוקה של הגוף", מסכמת עדאל.

לתיאום אבחון וטיפול עם עדאל:

נייד: 052-8402366

לפייסבוק

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר