עו"ד דניאל ספרבי (צילום: ינון סופר)
עו"ד דניאל ספרבי (צילום: ינון סופר)

עורך דין, מגשר ונוטריון דניאל ספרבי

הגישה הייחודית שמאפיינת את משרד עורך הדין, מגשר ונוטריון דניאל ספרבי היא הענקת יחס אישי ומקיף לכל לקוח, ליווי מתחילת התהליך ועד סופו ומציאת פתרונות משפטיים לבעיות תוך יצירת אמון הדדי. "מדובר במשרד בוטיק באווירה נעימה שבו אני מעניק את השירות באופן אישי ללקוח, כך שהוא תמיד יודע שיש לו לאן לפנות", אומר עו"ד ספרבי

פורסם בתאריך: 19.1.20 14:19

עורך הדין, מגשר ונוטריון דניאל ספרבי, מנהל מזה חמש-עשרה שנים משרד מצליח בתחום המשפט האזרחי והמסחרי. במסגרת תפקידו הוא מסייע ללקוחות רבים, כאשר את רובם הוא מלווה כבר במשך שנים רבות בתחומים מגוונים ובשלבים שונים בחיים. לצד עבודתו השוטפת עובד עו"ד ספרבי עם אוכלוסיות מעוטות יכולת במסגרת תיקי פרו-בונו, ומאמין כי ההצלחה של כל תיק נשענת במידה רבה על יחסי אמון ויושר בין עורך הדין ללקוח.

מהם תחומי ההתמחות שלך?

"אני בעל תואר שני במשפט אזרחי-מסחרי ובנוסף לכך מתמחה גם בתחום של חדלות פרעון (לשעבר פשיטת רגל). התחום האזרחי-מסחרי מאוד רחב וכולל שלל תחומים: דיני חוזים, מקרקעין, תביעות כספיות שונות, סכסוכי שכנים, ליטיגציה ועוד. במסגרת התחום של חדלות פרעון אני מייצג בין היתר חייבים וחברות בהליכי פירוק, ומסייע להם לפתוח דף חדש בחייהם".

עד כה, משרדך העניק שירותים ללקוחות רבים וזכה להצלחה מכובדת. מהו הסוד?

"כיום יש לי מספר לא מבוטל של לקוחות שאני מלווה כבר במשך שנים רבות בתחומים שונים. אני חושב שמה שגורם להם להישאר וגורם למשרד להצליח הוא הגישה הייחודית שמאפיינת את המשרד – הענקת יחס אישי ומקיף לכל לקוח, ליווי מתחילת התהליך ועד סופו ומציאת פתרונות משפטיים לבעיות שמגיעות אלינו תוך יצירת אמון הדדי".

במסגרת התמחותך בתחום חדלות הפרעון (לשעבר פשיטת רגל), אתה מסייע ללקוחות שנמצאים בנקודה הקשה ביותר בחייהם ומלווה אותם בתהליך שנועד בסופו של דבר להעניק להם הזדמנות חדשה. האם הליווי בתיקים הללו הוא שונה?

"כל לקוח שנכנס אלי למשרד מקבל את אותו היחס. עם זאת, חייבים נמצאים כמובן בסיטואציה הרבה יותר רגישה. מדובר בדרך כלל באנשים שחוו עליות ומורדות והתנהלו מול הוצאה לפועל במסגרת הליכים לא נעימים כמו עיקולי חשבונות, משכורת ומיטלטלין. הרבה פעמים מדובר באנשים עם משפחות וילדים קטנים שצריכים להתמודד עם סיטואציה שבה דופקים להם על הדלת ומודיעים שהגיעו לעקל את תכולת הבית. זו חוויה לא פשוטה. כאשר הלקוחות הללו מגיעים אלי, אנחנו פותחים בהליכים ומטפלים בבעיות הקיימות, תוך מצאת פתרון מתאים לכל אחד ואחת. כך למשל, הליך חדלות פרעון מאפשר להם לפתוח דף חדש בחיים, אשר במהלכו החייב נהנה מ"שקט" והוא יכול לנהל אורח חיים סביר כאשר אף אחד לא רודף אחריו ולא נוקט בהליכים מעשיים כנגדו. מבחינת הליווי, אני מאפשר לכל לקוח לפרוק ולשתף בסיפור האישי שלו, נמצא שם בשבילו בסיטואציה הקשה הזו ויחד עם זאת גם מסביר לו מהי מידת האחריות שלו ומה עליו לעשות כדי לצאת ממעגל החובות. יובהר כי האחריות היא גם ובעיקר בידי החייב".

המשרד שלך ידוע בשל התמחותו בתחום האזרחי–מסחרי ויש לך לקוחות קבועים רבים. מה היתרון שלכם על משרדים אחרים?

"אני בעל ניסיון של מעל לחמש-עשרה שנים בתחום האזרחי-מסחרי, במהלכן סייעתי למאות לקוחות בנושאים שונים. בנוסף, מדובר במשרד בוטיק באווירה נעימה שבו אני מעניק את השירות באופן אישי ללקוח, כך שהוא תמיד יודע שיש לו לאן לפנות".

כיום, כמעט כל עורך דין שוכר תחתיו צוות שלם שמעניק שירות ללקוחות. למה חשוב לך להמשיך ולקבל כל לקוח באופן אישי?

"אני חושב שכאשר לקוח מגיע אלי ובוחר בי להיות עורך הדין שלו, בהתחשב בניסיון שצברתי וההישגים שהגעתי אליהם, הוא גם מצפה שבסופו של דבר אני אהיה זה שאטפל בו. ולדעתי זו באמת הדרך. כאשר ישנו צוות של עורכי דין, אתה לא שולט באותה המידה בתיק כמו שאתה שולט כאשר אתה מנהל אותו באופן אישי. בנוסף, חשוב לי להכיר כל לקוח ברמה האישית ולדבר איתו".

לצד עבודתך השוטפת, אתה מרבה לקבל לקוחות במסגרת פרו-בונו ושכר מצווה. מה מניע אותך?

"אני מאמין שכל אחד צריך לתרום לחברה בדרך זו או אחרת, ומבחינתי – לקבל תיקים במסגרת פרו-בונו היא הדרך לעשות את זה. הלקוחות שמגיעים אלי גם דרך הסיוע המשפטי הם לרוב אנשים מעוטי יכולת שנקלעים אל הבעיות המשפטיות מכורח החיים או בעקבות אי הבנה של מערכות החוק והמשפט. בדרך כלל הם אנשים שלא קיבלו סיוע מעורך דין קודם לכן והם מרגישים טוב שפתאום מישהו מקשיב להם, מטפל בהם ומסייע להם להתקיים בצורה אחרת. כל אדם זכאי לקבל סיוע משפטי מקצועי ואיכותי ואני שמח על הזכות שיש לי לקחת בכך חלק".

מה העקרון שמנחה אותך בעבודה?

"ללא ספק – יושר. אני חושב שמאוד חשוב להיות ישר במיוחד בתחום עריכת הדין, ולפעול מתוך מקצועיות ולא מתוך מניעים זרים. צריך תמיד לפעול אך ורק מתוך אינטרס מקצועי וממקום טהור ולא ממניעים אחרים. מבחינתי – תמיד אקבל אך ורק לקוחות שאני יודע בוודאות שאוכל לסייע להם. לכל תיק יש להתייחס בכובד ראש ובמקצועיות בלבד, שכן, זה עולם מלא לאותו לקוח, ולא עוד "תיק" במשרד".

לאחר כל כך הרבה שנים בתחום. אתה עדיין מצליח ליהנות?

"ברור, אני נהנה מאוד מהעבודה והעשייה שלי. עריכת דין הוא מקצוע מאתגר מאוד וכיוון שאני נמצא בתחום שנים רבות, הבסיס כבר קיים בי ואני נהנה הרבה יותר. בנוסף, אני שמח תמיד לפגוש אנשים חדשים ולסייע להם – זה סיפוק מאוד גדול".

איך אתה משלב בין העבודה לבין חיי המשפחה?

"אני יודע להציב את הגבולות בין השניים, אך יחד עם זאת, משרדי זמין תמיד בכל זמן ובכל שעה לכל הלקוחות, ותמיד ניתן מענה גם בשעות לא שגרתיות. כמובן שאני עושה את הסלקציה בחשיבות ההודעות ובמועד החזרה ללקוח, בשעות שמחוץ לשעות העבודה המקובלות. אך מענה יש תמיד והטיפול בלקוח נעשה בהתאם".

מה המרכיב הכי חשוב לדעתך ביחסי לקוח-עורך דין?

"המרכיב החשוב ביותר הוא אמון. חשוב לי שהלקוח יסמוך על הרמה המקצועית שלי ויאפשר לי לנתב את התיק בדרך שבה אני מאמין בה. כיום, לקוחות רבים מגיעים לאחר שהם קראו מידע בגוגל, שלעתים יכול להיות גם נכון, אך לא בהכרח רלוונטי לתיק שלהם. מנגד, חשוב לי לשתף את הלקוחות שלי בכל מה שמתרחש בתיק ובכל שלב, ולא לפעול מבלי לשמוע את דעתם. עם זאת, אני לא אעשה דברים בתיק שנוגדים את הראייה המקצועית שלי וכאן בעצם בא לידי ביטוי האמון ההדדי".

 

משרד עורך דין, דניאל ספרבי

דרך חברון 101, בית הנציב, ירושלים

טלפון ליצירת קשר:  02-6482990

פקס: 02-6482991

מייל: [email protected]

אתר: safraby.co.il

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר