ספא תמר (צילום: תמר צח)
ספא תמר (צילום: תמר צח)

ספא תמר במלון דן פנורמה ירושלים 

טיפול זוגי מפנק, טיפול מחמם להרגעת השרירים או רפלקסולוגיה לתינוק - כל הטיפולים שתרצו במקום אחד. ספא תמר במלון דן פנורמה ירושלים מציע תפריט עשיר של טיפולי גוף, לצד טיפולי פנים קוסמטיים וכן פדיקור, מניקור וטיפולי יופי משלימים, והכל במקצועיות וחס חם ואישי

פורסם בתאריך: 8.12.19 13:56

החורף כבר כאן ואיתו שלל התקררויות, שפעות, צינון וכל השאר. לא הייתם רוצים להתחיל את החורף ברגל ימין ולנסות להמנע מכל אלה? אחת הדרכים המומלצות היא להתמסר לטיפולי גוף על בסיס קבוע המאפשרים התרגעות והקלה על השרירים ודרכי הנשימה. . תמר צח, הבעלים של ספא תמר במלון דן פנורמה ירושלים, יודעת מניסיון כי טיפולים העשויים היטב ובמקצועיות בהחלט מסייעים לגוף להימנע ממחלות. את הקריירה המקצועית החלה תמר צח לפני שנים, תחילה בלימודי מניקור פדיקור ומאוחר יותר קוסמטיקה וטיפולי פנים. "הענקתי שירות של טיפול ללקוחות בביתם, מה שחסך להם הרבה זמן ולי היה נוח במיוחד מכיוון שלא השכרתי שטח. הגעתי עם מזוודה ובה כל מה שאני צריכה לצורך הטיפולים והלקוחות שלי מאוד אהבו את השירות המיוחד הזה", היא מספרת.

ספא תמר (צילום: תמר צח)

ספא תמר (צילום: תמר צח)תמר צח עוסקת בתחום מאז 2010 ועם הזמן צברה רזומה וניסיון ויחד עימו את ההבנה שתחום טיפולי גוף וטיפולי פנים קוסמים לה מאוד. במקביל לצבירת לקוחות היא מקפידה להוסיף טיפולים חדשים להיצע ומרחיבה את פעילותה גם להענקת רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, איור-וודה, פילינג גוף, טיפולי פנים כמו מזותרפיה, פיליניג וטיפול זוהר המוענקים ללקוחות תוך ייעוץ מקצועי ושימוש בחומרים איכותיים ביותר מהמעלה הראשונה. בשנת 2012 הגיעה תמר אל הספא היוקרתי של מלון יערים שם החלה להשתמש באלמנטים נוספים לטיפולי הרגעת הגוף כמו אבנים חמות ושירותי ספא משמעותיים. "לקוחות ביקשו עיסוי רפלקסולוגי ואח"כ פדיקור או מניקור. היתרון שלי כמי שלמדה מגוון רחב של טיפולי גוף וטיפולי פנים הוא להעניק ללקוחות מלאי של טיפולים משלימים, הן בתחום טיפולי גוף, הן בתחום טיפולי פנים, הן טיפולי יופי, ובעצם אני חוסכת להם את ההתרוצצות ממקום למקום".

ספא תמר (צילום: תמר צח)

ספא תמר (צילום: תמר צח)

עם השנים השתדרג 'ספא תמר' וכיום הוא ממוקם במלון דן פנורמה במרכז ירושלים וכולל שני מתחמים, האחד למגוון העיסויים הקיימים בתפריט והשני לטיפולי קוסמטיקה, פדיקור רפואי, מניקור ומספרה. בספא, יחד עם צוות מטפלים ומטפלות מקצועי, ממשיכה תמר להעניק את מיטב העיסויים, טיפולי הגוף והפנים בצורה המקצועית ביותר המלווים בשירות ייחודי אישי וחם. "הלקוחות הקבועים שלי יודעים כי הטיפולים אצלי מסתיימים באבנים חמות מבלי לגבות תשלום נוסף כמו במקומות אחרים. יש לי אבנים מוכנות מחוממות כדי לסיים כל טיפול. זו הדרך המיוחדת שלי לסיים טיפול עם פינוק ללקוח כמובן שבכפוף לצרכיו וליכולותיו הגופניות. בכלל טיפול באבנים חמות מומלץ להעניק רק אחרי עיסוי מקדים שבו אני מרגישה את מצבו של המטופל. חשוב לציין כי אין כאן תשלום גבוה והמחירים נוחים בהתייחס למחירים של עיסוי טיפולי".

ספא תמר (צילום: תמר צח)

ספא תמר (צילום: תמר צח)

לקוחותיה של תמר מורכבים ממגוון רחב: נשים וגברים, ישראלים ותיירים, ספורטאים, מבוגרים וצעירים, ילדות בגיל בת מצווה ואף תינוקות החל מגיל חצי שנה. "טיפולים זוגיים הם כמובן הלהיט ויש הרבה הזמנות לימי הולדת או לימי נישואין, כל אירוע הוא חגיגה והזדמנות מצויינת ליהנות ולהירגע", מציינת תמר, "זוגות המגיעים לטיפול יכולים לבחור אם לקבל אותו בחדר משותף או בחדרים נפרדים, וכן לבחור את מין המטפל, זכר או נקבה. בקיץ ניתן להשלים את הבילוי בבריכה הפתוחה שעל גג המלון,. תיירים אוהבים מאוד לעבור טיפול מרגיע לפני טיסה, בנות מצווה אוהבות לחגוג עם האמא או חברה בטיפול ספא משותף, יש כאן הרבה אפשרויות גיוון. מבחינתי הלקוח הוא המלך והוא מחליט מה מתחשק לו ומה הוא רוצה בכל פעם. כמובן שהכל נעשה בייעוץ לגבי טיפולים רפואיים, או טיפולים במקרים במקרים חריגים של בעיות פיזיות, איזה טיפול יעזור יותר ומה עדיף", היא אומרת.

ספא תמר (צילום: תמר צח)

ספא תמר (צילום: תמר צח)

בספא תמר תוכלו ליהנות משמנים מיוחדים המשולבים בטיפולים ואף ירקחו למענכם שמן ייחודי שיותאם לכם באופן אישי. "בעונת החורף ילדים ומבוגרים סובלים משפעות ובעיות נשימה. אצל ילדים החל מגיל חצי שנה ניתן לטפל בעזרת רפלקסולוגיה בבעיות אוזניים, אסתמה ונשימה ולהקל על התינוק. למבוגרים, ובמיוחד כאלה שסובלים משפעות במהלך החורף, מומלץ להגיע לספא ולעבור טיפולים מחממים המרגיעים את השרירים ומקלים על הנשימה, טיפול ארומתרפי עם פרחי באך או טיפול רפלקסולוגי".

ספא תמר  

טיפולי גוף וטיפולי פנים במלון דן פנורמה קרן היסוד 39 ירושלים

נייד: 050-8670752

לפייסבוק: www.facebook.com/tamitzah

לאתר: www.spatamar.co.il

שעות פתיחה: א'-ה' 09:00- 19:00, יום שישי 09:00- 15:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר