עו"ד דניאל ספרבי (צילום: ינון סופר)
עו"ד דניאל ספרבי (צילום: ינון סופר)

עו"ד דניאל ספרבי – נוטריון ומוסמך בעריכת ייפוי כח מתמשך

הגישה הייחודית שמאפיינת את משרד עורך הדין, מגשר ונוטריון דניאל ספרבי היא הענקת יחס אישי ומקיף לכל לקוח, ליווי מתחילת התהליך ועד סופו ומציאת פתרונות משפטיים תוך יצירת אמון הדדי. מאות הלקוחות המרוצים יעידו שבכל בעיה תמיד יש להם למי לפנות

פורסם בתאריך: 19.1.20 14:19

מזה למעלה מ-15 שנה שעו"ד דניאל ספרבי מנהל ביד רמה משרד בוטיק ייחודי בתחום המשפט האזרחי והמסחרי. מאחוריו מאות עסקאות מוצלחות ולקוחות מרוצים אותם הוא מלווה כבר שנים. לצד עבודתו השוטפת עו"ד ספרבי לא שוכח גם לתרום מזמנו לאוכלוסיות מעוטות יכולת במסגרת תיקי פרו-בונו, ומאמין כי הצלחה של כל תיק נשענת במידה רבה על יחסי אמון ויושר בין עו"ד ללקוח.

עו"ד ספרבי הוא בעל תואר שני במשפט אזרחי-מסחרי ומתמחה בשלל תחומים, ביניהם דיני חוזים, מקרקעין, תביעות כספיות שונות, סכסוכי שכנים, ליטיגציה ועוד. בנוסף, מתמחה עו"ד ספרבי גם בתחום של חדלות פרעון (לשעבר פשיטת רגל) במסגרתו הוא מייצג, בין היתר, חייבים וחברות בהליכי פירוק, כשבתקופת הקורונה תחום זה נדרש לצערנו יותר ויותר. אלא שעו"ד ספרבי לא רק מסייע ללקוחות רבים שנמצאים בצומת הקשה בחייהם לפתוח דף חדש, אלא  גם מלווה אותם יד ביד לאורך כל הדרך במטרה להעניק להם הזדמנות חדשה לחיים.

עד כמה תקופת הקורונה השפיעה על תיקי חדלות פרעון ומה ניתן לעשות?

"העולם כולו נקלע למצב בלתי צפוי. מגפת הקורונה והתקופה הקשה שהגיעה בעקבותיה הביאה הרבה בעלי עסקים ומשפחות למצב של חוסר הכנסה, פיטורין, חל"ת וכיוצ"ב. עסקים נסגרים, משפחות מתמודדות בפרעון תשלומים לצרכים חיוניים ובכלל, המערכת המשפטית כולה צריכה למצוא פתרון הגון ומכובד לכולם. התמודדות עם החובות הוא דבר חשוב, ויפה שעה אחת קודם. יש מספר דרכים להתמודד עם המצבים הללו וכדאי להתייעץ עם עורכי דין מומחים בתחום, שיוכלו לתת את הייעוץ המתאים. חשוב לזכור, כי אין דרכי קיצור והבטחות שלעיתים נשמעות או נאמרות: כאילו ניתן להסדיר חובות תוך שנה ולקבל הפטר בזמן כה קצר, אינן מדויקות. כל מקרה הוא עולם ומלואו ופרטני ויש להתייחס לכך בהתאם, ובכובד ראש".

האם הליווי בתיקי חדלות פרעון הוא שונה?

"כל לקוח שנכנס אלי למשרד מקבל את אותו היחס. עם זאת, חייבים נמצאים כמובן בסיטואציה הרבה יותר רגישה. מדובר בדרך כלל באנשים שחוו עליות ומורדות והתנהלו מול הוצאה לפועל במסגרת הליכים לא נעימים כמו עיקולי חשבונות, משכורת ומיטלטלין. הרבה פעמים מדובר באנשים עם משפחות וילדים קטנים שצריכים להתמודד עם סיטואציה שבה דופקים להם על הדלת ומודיעים שהגיעו לעקל את תכולת הבית. זו חוויה לא פשוטה. כאשר הלקוחות הללו מגיעים אלי, אנחנו פותחים בהליכים ומטפלים בבעיות הקיימות, תוך מציאת פתרון מתאים לכל אחד ואחת. כך למשל, הליך חדלות פרעון מאפשר להם לפתוח דף חדש בחיים, אשר במהלכו החייב נהנה מ'שקט' והוא יכול לנהל אורח חיים סביר כאשר אף אחד לא רודף אחריו ולא נוקט בהליכים מעשיים כנגדו. מבחינת הליווי, אני מאפשר לכל לקוח לפרוק ולשתף בסיפור האישי שלו, נמצא שם בשבילו בסיטואציה הקשה הזו ויחד עם זאת גם מסביר לו מהי מידת האחריות שלו ומה עליו לעשות כדי לצאת ממעגל החובות. יובהר כי האחריות היא גם ובעיקר בידי החייב".

מה היתרון שלך על פני משרדים אחרים?

"אני בעל ניסיון של מעל 15 שנים בתחום האזרחי-מסחרי, במהלכן סייעתי למאות לקוחות בנושאים שונים. כשמשרד מצליח הוא לרוב שוכר תחתיו צוות שלם שמעניק שירות ללקוחות, אבל לי עדיין חשוב, גם אחרי שנים, להמשיך ולקבל כל לקוח באופן אישי. כאשר לקוח מגיע אליי ובוחר בי להיות עורך הדין שלו, בהתחשב בניסיון שצברתי ובהישגים שהגעתי אליהם, הוא גם מצפה שבסופו של דבר אני אהיה זה שאטפל בו. ולדעתי זו באמת הדרך. כאשר ישנו צוות של עורכי דין, אתה לא שולט באותה המידה בתיק כמו שאתה שולט כאשר אתה מנהל אותו באופן אישי. חשוב לי להכיר כל לקוח ברמה האישית ולדבר איתו כך שהוא תמיד יודע שיש לו לאן ולמי לפנות".

לצד עבודתך השוטפת, אתה מקבל עשרות לקוחות במסגרת פרו-בונו ושכר מצווה. מה מניע אותך?

"אני מאמין שכל אחד צריך לתרום לחברה בדרך זו או אחרת, ומבחינתי – לקבל תיקים במסגרת פרו-בונו היא הדרך לעשות את זה. הלקוחות שמגיעים אליי, גם דרך הסיוע המשפטי, הם לרוב אנשים מעוטי יכולת שנקלעים לבעיות משפטיות מנסיבות החיים או בעקבות אי הבנה של מערכות החוק והמשפט. בדרך כלל אלה אנשים שלא קבלו סיוע מעורך דין קודם לכן, ולעיתים הם לא יכולים לשלם לו, והם מרגישים טוב כשיש מי שמקשיב להם, מטפל בהם ומסייע להם ללא עלות. כל אדם זכאי לקבל סיוע משפטי, מקצועי ואיכותי ואני שמח על הזכות שיש לי לקחת בכך חלק".

מה העיקרון שמנחה אותך בעבודה?

"ללא ספק – יושר. אני חושב שדווקא במקצוע שסובל מלא מעט סטיגמות, מאוד חשוב להיות ישר ולפעול מתוך מקצועיות ולא מתוך מניעים זרים. צריך תמיד לפעול אך ורק מתוך אינטרס מקצועי וממקום טהור ולא מאינטרסים כאלה ואחרים. אני תמיד אקבל אך ורק לקוחות שאני יודע בוודאות שאוכל לסייע להם. לכל תיק יש להתייחס בכובד ראש ובמקצועיות בלבד, שכן, זה עולם ומלאו עבור אותו לקוח. הוא שם וסיפור ולא רק עוד 'תיק' במשרד".

מה הסוד ההצלחה שלך?

"מדובר במשרד בוטיק המשרה אווירה נעימה ושירות אישי עבור כל לקוח. יש לי מספר לא מבוטל של לקוחות שאני מלווה כבר במשך שנים רבות בתחומים שונים. אני חושב שמה שגורם להם להישאר וגורם למשרד להצליח הוא הגישה הייחודית שמאפיינת את המשרד – הענקת יחס אישי ומקיף לכל לקוח, ליווי מתחילת התהליך ועד סופו ומציאת פתרונות משפטיים לבעיות שמגיעות אלינו תוך יצירת אמון הדדי".

לאחר כל כך הרבה שנים בתחום, אתה עדיין מצליח ליהנות?

"ברור, אני נהנה מאוד מהעבודה ומהעשייה שלי. עריכת דין הוא מקצוע מאתגר מאוד וכיוון שאני נמצא בתחום שנים רבות, הבסיס כבר קיים ואני נהנה לקטוף את פירות ההשקעה. בנוסף, אני שמח תמיד לפגוש אנשים חדשים ולסייע להם – זה סיפוק מאוד גדול והתמורה הטובה ביותר למקצוע".

איך אתה משלב בין עבודה לחיי משפחה?

"אני יודע להציב את הגבולות בין השניים, אך יחד עם זאת, משרדי זמין תמיד בכל זמן ובכל שעה לכל הלקוחות, ותמיד ניתן מענה גם בשעות לא שגרתיות. כמובן שאני מתעדף את ההודעות ומועד החזרה ללקוח, בשעות שמחוץ לשעות העבודה המקובלות, אך מענה יש תמיד והטיפול בלקוח נעשה בהתאם".

מה המרכיב הכי חשוב לדעתך ביחסי לקוח-עורך דין?

"המרכיב החשוב ביותר הוא אמון. חשוב לי שהלקוח יסמוך על הרמה המקצועית שלי ויאפשר לי לנתב את התיק בדרך שבה אני מאמין בה. כיום, לקוחות רבים מגיעים לאחר שהם קראו מידע בגוגל, שלעיתים יכול להיות גם נכון, אך לא בהכרח רלוונטי לתיק שלהם. חשובה לי מאוד השקיפות ואני תמיד משתף את הלקוחות שלי בכל מה שמתרחש בתיק ובכל שלב. בשום אופן אני לא פועל מבלי לשמוע את דעתם ולהתחשב בה. עם זאת, אני לא אעשה דברים בתיק שנוגדים את הראייה המקצועית שלי וכאן בעצם בא לידי ביטוי האמון ההדדי".

משרד עורך דין, דניאל ספרבי

דרך חברון 101, בית הנציב, ירושלים

טלפון ליצירת קשר:  02-6482990

פקס: 02-6482991

מייל: [email protected]

אתר: safraby.co.il

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר